SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee die heb ik niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor andere nasivrienden die een karbouwenhoornen lepel hebben. Deze mag niet in de afwasmachine.
Smaakt niet veel anders. Maar was de grootste zak die ze hadden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkerder dan normale rijst? Nooit gegeten
ik lust geen nasi dusjaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
De TT had nasi moeten zijn, maar ik laat het gaan.
Ik wilde nasikoning maken, maar ik zag te laat dat ik de lapo had.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
De TT had nasi moeten zijn, maar ik laat het gaan.
Zag het ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
Fylax gaat de AH boycotten zegt ie op fb
Hij durfde toch al niet in een supermarkt te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
Misschien wel verkleed als zwarte pietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij durfde toch al niet in een supermarkt te zijn
ohjaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat snap ik niet.quote:
Nou als Fylax het doet, dan doe ik het ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
Dat is een gemis, Johannes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet.
Dus ik schep mijn nasi altijd verkeerd op?![]()
vind het gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat snap ik niet.
[..]
Nou als Fylax het doet, dan doe ik het ook.
Zou fijn zijn als ze dat voor een blanda overhebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een gemis, Johannes.
Ik zal eens rondvragen in mijn familie of we er eentje over hebben voor je.
Het draagt vooral bij aan de beleving, dus als Indo moet ik dat natuurlijk doen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, groenten, vlees, kruiden, saté, eitje (ook al doe ik dat niet altijd), rijstquote:
Prima combinatie inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, groenten, vlees, kruiden, saté, eitje (ook al doe ik dat niet altijd), rijst
Feertje, kwamen jij en Hep nog eens nasi maken eigenlijk?quote:
ja doequote:
Wanneer dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feertje, kwamen jij en Hep nog eens nasi maken eigenlijk?
Probeer een keer rendang te maken johannes, je vrienden zullen versteld staanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, groenten, vlees, kruiden, saté, eitje (ook al doe ik dat niet altijd), rijst
Je bedoelt mijn enige vriend Paxcon, maar ik zal het eens maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer een keer rendang te maken johannes, je vrienden zullen versteld staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |