Sterktequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:59 schreef NotTheSame het volgende:
Yeaaahhhh SQ congrats met de kleine M.!! Nu lekker genieten meid!
Verder kruip ik weer ff onder m'n steen. De muren komen op me af nu ik niet meer hoef te mantelzorgen. Nog 22 uur en dan kunnen we een hoofdstuk sluiten...
Ja, ze is erquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
Ze heet M.aud. ze weegt 3990 gram. Ze is prachtigwe zijn alweer lekker thuis.
[ afbeelding ]
Zo wil ik er nog wel vijf. De volgende doen we lekker thuis
OMG!! Ik heb de goede dag gekozen om weer eens mee te kijken hierquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
[ afbeelding ]
Wauw, wat een mooi bericht!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Hilmo het volgende:
OMG, ik geloof ik dat nu al rugweeën heb![]()
Ik kon al niet meer zittend eten en heb staand een paar hapjes moeten eten. En timen gaat voor geen meter, want het doet eigenlijk continu pijn.
Nu eerst maar in (het gewone) bad meten daarna het bevalbad opzetten.
Omg!! Sneaky bastard!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Hilmo het volgende:
Ik kon al niet meer zittend eten en heb staand een paar hapjes moeten eten. En timen gaat voor geen meter, want het doet eigenlijk continu pijn.
![]()
2 baby's in je buik!!! Wat gaaaffff!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
Ik kom me officieel melden. Paar weken geleden al een klein beetje gedaan. Toen ben ik ook door mensen gefeliciteerd! Tnx!
Vanmorgen 1e echo gehad. Vriend liep al een tijd te grappen dat het er 2 zouden zijn, terwijl dit niet in onze families zit.
Maakt ze de echo, zegt ze 'ik denk dat het er twee zijn'.
Toen inwendige echo en het zijn er inderdaad 2!!! Alles moet nog even bezinken. Super leuk, maar ook super spannend! Het is de eerste zwangerschap. De hartjes hebben we allebei zien kloppen. Dat was super om te zien. Heel bijzonder. Ik loop ook de hele dag al als kip zonder kop rond. Ik kan het nog niet helemaal bevatten. Ik wil ook wel in de OP. Vermoedelijke UD is 10 mei.
Oooooh en nou Hilmo ook! Zet 'm op!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Hilmo het volgende:
![]()
Ook al zo spannend! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
Ik kom me officieel melden. Paar weken geleden al een klein beetje gedaan. Toen ben ik ook door mensen gefeliciteerd! Tnx!
Vanmorgen 1e echo gehad. Vriend liep al een tijd te grappen dat het er 2 zouden zijn, terwijl dit niet in onze families zit.
Toen inwendige echo en het zijn er inderdaad 2!!! Alles moet nog even bezinken. Super leuk, maar ook super spannend! Het is de eerste zwangerschap. De hartjes hebben we allebei zien kloppen. Dat was super om te zien. Heel bijzonder. Ik loop ook de hele dag al als kip zonder kop rond. Ik kan het nog niet helemaal bevatten. Ik wil ook wel in de OP. Vermoedelijke UD is 10 mei.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:44 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee uit voorzorg al, maar dat ze met 36 weken dus nog iets gaan proberen, misschien om te kijken hoe is het is? Zal het nog eens vragen, ben nu 16 weken dus het duurt nog even.No probSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jaar of 3,5 terug wel bij bekkenbodemfysio gelopen, hielp maar iets. Er speelde ook nog wat andere dingen waardoor ik me steeds slechter voelde en de fysio aanraadde even te stoppen tot alles weer wat rustiger was. Dat duurde wel even, maar in die tijd vriend leren kennen, voelde me bij hem op mn gemak en van de 1 op de andere dag trok mn vaginisme weg! (op dat ene onderzoek na dan..)
Bedankt voor je reactie, weet nu dat het dus ook anders kanen dat klinkt als een onprettig onderzoek, ik snap dat je daar niet ontspannen in ging. Waren de artsen enzo wel een beetje lief? Rustig, goed uitleggen, geen haast etc.. Mijn ervaring is dat dat dat vooral veel verschil maakt, als ze je helpen om te ontspannen en rustigaan doen kun jij ook ontspannen. Ben je bang voor je bevalling? Of heb je er veel vertrouwen in? Ik denk namelijk dat er juist op dat gebied veel te beïnvloeden valt. In paniek raken werkt tegen je, methoden weten om jezelf te ontspannen werken in je voordeel. Ik heb voor mijn laatste bevalling heel veel gedaan aan ontspanningstechnieken aanleren en ik heb daar echt bijzonder veel aan gehad
je mag me altijd berichten als je meer wil weten (al krijg ik mijn pm niet aan de praat atm
)
Ik heb niks tegen op pijnbestrijding, maar ik vind een ruggenprik onder dwang eigenlijk best wel ver gaan, zeker als er andere oplossingen onverkend blijven.3!
Hilmo was spannend!!! Zet um op hè!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef Hilmo het volgende:
![]()
Gefeliciteerd! Leuk nog een tweelingmama!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd SQ!
Hier wil ik ook graaaaag voor jompelen! Heerlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend, Hilmo!
En... verlof!.
Het is helemaal spontaan gegaan!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef Crumpette het volgende:
Hilmo zet m op!![]()
Shopaholic, gefeliciteerd, 2 wat spannend! Is het spontaan, of mogelijk via de MMM?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Het is helemaal spontaan gegaan!
We hebben ook allebei heel hard gelachen toen ze zei dat het er twee waren, omdat lief daar al grapjes over aan het maken was!
Dus voor vragen kan ik wel bij jou terecht met betrekking tot een tweeling!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:24 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk nog een tweelingmama!
NTS!
Succes hilmo!
Dat is wel heel apart dan ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Het is helemaal spontaan gegaan!
We hebben ook allebei heel hard gelachen toen ze zei dat het er twee waren, omdat lief daar al grapjes over aan het maken was!
Op mijn vaders verjaardag zodat ik het nooit vergeet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |