Ja natuurlijk!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:29 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dus voor vragen kan ik wel bij jou terecht met betrekking tot een tweeling!
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:11 schreef Spees_Eend het volgende:
S uze bij mij in de cosleeperonder het dekentje dat ik maanden terug voor haar breide
Ze drinkt heel goed! En is tot nu toe super rustig en tevreden.
[ afbeelding ]
Awwquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:11 schreef Spees_Eend het volgende:
S uze bij mij in de cosleeperonder het dekentje dat ik maanden terug voor haar breide
Ze drinkt heel goed! En is tot nu toe super rustig en tevreden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
Ze heet M.aud. ze weegt 3990 gram. Ze is prachtigwe zijn alweer lekker thuis.
[ afbeelding ]
Zo wil ik er nog wel vijf. De volgende doen we lekker thuis
Jee! Proficiat! Prachtige dochter en naam!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Vanmorgen om zeven uur belde ik de afdeling verloskunde. Was er een plekje? Jazeker! Dus hop hop met maxi cosi en vluchttas de auto in.
Na wat acclimatiseren kwam om half negen de verloskundige. Mijn vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met lage dosering oxi.
Na toch wel wat buikpijnhad ik om 12 uur volledige ontsluiting. Na 37 minuten persen was daar onze dochter, zomaar ineens, zo snel!
Ze heet M.. ze weegt 3990 gram. Ze is prachtigwe zijn alweer lekker thuis.
[ afbeelding ]
Wauwwwww SQ!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zo.
Ze heet M.aud. ze weegt 3990 gram. Ze is prachtigwe zijn alweer lekker thuis.
[ afbeelding ]
Ben zó blij voor je dat alles zo voorspoedig gegaan is én gaatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dank voor alle felicitaties!!
Zo, we hebben net weer borst drinken geoefend en dat gaat helemaal goed komen. Ze ligt nu heerlijk te slapen op mijn borst
Shopaholic krijgt er gewoon twee! Wat tof!
En spees, wat een zoet plaatje zegben jij al wat opgeknapt?
Hilmo, ik hoop dat je net zo'n bevalling hebt als ik, zet m op!
Jaaaa viel mij ook op! Mijn eerste deed er ruim 48 uur overquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:33 schreef Zoë23 het volgende:
Skittles
Spannend hilmo!wat bevallen de dames de laatste tijd snel zeg!
(van eerste weeën tot geboorte baby zegmaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |