Geen FOK!meet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er weer een meet?
[..]
Sorry.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Als we meeten kam ik je wel even uit met de Furminator.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
Bedankt voor deze willekeurige post over honden. Dan nu een willekeurig feit over mijn hond.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Los van honden vind ik het altijd fascinerend om te zien hoeveel haren je kunt uitkammen zonder dat het er maar op lijkt dat je iets kwijt bent.
Einde willekeurige post.
Nee kan er helemaal niet meer op klikkenquote:
wat een mongoolquote:
Ik had het dus juist niet over honden. Maar ik vind je feitje desalniettemin bere-interessant.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze willekeurige post over honden. Dan nu een willekeurig feit over mijn hond.
Mijn hond is verzot op gekookt ei.
Maar gaat om de film hehquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
wat een mongoolga boek eens lezen en je kan de helft al wegstrepen. Lees de volgende twee en je houdt er misschien een paar over. Debielen, echt ik zweer
Ik vind het leuk om lange mannenharen te kammen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Top. Van dat soort aandacht geniet ik stiekem altijd wel erg.
Ik ben verslaafd aan een nummer
Nou ja, als je die al gelezen had dan is die het iig niet.quote:
Oh oepsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het dus juist niet over honden. Maar ik vind je feitje desalniettemin bere-interessant.
Mijn hond wordt gek van boerenkool
????? Het is toch een verfilming. Ik haat deze mensenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar gaat om de film hehniet om het boek.
Deze nog altijdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om lange mannenharen te kammen.Ik weet niet waarom.
Welk nummer?
[..]
Nou ja, als je die al gelezen had dan is die het iig niet.
Om sommige dingen uit de film te snappen moet je het boek wel gelezen hebben (niet dat ik het boek gelezen heb).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar gaat om de film hehniet om het boek.
kusquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
Ik ga nu boos weg en ga verder leren!!!
Beetje slecht excuus om te zeggen 'ja dan moet je het boek lezen'. Je zou het op zich zelf moeten kunnen bekijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
????? Het is toch een verfilming. Ik haat deze mensen
Ik vind Hep z'n haar eigenlijk al lang. Lang genoeg om te kammen in ieder geval.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze nog altijd
En zo lang is het ook weer niet. Of waarschijnlijk weiger ik het gewoon zelf lang te noemen.
Oké, groetjes he!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
Dit is vrij veel een goed voorbeeld van hoe shitty YA roman aanpassingen kan krijgen .. en ik vind het deprimerend dat de uiteenlopende boeken worden beschouwd als "goed" sci-fi. Nee, nee, nee, nee. "Goed" sci-fi zou Star Wars zijn (met uitzondering van de Episodes 1 en 2). "Goed" sci-fi zou zijn de korte verhalen van Isaac Asimov (eigenlijk degenen, zijn verdomde meesterwerken). "Goed" sci-fi zou zijn Blade Runner. "Goed" sci-fi is niet wat Divergent is. Het is gewoon een andere voorverpakte middelmatig en generieke rip off van een rip off roman, op maat gemaakt voor de YA genre, met het woord sci-fi label overheen. Hell, de Hunger Games zijn beter dan dit. Niet te vergeten de Hunger Games boeken waren eigenlijk goed, en de film had een aantal echte acteertalent. (Phillip Seymour Hoffman, Woody Harrelson, Jennifer Lawrence, Stanley Tucci, Elizabeth Banks, en Donald Sutherland. Ze kregen zelfs Julianne Moore als president Coin voor de 3e een (s))quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
Ik app je zo wel evenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om lange mannenharen te kammen.Ik weet niet waarom.
Welk nummer?
[..]
Nou ja, als je die al gelezen had dan is die het iig niet.
Deze reactie heb ik eerder gezien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is vrij veel een goed voorbeeld van hoe shitty YA roman aanpassingen kan krijgen .. en ik vind het deprimerend dat de uiteenlopende boeken worden beschouwd als "goed" sci-fi. Nee, nee, nee, nee. "Goed" sci-fi zou Star Wars zijn (met uitzondering van de Episodes 1 en 2). "Goed" sci-fi zou zijn de korte verhalen van Isaac Asimov (eigenlijk degenen, zijn verdomde meesterwerken). "Goed" sci-fi zou zijn Blade Runner. "Goed" sci-fi is niet wat Divergent is. Het is gewoon een andere voorverpakte middelmatig en generieke rip off van een rip off roman, op maat gemaakt voor de YA genre, met het woord sci-fi label overheen. Hell, de Hunger Games zijn beter dan dit. Niet te vergeten de Hunger Games boeken waren eigenlijk goed, en de film had een aantal echte acteertalent. (Phillip Seymour Hoffman, Woody Harrelson, Jennifer Lawrence, Stanley Tucci, Elizabeth Banks, en Donald Sutherland. Ze kregen zelfs Julianne Moore als president Coin voor de 3e een (s))
Toto trekt nu z'n broek uit voor een fapje.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Toto trekt nu z'n broek uit voor een fapje.
Oh die was leuk ja, kon je toen nog aanvragen bij The Box op tvquote:
Was jij vroeger ook een beetje verliefd op haar?quote:
Alsof Toto zijn broek aan had. Gekkerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Toto trekt nu z'n broek uit voor een fapje.
Klopt, ik heb mijn broek allang uit aangezien ik met een FOK!ster fb chat jwzquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook een beetje verliefd op haar?
[..]
Alsof Toto zijn broek aan had. Gekkerd.
Uhu. Geen witregels.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
Trouwens, quotes lijken al een tijdje een beetje anders op FOK!. Of ben ik raar?
Details plsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mijn broek allang uit aangezien ik met een FOK!ster fb chat jwz
Het levert je toch geen nieuwe kloon op he?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hosselbaas.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ik met iemand praat betekent niet gelijk een relatie, LR.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het levert je toch geen nieuwe kloon op he?
Yes.quote:
Zij was een belangrijke reden om in Frankrijk te willen studerenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook een beetje verliefd op haar?
[..]
Alsof Toto zijn broek aan had. Gekkerd.
Vertel.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij was een belangrijke reden om in Frankrijk te willen studeren
Hoe bedoel je? Ik praat overigens sowieso niet één op één met vrouwen. Ik betast ze slechts onzedelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ik met iemand praat betekent niet gelijk een relatie, LR.Dat zou jij als geen ander moeten begrijpen.
Doet jouw dm het wel?quote:
Sletje ben je ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik praat overigens sowieso niet één op één met vrouwen. Ik betast ze slechts onzedelijk.
Je kan me gewoon dmen, ja.quote:
neequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sletje ben je ook.
Ken ik haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |