Deze reactie heb ik eerder gezien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is vrij veel een goed voorbeeld van hoe shitty YA roman aanpassingen kan krijgen .. en ik vind het deprimerend dat de uiteenlopende boeken worden beschouwd als "goed" sci-fi. Nee, nee, nee, nee. "Goed" sci-fi zou Star Wars zijn (met uitzondering van de Episodes 1 en 2). "Goed" sci-fi zou zijn de korte verhalen van Isaac Asimov (eigenlijk degenen, zijn verdomde meesterwerken). "Goed" sci-fi zou zijn Blade Runner. "Goed" sci-fi is niet wat Divergent is. Het is gewoon een andere voorverpakte middelmatig en generieke rip off van een rip off roman, op maat gemaakt voor de YA genre, met het woord sci-fi label overheen. Hell, de Hunger Games zijn beter dan dit. Niet te vergeten de Hunger Games boeken waren eigenlijk goed, en de film had een aantal echte acteertalent. (Phillip Seymour Hoffman, Woody Harrelson, Jennifer Lawrence, Stanley Tucci, Elizabeth Banks, en Donald Sutherland. Ze kregen zelfs Julianne Moore als president Coin voor de 3e een (s))
Toto trekt nu z'n broek uit voor een fapje.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Toto trekt nu z'n broek uit voor een fapje.
Oh die was leuk ja, kon je toen nog aanvragen bij The Box op tvquote:
Was jij vroeger ook een beetje verliefd op haar?quote:
Alsof Toto zijn broek aan had. Gekkerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Toto trekt nu z'n broek uit voor een fapje.
Klopt, ik heb mijn broek allang uit aangezien ik met een FOK!ster fb chat jwzquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook een beetje verliefd op haar?
[..]
Alsof Toto zijn broek aan had. Gekkerd.
Uhu. Geen witregels.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
Trouwens, quotes lijken al een tijdje een beetje anders op FOK!. Of ben ik raar?
Details plsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mijn broek allang uit aangezien ik met een FOK!ster fb chat jwz
Het levert je toch geen nieuwe kloon op he?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hosselbaas.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ik met iemand praat betekent niet gelijk een relatie, LR.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het levert je toch geen nieuwe kloon op he?
Yes.quote:
Zij was een belangrijke reden om in Frankrijk te willen studerenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook een beetje verliefd op haar?
[..]
Alsof Toto zijn broek aan had. Gekkerd.
Vertel.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij was een belangrijke reden om in Frankrijk te willen studeren
Hoe bedoel je? Ik praat overigens sowieso niet één op één met vrouwen. Ik betast ze slechts onzedelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ik met iemand praat betekent niet gelijk een relatie, LR.Dat zou jij als geen ander moeten begrijpen.
Doet jouw dm het wel?quote:
Sletje ben je ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik praat overigens sowieso niet één op één met vrouwen. Ik betast ze slechts onzedelijk.
Je kan me gewoon dmen, ja.quote:
neequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sletje ben je ook.
Ken ik haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |