waarom denk je dat? Just out of curiosityquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:07 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik zou denken dat het op de rug prettig is /noob
omdat ik dat beeld erbij heb. Verder geen redenen eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom denk je dat? Just out of curiosity
ik vond wel ja. Zat bij nr 3 wel op zo'n skippybal achtig ding maar stortte dat arme kind zo hard het geboortekanaal in dat ie een cefaal hematoom hadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:07 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik zou denken dat het op de rug prettig is /noob
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond wel ja. Zat bij nr 3 wel op zo'n skippybal achtig ding maar stortte dat arme kind zo hard het geboortekanaal in dat ie een cefaal hematoom hadhet ging mij met veelsteveel geweld als de zwaartekracht ook nog helpt.
Ik zit echt heel hard grappen over klapdeuren in te slikken
SPOILER: frustratiedingetjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik naar scapino om te kijken of de snowboots van de jongens al zijn geleverd.
En vanavond naar jong oranje - jong portugal in het AFAS stadion met ze(m'n arme kont en rug
)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Super leuk he!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:32 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!Zo gek dat je nu al 'opeens' 20 weken bent!
Zelf morgen ook al weer 10 trouwens, dat gaat ook al wat sneller dan die eerste paar weken.
SEO zal hier half december ofzo worden, dus met Kerst weten we als het goed is wel wat het wordt!
alweer 16w3d anders hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:24 schreef Gevalletje het volgende:
Bevallingsverhalen lijken nog erg ver hoor, dat duurt nog heeeel lang bij mij, ben pas nét zwanger
hou opquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vond wel ja. Zat bij nr 3 wel op zo'n skippybal achtig ding maar stortte dat arme kind zo hard het geboortekanaal in dat ie een cefaal hematoom hadhet ging mij met veelsteveel geweld als de zwaartekracht ook nog helpt.
Ik zit echt heel hard grappen over klapdeuren in te slikken
Ik denk dat je het zelf in deze houding het langst vol kan houden. Je kan tussen de weeën echt ontspannen liggen, in andere houdingen is dat denk ik minder.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prettig!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:20 schreef Crumpette het volgende:
ik vroeg een paar dagen terug aan vriendje: Wanneer denk je dat we de box moeten opzetten? (even in de week zetten zo'n idee he). Hij: 2 maanden na de bevalling? Ik: ik dacht eerder twee weken vóór de bevalling? kunnen de katten wennen aan het ding en kan ik, na de bevalling, de baby veilig wegleggen als ik moet pissen ofzo. best prettig lijkt me. Hij: eeh, ohja.
Ik roep ook maar wat hoor, ik heb eigenlijk geen idee. Is het prettig om meteen de box te hebben staan?
Worstenbroodjes uiteraard.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:17 schreef Nikooos het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het geslachtsspecifieke voedsel van Cholula
nouja, ik vind die van het pissen wel goed hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:30 schreef Heliotrope het volgende:
Ha, ik had dezelfde discussie ongeveer, maar geen katten, en, kleine complicatie, geen box in ons bezit nog. Ikwil hem voor 37 weken wel hebben staan, maar had nog geen goed argument gevonden omte overtuigen
Dat is ook wel een goede ja, kijken of ik hem daarmee overtuig! En dan niet erbij zeggen dat je de baby dan ook even in de kinderwagenbak kunt leggenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nouja, ik vind die van het pissen wel goed hoormijn vriend dacht dat je de baby ook wel even op de bank kon leggen.
Dat weet ik dan weer niet zo goed, misschien wel, misschien niet, maar de rijstwafelgestapo/regels zeggen vast van niet!
de kerstboom staat hier altijd in de eetkamerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:32 schreef AwayTL het volgende:
Voor UD's van skittles en sq!!
Na de meisjesgolf nu een jongensgolf?! Leuk een jongen cho!
Geniale actie van vriend skittles, word jij nu overstelpt met berichtjes?
Vriend is hier al bezig met de box, hij is namelijk aan het bedenken waar die moet staan, zodat de plaatsing van de kerstboom niet in het geding komt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:37 schreef Crumpette het volgende:
[..]
de kerstboom staat hier altijd in de eetkamerdus dat is geen punt. Ohhh kerstbomen! Ik word al helemaal week van de gedachte aan kerstmis met de extra familie-editie
Ja en een hysterische moeder aan de lijn half schreeuwend of ik bezig was. Ik wist toen nog niks van het bericht, dus ik dacht er is wat gebeurd met haar, mijn vader of broertje. Dus ik uitgelegd dat ik wel bezig was op dat moment, maar gewoon kan stoppen met wat ik doe en naar hun toe komen als ze me nodig hebben. Verwarring alomquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:32 schreef AwayTL het volgende:
Voor UD's van skittles en sq!!
Na de meisjesgolf nu een jongensgolf?! Leuk een jongen cho!
Geniale actie van vriend skittles, word jij nu overstelpt met berichtjes?
Vriend is hier al bezig met de box, hij is namelijk aan het bedenken waar die moet staan, zodat de plaatsing van de kerstboom niet in het geding komt.
Ik heb zo'n gevoel dat dat niet gaat gebeuren, heel gek. In mijn hoofd zit ook nog steeds het scenario dat ze bij de placentaliggingsecho volgende week zien dat ik een speklap aan het bakken ben, en dus me zowiezo niet zouden laten doorlopen oid. Maar buiten dat heb ik ook op de een of andere manier het idee dat hij zich gaat aandienen in week 39.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]hopen dat je baby niet met 42 weken komt
al is 5 januari ook een zeee goede verjaardag
Baby's first christmas
Ik heb er een voor 50 euro via marktplaats gekocht. Mooie houten bopita met een lade, niet te groot (74 bij 88 binnenmaat). Even zoeken loont echt de moeote voor boxenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:41 schreef krijgerrtje het volgende:
Hier ook nog geen box, heb vriend nog niet kunnen overtuigenook nog niet in ons bezit, dus. Maar we willen een kleintje, en die krengen zijn zo duur.
voorheen had ik hem zelf gewoon besteld, maar hou niet zoveel geld over aan 't einde van de maand en vind het dan zonde het daar aan uit te geven
+1. bopita rondo met twee kleden voor 75 euro, en ze kwamen hem brengen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb er een voor 50 euro via marktplaats gekocht. Mooie houten bopita met een lade, niet te groot (74 bij 88 binnenmaat). Even zoeken loont echt de moeote voor boxen
+2quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb er een voor 50 euro via marktplaats gekocht. Mooie houten bopita met een lade, niet te groot (74 bij 88 binnenmaat). Even zoeken loont echt de moeote voor boxen
ohja die van ons is wel duidelijk gebruikt, maar boeiend, ik weet zeker dat mijn kint er ook zn tanden in zet zo snel hij ze heeftquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
+2
TWF Timo voor 50 en omdat de baby weigerde in de box te liggen echt zo goed als nieuw.
+3quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Och net wat je zegt, het wordt toch wel gebruikt. Die paar bijtplekken, randjes of schaafplekjes kan je ook prima met een likje verf oplossen als je een gangbare kleur hebtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ohja die van ons is wel duidelijk gebruikt, maar boeiend, ik weet zeker dat mijn kint er ook zn tanden in zet zo snel hij ze heefd
Overmatig D gebruik?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ohja die van ons is wel duidelijk gebruikt, maar boeiend, ik weet zeker dat mijn kint er ook zn tanden in zet zo snel hij ze heefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder krijgt mn vriend vast zijn zin.. Hij zou wel willen dat ik met een ruggenprik beval, zodat ik minder pijn heb. Ik wil het juist natuurlijk proberen en als ik het toch niet trek nog de keuze voor een ruggenprik hebben. Maar misschien moet ik em sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu gaan ze met 36 weken iets doen (VT ofzo?) om me aan het gevoel tijdens de bevalling te laten wennen (?). Hoop dat dat lukt, anders wordt het ruggenprik omdat ze bang zijn dat ze geen inwendig onderzoek kunnen doen bij de bevalling. Moet het nog even laten bezinken want vind het even een kleine domper..
Wel een sticker dus, maar even zonder glitterrandje voor mij. Al ben ik na het horen van het hartje weer helemaal gerust gesteld![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef Gevalletje het volgende:
En weer een sticker. Bloeddruk goed (105/50, best laag dus niet gek dat ik soms duizelig ben, hoewel mn bloeddruk van mezelf altijd al laag is), baarmoeder komt nu bijna tot m'n navel. Bij hartje luisteren zette ze het apparaat op m'n buik en had ze em meteen te pakken
![]()
Over 4 weken extra lang consult, voel me nu ineens weer een probleem geval..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder krijgt mn vriend vast zijn zin.. Hij zou wel willen dat ik met een ruggenprik beval, zodat ik minder pijn heb. Ik wil het juist natuurlijk proberen en als ik het toch niet trek nog de keuze voor een ruggenprik hebben. Maar misschien moet ik em sowieso.
wb je spoiler,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu gaan ze met 36 weken iets doen (VT ofzo?) om me aan het gevoel tijdens de bevalling te laten wennen (?). Hoop dat dat lukt, anders wordt het ruggenprik omdat ze bang zijn dat ze geen inwendig onderzoek kunnen doen bij de bevalling. Moet het nog even laten bezinken want vind het even een kleine domper..
Wel een sticker dus, maar even zonder glitterrandje voor mij. Al ben ik na het horen van het hartje weer helemaal gerust gesteld
ik heb tijdens mm zwangerschap wel AD geslikt maar voelde mij geweldig! heel stabiel. Maar na de bevalling lag alles wel flink overhoop (is ook heel normaal) maar als je daar gevoelig voor bent dan kan extra back-up nooit kwaad.S. 2014
J. 2016
Dat snap ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:45 schreef Crumpette het volgende:
Ja nouja we hebben die box nou eenmaal, staan zal hij!
komt hoe dan ook wel goedquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef Gevalletje het volgende:
Helio en GM: vind het ook fijn dat ze meedenken hoor. Weet niet wat mijn hormonen zullen doen na de bevalling. Voelde me weer even een uitzondering, al zijn er vast veel meer die hetzelfde hebben.
Vooral die ruggenprik kwam even wat harder aan, hoop dat die vaginisme zover wegblijft als ie nu is, dan lijkt het me geen probleem. Denk ik zelf dan, weet het natuurlijk niet. Kan me er iig nu vast op instellen en misschien blijkt het bij 36 weken toch goed te gaan en hoeft het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Hello Kitty cupcakes of voor de orginaliteitsprijs:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
vroeg me ook al af wat het vrouwelijke geslachtsspecifieke voedsel had moeten zijn hoor
Je onderdruk is netjes en stabiel en blijkbaar al de hele zwangerschap zo, dus in jouw geval niet afwijkend. Bovendruk zegt een stuk minder. Die wordt al hoger als je even (te)veel inspanning levert of in de stress zit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:27 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet iemand of een bloeddruk van 150/80 te hoog is? Mijn verlos vond het niet alarmerend maar vind het zelf niet echt fijn. Heb de hele zwangerschap rond de 120/80 130/80 gezeten.
K weet dat ik de dokter of verlos moet vragen maar verlos vond het niet erg...
Toostje rosbrief, kippenborstjes, gatenkaas...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
vroeg me ook al af wat het vrouwelijke geslachtsspecifieke voedsel had moeten zijn hoor
.. explain die gatenkaas?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:30 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Toostje rosbrief, kippenborstjes, gatenkaas...
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:33 schreef AwayTL het volgende:
[..]
.. explain die gatenkaas?
(en ben je er van bewust dat wij ook wel het vat vol hormonen genoemd worden)...
Dank je! Denk dat ik het met een niet gealarmeerde verlos en jouw uitleg wel aandurfquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:30 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je onderdruk is netjes en stabiel en blijkbaar al de hele zwangerschap zo, dus in jouw geval niet afwijkend. Bovendruk zegt een stuk minder. Die wordt al hoger als je even (te)veel inspanning levert of in de stress zit.
Dus nee ik vind het persoonlijk niet alarmerend
Maar goed wij kunnen natuurlijk de situatie niet inschatten, disclaimer blablabla
niet eens pruimen en perziken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:30 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Toostje rosbrief, kippenborstjes, gatenkaas...
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Een puddingbroodje eten zal nooit meer hetzelfde zijn.
Slijmpropgrapjes iemand?
Nou ja de vorm van een geplette naaktslak en de pudding zijn redelijk gelijk..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Een puddingbroodje eten zal nooit meer hetzelfde zijn.
Slijmpropgrapjes iemand?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef Incantrix het volgende:
Gevalletje,Ik kreeg het idee uit voorzorg al, maar dat ze met 36 weken dus nog iets gaan proberen, misschien om te kijken hoe is het is? Zal het nog eens vragen, ben nu 16 weken dus het duurt nog even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jaar of 3,5 terug wel bij bekkenbodemfysio gelopen, hielp maar iets. Er speelde ook nog wat andere dingen waardoor ik me steeds slechter voelde en de fysio aanraadde even te stoppen tot alles weer wat rustiger was. Dat duurde wel even, maar in die tijd vriend leren kennen, voelde me bij hem op mn gemak en van de 1 op de andere dag trok mn vaginisme weg! (op dat ene onderzoek na dan..)
Bedankt voor je reactie, weet nu dat het dus ook anders kan![]()
uhm... Geen idee hoe die er opeens bij kwam te staan. Heb ik heul niet getypt!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:33 schreef AwayTL het volgende:
[..]
.. explain die gatenkaas?
(en ben je er van bewust dat wij ook wel het vat vol hormonen genoemd worden)...
Nee, heb er vanochtend geen tijd voor gehad. Ik denk dat ik het maar gewoon bespreek tijdens de volgende controlequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:58 schreef Skittles het volgende:
Vlindur
Heb je nog kunnen bellen naar de gyn?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef Gevalletje het volgende:
Helio en GM: vind het ook fijn dat ze meedenken hoor. Weet niet wat mijn hormonen zullen doen na de bevalling. Voelde me weer even een uitzondering, al zijn er vast veel meer die hetzelfde hebben.
Vooral die ruggenprik kwam even wat harder aan, hoop dat die vaginisme zover wegblijft als ie nu is, dan lijkt het me geen probleem. Denk ik zelf dan, weet het natuurlijk niet. Kan me er iig nu vast op instellen en misschien blijkt het bij 36 weken toch goed te gaan en hoeft het niet.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef Incantrix het volgende:
Gevalletje,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Welke cosleeper heb je? Wij zijn ook op zoek!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef Crumpette het volgende:
Ik weet weinig van vaginisme hoor, maar maakt het niet een verschil of er iets in moet, of dat er iets uit komt?
en: de cosleeper is net gebracht!de doos staat nog beneden in de gang- gelukkig liet de bezorger hem half vallen
ben benieuwd hoe hij eruit komt!
wij hebben deze! we zochten dus echt een smalletje, en deze zou moeten passen. Daarnaast ook nog niet zo enorm duurquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Welke cosleeper heb je? Wij zijn ook op zoek!
Spannend Hilmo! Het is nu ook jouw tijd wel he
Oh, das ook nog een idee. Om ze uit Duitsland te halen!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]
wij hebben deze! we zochten dus echt een smalletje, en deze zou moeten passen. Daarnaast ook nog niet zo enorm duur
http://www.waldin.de/beis(...)tratze-b-ware-1.html
Haha geen idee, ik lig nu in ieder geval lekker op bed tv te kijken met poes tegen me aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:44 schreef Heliotrope het volgende:
Wat ga je doen om je verlof te 'vieren' DaD?
die ziet er wel behoorlijk hetzelfde uit jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, das ook nog een idee. Om ze uit Duitsland te halen!
Ik had deze gevonden, lijkt er verdomd veel op;
http://www.bed4baby.nl/
Die waren laatst nog ¤85 trouwens
Whahahaha.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]
die ziet er wel behoorlijk hetzelfde uit jauiteindelijk kom je er niet onderuit dat het je zo'n 100 euro kost (in mijn geval dan met hogere bezorgkosten). Ach he, dat hebben we toch over voor ons wondertje
ik dacht ook gewoon aan wieghoeslakentje oid? en gewoon lakentje en dekentje?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whahahaha.
*TIP* voor de kinderwagenbakken kun je ook gewoon aankleedkussenhoezen gebruiken ipv reteduur speciaalbeddengoed. Misschien passen die ook wel over de minislaapbedjes heen
Wij hadden een tweedehands IKEA ledikant omgebouwd (gewoon de zijkant er niet in gezet, maar in plaats daarvan twee latjes gemonteerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]
die ziet er wel behoorlijk hetzelfde uit jauiteindelijk kom je er niet onderuit dat het je zo'n 100 euro kost (in mijn geval dan met hogere bezorgkosten). Ach he, dat hebben we toch over voor ons wondertje
te groot, anders hadden wij hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hadden een tweedehands IKEA ledikant omgebouwd (gewoon de zijkant er niet in gezet, maar in plaats daarvan twee latjes gemonteerd.
Kosten: tientje.
Ik wil dat nu gaan proberen met ons huidige ledikant. Die gaat al 2 kinderen mee en was al 2e hands gekocht. Die kan nu wel een extra gaatje krijgen hoor. Ik vraag mn zwanger desnoods welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hadden een tweedehands IKEA ledikant omgebouwd (gewoon de zijkant er niet in gezet, maar in plaats daarvan twee latjes gemonteerd.
Kosten: tientje.
Die zijn alsnog duurder dan verschoonhoezen dacht ik. En een wieg is weer groter dan een kinderwagenbak toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik dacht ook gewoon aan wieghoeslakentje oid? en gewoon lakentje en dekentje?
ligt ook aan je kinderwagenbak idd. ja eeh, een beetje frotten vind ik niet erg hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil dat nu gaan proberen met ons huidige ledikant. Die gaat al 2 kinderen mee en was al 2e hands gekocht. Die kan nu wel een extra gaatje krijgen hoor. Ik vraag mn zwanger desnoods wel
(Timmerman)
[..]
Die zijn alsnog duurder dan verschoonhoezen dacht ik. En een wieg is weer groter dan een kinderwagenbak toch?
Het is al even geleden dat ik dat heb opgemaakt
Daar merk je helemaal niks van hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ligt ook aan je kinderwagenbak idd. ja eeh, een beetje frotten vind ik niet erg hoor. Mijn kinderwagenmatrasje heeft iig geen halvemaan-deuk erin, dus hoe dat zou moeten met een aankleedkussenhoes weet ik ook niet..
Sowieso heb je ze al per merk. Stokke met die postwagens heeft natuurlijk hele speciale die niet universeel kunnen met die beendelen er aanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:07 schreef AwayTL het volgende:
Heb je speciaal beddengoed voor kinderwagenbakken dan.
voel me altijd een gierige n00b, ondanks dat er al 1 rondhuppelt.
postwagensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sowieso heb je ze al per merk. Stokke met die postwagens heeft natuurlijk hele speciale die niet universeel kunnen met die beendelen er aan
W000000ttttt!!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
Ze heet M.aud. ze weegt 3990 gram. Ze is prachtigwe zijn alweer lekker thuis.
[ afbeelding ]
Zo wil ik er nog wel vijf. De volgende doen we lekker thuis
Ik dacht al dat jij aan het bevallen was. Je was zo stil al de hele dag!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
en dat was nr 1 die ik goed voorspeld had! Van harte met je mooie meidquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
Wauw wat snel allemaal!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
Dafuc?! Ik vond je verdacht stil, maar dit had ik niet verwacht! Wauw!! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
smooth.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jammer Skittels.. dus nog even wachten op je beebje.. begrijpelijk dat het nu wel teleurstellend is inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Skittles het volgende:
Terug van vk. Kind nog steeds bbbi
Volgende week weer een afspraak. Dan inwendig onderzoek en kijken of er al iets gestript kan worden.
Stiekem best teleurgesteld. Met alle krampjes en steken van de afgelopen dagen had ik toch wel gehoopt dat ze op z'n minst ingedaald zou zijn
Sneaky!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
ik heb het persen wel op mijn rug gedaan trouwens. En ik heb gepoept. Bij elke pers.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
smooth.....
(Met de kennis van nu)
Wauw wat goed zeg!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks! Eindelijk van dat vreselijke Henka af
En echt. Het viel me mee. Ik had me ingesteld op zoveel pijn en dramamaar eigenlijk deed alleen het stukje van 6-10 cm echt pijn. Maar dat duurde ook nog geen uur
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
En echt. Het viel me mee. Ik had me ingesteld op zoveel pijn en dramamaar eigenlijk deed alleen het stukje van 6-10 cm echt pijn. Maar dat duurde ook nog geen uur
welkom bij de club.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het persen wel op mijn rug gedaan trouwens. En ik heb gepoept. Bij elke pers.
Wat fijn om te horen!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Heerlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het persen wel op mijn rug gedaan trouwens. En ik heb gepoept. Bij elke pers.
nicequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat maakt de bevalling minder eng toch!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:33 schreef Zoë23 het volgende:
wat bevallen de dames de laatste tijd snel zeg!
(van eerste weeën tot geboorte baby zegmaar)
Heeey daar ben je danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
Haha ik heb nog het beeld van mijn 1e bevalling voor mequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:46 schreef Loj het volgende:
[..]
Dat maakt de bevalling minder eng toch!
Sterktequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:59 schreef NotTheSame het volgende:
Yeaaahhhh SQ congrats met de kleine M.!! Nu lekker genieten meid!
Verder kruip ik weer ff onder m'n steen. De muren komen op me af nu ik niet meer hoef te mantelzorgen. Nog 22 uur en dan kunnen we een hoofdstuk sluiten...
Ja, ze is erquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
OMG!! Ik heb de goede dag gekozen om weer eens mee te kijken hierquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
Wauw, wat een mooi bericht!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Hilmo het volgende:
OMG, ik geloof ik dat nu al rugweeën heb![]()
Ik kon al niet meer zittend eten en heb staand een paar hapjes moeten eten. En timen gaat voor geen meter, want het doet eigenlijk continu pijn.
Nu eerst maar in (het gewone) bad meten daarna het bevalbad opzetten.
Omg!! Sneaky bastard!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Hilmo het volgende:
Ik kon al niet meer zittend eten en heb staand een paar hapjes moeten eten. En timen gaat voor geen meter, want het doet eigenlijk continu pijn.
![]()
2 baby's in je buik!!! Wat gaaaffff!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
Ik kom me officieel melden. Paar weken geleden al een klein beetje gedaan. Toen ben ik ook door mensen gefeliciteerd! Tnx!
Vanmorgen 1e echo gehad. Vriend liep al een tijd te grappen dat het er 2 zouden zijn, terwijl dit niet in onze families zit.
Maakt ze de echo, zegt ze 'ik denk dat het er twee zijn'.
Toen inwendige echo en het zijn er inderdaad 2!!! Alles moet nog even bezinken. Super leuk, maar ook super spannend! Het is de eerste zwangerschap. De hartjes hebben we allebei zien kloppen. Dat was super om te zien. Heel bijzonder. Ik loop ook de hele dag al als kip zonder kop rond. Ik kan het nog niet helemaal bevatten. Ik wil ook wel in de OP. Vermoedelijke UD is 10 mei.
Oooooh en nou Hilmo ook! Zet 'm op!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Hilmo het volgende:
![]()
Ook al zo spannend! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
Ik kom me officieel melden. Paar weken geleden al een klein beetje gedaan. Toen ben ik ook door mensen gefeliciteerd! Tnx!
Vanmorgen 1e echo gehad. Vriend liep al een tijd te grappen dat het er 2 zouden zijn, terwijl dit niet in onze families zit.
Toen inwendige echo en het zijn er inderdaad 2!!! Alles moet nog even bezinken. Super leuk, maar ook super spannend! Het is de eerste zwangerschap. De hartjes hebben we allebei zien kloppen. Dat was super om te zien. Heel bijzonder. Ik loop ook de hele dag al als kip zonder kop rond. Ik kan het nog niet helemaal bevatten. Ik wil ook wel in de OP. Vermoedelijke UD is 10 mei.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:44 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee uit voorzorg al, maar dat ze met 36 weken dus nog iets gaan proberen, misschien om te kijken hoe is het is? Zal het nog eens vragen, ben nu 16 weken dus het duurt nog even.No probSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jaar of 3,5 terug wel bij bekkenbodemfysio gelopen, hielp maar iets. Er speelde ook nog wat andere dingen waardoor ik me steeds slechter voelde en de fysio aanraadde even te stoppen tot alles weer wat rustiger was. Dat duurde wel even, maar in die tijd vriend leren kennen, voelde me bij hem op mn gemak en van de 1 op de andere dag trok mn vaginisme weg! (op dat ene onderzoek na dan..)
Bedankt voor je reactie, weet nu dat het dus ook anders kanen dat klinkt als een onprettig onderzoek, ik snap dat je daar niet ontspannen in ging. Waren de artsen enzo wel een beetje lief? Rustig, goed uitleggen, geen haast etc.. Mijn ervaring is dat dat dat vooral veel verschil maakt, als ze je helpen om te ontspannen en rustigaan doen kun jij ook ontspannen. Ben je bang voor je bevalling? Of heb je er veel vertrouwen in? Ik denk namelijk dat er juist op dat gebied veel te beïnvloeden valt. In paniek raken werkt tegen je, methoden weten om jezelf te ontspannen werken in je voordeel. Ik heb voor mijn laatste bevalling heel veel gedaan aan ontspanningstechnieken aanleren en ik heb daar echt bijzonder veel aan gehad
je mag me altijd berichten als je meer wil weten (al krijg ik mijn pm niet aan de praat atm
)
Ik heb niks tegen op pijnbestrijding, maar ik vind een ruggenprik onder dwang eigenlijk best wel ver gaan, zeker als er andere oplossingen onverkend blijven.3!
Hilmo was spannend!!! Zet um op hè!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Hilmo het volgende:
![]()
Gefeliciteerd! Leuk nog een tweelingmama!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
Hier wil ik ook graaaaag voor jompelen! Heerlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend, Hilmo!
En... verlof!.
Het is helemaal spontaan gegaan!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef Crumpette het volgende:
Hilmo zet m op!![]()
Shopaholic, gefeliciteerd, 2 wat spannend! Is het spontaan, of mogelijk via de MMM?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Het is helemaal spontaan gegaan!
We hebben ook allebei heel hard gelachen toen ze zei dat het er twee waren, omdat lief daar al grapjes over aan het maken was!
Dus voor vragen kan ik wel bij jou terecht met betrekking tot een tweeling!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:24 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk nog een tweelingmama!
NTS!
Succes hilmo!
Dat is wel heel apart dan ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Het is helemaal spontaan gegaan!
We hebben ook allebei heel hard gelachen toen ze zei dat het er twee waren, omdat lief daar al grapjes over aan het maken was!
Op mijn vaders verjaardag zodat ik het nooit vergeet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:29 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dus voor vragen kan ik wel bij jou terecht met betrekking tot een tweeling!
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:11 schreef Spees_Eend het volgende:
S uze bij mij in de cosleeperonder het dekentje dat ik maanden terug voor haar breide
Ze drinkt heel goed! En is tot nu toe super rustig en tevreden.
[ afbeelding ]
Awwquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:11 schreef Spees_Eend het volgende:
S uze bij mij in de cosleeperonder het dekentje dat ik maanden terug voor haar breide
Ze drinkt heel goed! En is tot nu toe super rustig en tevreden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
Jee! Proficiat! Prachtige dochter en naam!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Ze heet M.. ze weegt 3990 gram. Ze is prachtigwe zijn alweer lekker thuis.
[ afbeelding ]
Wauwwwww SQ!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
Ben zó blij voor je dat alles zo voorspoedig gegaan is én gaatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dank voor alle felicitaties!!
Zo, we hebben net weer borst drinken geoefend en dat gaat helemaal goed komen. Ze ligt nu heerlijk te slapen op mijn borst
Shopaholic krijgt er gewoon twee! Wat tof!
En spees, wat een zoet plaatje zegben jij al wat opgeknapt?
Hilmo, ik hoop dat je net zo'n bevalling hebt als ik, zet m op!
Jaaaa viel mij ook op! Mijn eerste deed er ruim 48 uur overquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:33 schreef Zoë23 het volgende:
Skittles
Spannend hilmo!wat bevallen de dames de laatste tijd snel zeg!
(van eerste weeën tot geboorte baby zegmaar)
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dank voor alle felicitaties!!
Zo, we hebben net weer borst drinken geoefend en dat gaat helemaal goed komen. Ze ligt nu heerlijk te slapen op mijn borst
Shopaholic krijgt er gewoon twee! Wat tof!
En spees, wat een zoet plaatje zegben jij al wat opgeknapt?
Hilmo, ik hoop dat je net zo'n bevalling hebt als ik, zet m op!
ach nee, rugweeën zijn zo rukquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Hilmo het volgende:
Woo! Zo snel!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
Dubbel gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |