Welke cosleeper heb je? Wij zijn ook op zoek!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef Crumpette het volgende:
Ik weet weinig van vaginisme hoor, maar maakt het niet een verschil of er iets in moet, of dat er iets uit komt?
en: de cosleeper is net gebracht!de doos staat nog beneden in de gang- gelukkig liet de bezorger hem half vallen
ben benieuwd hoe hij eruit komt!
wij hebben deze! we zochten dus echt een smalletje, en deze zou moeten passen. Daarnaast ook nog niet zo enorm duurquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Welke cosleeper heb je? Wij zijn ook op zoek!
Spannend Hilmo! Het is nu ook jouw tijd wel he
Oh, das ook nog een idee. Om ze uit Duitsland te halen!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]
wij hebben deze! we zochten dus echt een smalletje, en deze zou moeten passen. Daarnaast ook nog niet zo enorm duur
http://www.waldin.de/beis(...)tratze-b-ware-1.html
Haha geen idee, ik lig nu in ieder geval lekker op bed tv te kijken met poes tegen me aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:44 schreef Heliotrope het volgende:
Wat ga je doen om je verlof te 'vieren' DaD?
die ziet er wel behoorlijk hetzelfde uit jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, das ook nog een idee. Om ze uit Duitsland te halen!
Ik had deze gevonden, lijkt er verdomd veel op;
http://www.bed4baby.nl/
Die waren laatst nog ¤85 trouwens
Whahahaha.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]
die ziet er wel behoorlijk hetzelfde uit jauiteindelijk kom je er niet onderuit dat het je zo'n 100 euro kost (in mijn geval dan met hogere bezorgkosten). Ach he, dat hebben we toch over voor ons wondertje
ik dacht ook gewoon aan wieghoeslakentje oid? en gewoon lakentje en dekentje?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whahahaha.
*TIP* voor de kinderwagenbakken kun je ook gewoon aankleedkussenhoezen gebruiken ipv reteduur speciaalbeddengoed. Misschien passen die ook wel over de minislaapbedjes heen
Wij hadden een tweedehands IKEA ledikant omgebouwd (gewoon de zijkant er niet in gezet, maar in plaats daarvan twee latjes gemonteerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef Crumpette het volgende:
[..]
die ziet er wel behoorlijk hetzelfde uit jauiteindelijk kom je er niet onderuit dat het je zo'n 100 euro kost (in mijn geval dan met hogere bezorgkosten). Ach he, dat hebben we toch over voor ons wondertje
te groot, anders hadden wij hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hadden een tweedehands IKEA ledikant omgebouwd (gewoon de zijkant er niet in gezet, maar in plaats daarvan twee latjes gemonteerd.
Kosten: tientje.
Ik wil dat nu gaan proberen met ons huidige ledikant. Die gaat al 2 kinderen mee en was al 2e hands gekocht. Die kan nu wel een extra gaatje krijgen hoor. Ik vraag mn zwanger desnoods welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hadden een tweedehands IKEA ledikant omgebouwd (gewoon de zijkant er niet in gezet, maar in plaats daarvan twee latjes gemonteerd.
Kosten: tientje.
Die zijn alsnog duurder dan verschoonhoezen dacht ik. En een wieg is weer groter dan een kinderwagenbak toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik dacht ook gewoon aan wieghoeslakentje oid? en gewoon lakentje en dekentje?
ligt ook aan je kinderwagenbak idd. ja eeh, een beetje frotten vind ik niet erg hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil dat nu gaan proberen met ons huidige ledikant. Die gaat al 2 kinderen mee en was al 2e hands gekocht. Die kan nu wel een extra gaatje krijgen hoor. Ik vraag mn zwanger desnoods wel
(Timmerman)
[..]
Die zijn alsnog duurder dan verschoonhoezen dacht ik. En een wieg is weer groter dan een kinderwagenbak toch?
Het is al even geleden dat ik dat heb opgemaakt
Daar merk je helemaal niks van hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ligt ook aan je kinderwagenbak idd. ja eeh, een beetje frotten vind ik niet erg hoor. Mijn kinderwagenmatrasje heeft iig geen halvemaan-deuk erin, dus hoe dat zou moeten met een aankleedkussenhoes weet ik ook niet..
Sowieso heb je ze al per merk. Stokke met die postwagens heeft natuurlijk hele speciale die niet universeel kunnen met die beendelen er aanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:07 schreef AwayTL het volgende:
Heb je speciaal beddengoed voor kinderwagenbakken dan.
voel me altijd een gierige n00b, ondanks dat er al 1 rondhuppelt.
postwagensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sowieso heb je ze al per merk. Stokke met die postwagens heeft natuurlijk hele speciale die niet universeel kunnen met die beendelen er aan
W000000ttttt!!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
Ze heet M.aud. ze weegt 3990 gram. Ze is prachtigwe zijn alweer lekker thuis.
[ afbeelding ]
Zo wil ik er nog wel vijf. De volgende doen we lekker thuis
Ik dacht al dat jij aan het bevallen was. Je was zo stil al de hele dag!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |