Gefeliciteerd! Leuk nog een tweelingmama!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
Ik kom me officieel melden. Paar weken geleden al een klein beetje gedaan. Toen ben ik ook door mensen gefeliciteerd! Tnx!
Vanmorgen 1e echo gehad. Vriend liep al een tijd te grappen dat het er 2 zouden zijn, terwijl dit niet in onze families zit.
Maakt ze de echo, zegt ze 'ik denk dat het er twee zijn'.
Toen inwendige echo en het zijn er inderdaad 2!!! Alles moet nog even bezinken. Super leuk, maar ook super spannend! Het is de eerste zwangerschap. De hartjes hebben we allebei zien kloppen. Dat was super om te zien. Heel bijzonder. Ik loop ook de hele dag al als kip zonder kop rond. Ik kan het nog niet helemaal bevatten. Ik wil ook wel in de OP. Vermoedelijke UD is 10 mei.
Hier wil ik ook graaaaag voor jompelen! Heerlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend, Hilmo!
En... verlof!.
Het is helemaal spontaan gegaan!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef Crumpette het volgende:
Hilmo zet m op!![]()
Shopaholic, gefeliciteerd, 2 wat spannend! Is het spontaan, of mogelijk via de MMM?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Het is helemaal spontaan gegaan!
We hebben ook allebei heel hard gelachen toen ze zei dat het er twee waren, omdat lief daar al grapjes over aan het maken was!
Dus voor vragen kan ik wel bij jou terecht met betrekking tot een tweeling!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:24 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk nog een tweelingmama!
NTS!
Succes hilmo!
Dat is wel heel apart dan ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Het is helemaal spontaan gegaan!
We hebben ook allebei heel hard gelachen toen ze zei dat het er twee waren, omdat lief daar al grapjes over aan het maken was!
Op mijn vaders verjaardag zodat ik het nooit vergeet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
Ze heet M.aud. ze weegt 3990 gram. Ze is prachtigwe zijn alweer lekker thuis.
[ afbeelding ]
Zo wil ik er nog wel vijf. De volgende doen we lekker thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |