en dat was nr 1 die ik goed voorspeld had! Van harte met je mooie meidquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
Ze heet M.aud. ze weegt 3990 gram. Ze is prachtigwe zijn alweer lekker thuis.
[ afbeelding ]
Zo wil ik er nog wel vijf. De volgende doen we lekker thuis
Wauw wat snel allemaal!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
[ afbeelding ]
Dafuc?! Ik vond je verdacht stil, maar dit had ik niet verwacht! Wauw!! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
smooth.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom denk je dat? Just out of curiosity
Jammer Skittels.. dus nog even wachten op je beebje.. begrijpelijk dat het nu wel teleurstellend is inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Skittles het volgende:
Terug van vk. Kind nog steeds bbbi
Volgende week weer een afspraak. Dan inwendig onderzoek en kijken of er al iets gestript kan worden.
Stiekem best teleurgesteld. Met alle krampjes en steken van de afgelopen dagen had ik toch wel gehoopt dat ze op z'n minst ingedaald zou zijn
Sneaky!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
ik heb het persen wel op mijn rug gedaan trouwens. En ik heb gepoept. Bij elke pers.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
smooth.....
(Met de kennis van nu)
Wauw wat goed zeg!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks! Eindelijk van dat vreselijke Henka af
En echt. Het viel me mee. Ik had me ingesteld op zoveel pijn en dramamaar eigenlijk deed alleen het stukje van 6-10 cm echt pijn. Maar dat duurde ook nog geen uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |