En hij wordt steeds leuker, tot ze een jaar of 14 zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is leuk zo'n kleine driftkikker, je ken echt met 'm lachen.
Dat is dan probleem voor mijn dochter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij wordt steeds leuker, tot ze een jaar of 14 zijn
Die guitige oogjes heeft ie van zn opaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is leuk zo'n kleine driftkikker, je ken echt met 'm lachen.
zijn die 2 niet een en dezelfde ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zoals zijn moeder en mijn dochter is het een tevreden kind.
Zo is het, want opa en oma zijn er alleen voor de leuke dingen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is dan probleem voor mijn dochter.
Opa Piet gaat regematig een paar daagjes de weide wereld in ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het, want opa en oma zijn er alleen voor de leuke dingen.
Tenminste, de meeste opa's en oma's, want tegenwoordig zijn er genoeg die tevens een opvoedkundige taak vervullen.
Oma heeft vaste dag als oppas.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het, want opa en oma zijn er alleen voor de leuke dingen.
Tenminste, de meeste opa's en oma's, want tegenwoordig zijn er genoeg die tevens een opvoedkundige taak vervullen.
Maar jij niet ..,. Schavuitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oma heeft vaste dag als oppas.
Zelfs nooit bij je dochter gedaan ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe een luier te verwisselen?
Excuses van lik mn vestjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik zoiets ga doen is dat zowat kindermishandeling.
ik ken ook zo iemand (mijn ex-man) die ging een luier verschonen en prikte in zijn dochterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik zoiets ga doen is dat zowat kindermishandeling.
Je kan niet vroeg genoeg zijn met piercings...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken ook zo iemand (mijn ex-man) die ging een luier verschonen en prikte in zijn dochter
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg zijn met piercings...
Met wat ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken ook zo iemand (mijn ex-man) die ging een luier verschonen en prikte in zijn dochter
een veiligheidsspeld, in die tijd had je nog katoenen luiersquote:
Is die vogel van jouw al zo oud ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
een veiligheidsspeld, in die tijd had je nog katoenen luiers
of ik was ouderwetsquote:
mijn vogeltje lag in 1985 in haar nestjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne is uit 1990 en we hadden pampers zonder spelden
Wanneer krijg jij je eerste kind Fann?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:27 schreef FANN het volgende:
Is weer helemaal hip hoor..
http://www.lieveluiers.nl/waarom-katoen_/
pfffffff ik zou de puf niet hebben hoor om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij je eerste kind Fann?
In 40+?
Ik ben katoen opgevoed... dus zo snel mogelijk zindelijk ..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
Volgens mij heeft alleen mijn moeder die luiers uit staan koken, mijn broers en zussen
hadden altijd van die wegwerpdingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin zag er iig goed uit ...
Iets te groot achter de spoilert
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Begin zag er iig goed uit ...
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
Die rechtervoet ziet er heel eng uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin zag er iig goed uit ...
Zoals ik al eerder zei: Klomp voedt...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die rechtervoet ziet er heel eng uit.
Ja mn cameltoe voet ..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die rechtervoet ziet er heel eng uit.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moet je ook zo lang mogelijk proberen te blijven
Je blijft een klein kind.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga ff in KT babyfoto topic posten ... Is er niets
Pot pillen gescoordquote:
Nee geen tijd voor, stiefvader gister overleden. Ik oefen nu op mijn handschrift.quote:
ik voel een hoop lief de hierquote:
Zelfs zonder spatie is het gelul.quote:
Chuuf komt uit de kast ??quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms probeer je alles uit de kast te halen ...
Kut Muis... Gecondoleerd en zo ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geen tijd voor, stiefvader gister overleden. Ik oefen nu op mijn handschrift.
Altijd kut en onverwachts, maar 83 jaar. Eerst de kaarten 100 maarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kut Muis... Gecondoleerd en zo ...Sterkte en laat het een mooie laatste woorden worden in een sierlij geschrift ..
ik heb nog 2 condoleance kaarten liggen die ik moet schrijven, maar mijn handschrift....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd kut en onverwachts, maar 83 jaar. Eerst de kaarten 100 maarIk kan echt heel slecht meer schrijven.
Ja lukt mij ook nooit om mooi netjes te schrijven ... Kusje dan maar ... Wie weet helpt hetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd kut en onverwachts, maar 83 jaar. Eerst de kaarten 100 maarIk kan echt heel slecht meer schrijven.
Ik schrijf nooit meer, ik kan mijn eigen handschrift niet lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog 2 condoleance kaarten liggen die ik moet schrijven, maar mijn handschrift....
Duhhhuhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lukt mij ook nooit om mooi netjes te schrijven ... Kusje dan maar ... Wie weet helpt het
Ook al ... EN dan behoren wij als ouderen mooi en goed t horen schrijven... Maar netjes ? Ja echt dat was 1ste klas lagere school tussen lijntjes en zoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog 2 condoleance kaarten liggen die ik moet schrijven, maar mijn handschrift....
Dat is lastig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit meer, ik kan mijn eigen handschrift niet lezen
Ja zeker. Ik krabbel wat snel op omdat het moet een adres ofzo. Ik dan zit ik te puzzelen.quote:
Ja erg is dat ... Om dan ineens weer een pen of een stift te moeten gebruiken als je het nooit doet ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schrijf nooit meer, ik kan mijn eigen handschrift niet lezen
ja leuk een lezing met 89 afbeeldingen op groot scherm over de groote Lindt.quote:
heb ik een afstandsbediening ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ik mag .. Voor Just me altijd natuurlijk
Ik vervloekte mijn moeder met haar boodschappen briefjes, ik ben erger nu. Ik print ze welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg is dat ... Om dan ineens weer een pen of een stift te moeten gebruiken als je het nooit doet ...
Heb ooit een heel verhaal geschreven 's nachts en volgende dag was het onsamenhangend gewauwel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik krabbel wat snel op omdat het moet een adres ofzo. Ik dan zit ik te puzzelen.
Mooie molen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja leuk een lezing met 89 afbeeldingen op groot scherm over de groote Lindt.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groote_Lindt_(buurtschap)
Ligt nu naast mequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ooit een heel verhaal geschreven 's nachts en volgende dag was het onsamenhangend gewauwel.
Boekwerk wat ik ga kortenquote:
Gras heeft niet eens kansquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je duikt er wel gelijk bovenop.
Ja ken je Soury niet ... ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je duikt er wel gelijk bovenop.
Jij wel?quote:
Bij de buren niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het heeft iets treurigs soms.
Heb je ook een dashcamquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik woon internationaal, mijn automonteur is een Rus.
Veel plezierquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
Soury / PP fijne avond .. Ik heb helaas morgen weer een dagtaak .. Veel plezier en wie weet tot morgen ochtend
De updates moet je zelf regelen , maar dat wist jequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel hoor, hier en daar rijd ik verkeerd omdat de weg veranderd is.
Ja man maar ik ben lui.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
De updates moet je zelf regelen , maar dat wist je
mijn wekker ging vannacht om 04.00 uur af, daar heb ik wakker van gelegenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga daar wakker van liggen.
Grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:30 schreef just me het volgende:
[..]
mijn wekker ging vannacht om 04.00 uur af, daar heb ik wakker van gelegen
ja dom, zelf verkeerd ingesteld
Zal wel de ijd van het jaar zijn.. Gisteren had Dees er ook al last van..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:49 schreef just me het volgende:
je zou bijna denken dat onze wekker uit logeren waren
Ai...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geen tijd voor, stiefvader gister overleden. Ik oefen nu op mijn handschrift.
Er staan enkele Meets in de planning, kunnen jullie wekkers ruilenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:49 schreef just me het volgende:
je zou bijna denken dat onze wekker uit logeren waren
Gecondoleerdquote:
heb niet zo'n zin in koekhappenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Er staan enkele Meets in de planning, kunnen jullie wekkers ruilen
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 50 Met cameraschuwe Fok!kers
Wanneer was die 40+ meet ook alweer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Er staan enkele Meets in de planning, kunnen jullie wekkers ruilen
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 50 Met cameraschuwe Fok!kers
Op jouw 80ste verjaardag geloof ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer was die 40+ meet ook alweer?
Dat is al over 52 jaar....vind ik wel heel snel. Weet niet of ik mijn planning voor die dag nog om kan gooien.quote:
Zit ik met mijn stomme kop te rekenen hieroquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is al over 52 jaar....vind ik wel heel snel. Weet niet of ik mijn planning voor die dag nog om kan gooien.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit ik met mijn stomme kop te rekenen hiero
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat je zulke dingen dan ook altijd gewoon even komt vertellen!
Sommige mannen houden daar wel vanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]eerder een beetje sukkelig maar jah
Gewoon lief dat ze zo open daarover is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mannen houden daar wel van
Dan krijgen ze het gevoel dat ze die onnozele vrouwtjes moeten beschermen en dan voelen ze zich helemaal het mannetje.
Ik vond het al zo rustig vanmorgen, heb je je pm-box kapot gemaakt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon lief dat ze zo open daarover is.
Btw....ik kan je geen PM's sturen, dus je zult het een dagje zonder moeten doen.
Niet alleen die van mezelf, maar die van alle users op FOK!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het al zo rustig vanmorgen, heb je je pm-box kapot gemaakt?
Dat heb je goed voor elkaar. Volgens mij heb je heel Fok! een beetje kapot gemaakt, want de witregels quote hij inderdaad ook niet. Ach dat bespaart wel weer ruimtequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon lief dat ze zo open daarover is.
Btw....ik kan je geen PM's sturen, dus je zult het een dagje zonder moeten doen.
Ik heb heel neurotisch mijn post waarin ik jouw quote maar geëdit, zodat de alinea er ook in de quote nog instaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar. Volgens mij heb je heel Fok! een beetje kapot gemaakt, want de witregels quote hij inderdaad ook niet. Ach dat bespaart wel weer ruimte
Dat wilde ik eerst ook heel neurotisch doen, maar ik kon me nog bedwingen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb heel neurotisch mijn post waarin ik jouw quote maar geëdit, zodat de alinea er ook in de quote nog instaat.
Die haakjes met puntjes er tussen [...] haal ik ook altijd weg uit een quote.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik eerst ook heel neurotisch doen, maar ik kon me nog bedwingen.
Wat betekent dat jij een grotere neuroot bent dan ik.
Kmoet nog één weekjequote:[b]Op
Yes, bijna vakantie!!
Tsja...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, bijna vakantie!!
MM gebruikkt TinyPic ipv Imgur, dus ik durf zijn urls niet meer te bekijken ivm al die rare tags op TinyPic.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zag je gewoon in de url van het plaatje
Watje!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM gebruikkt TinyPic ipv Imgur, dus ik durf zijn urls niet meer te bekijken ivm al die rare tags op TinyPic.
Noem jij mij nou onnozel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mannen houden daar wel van
Dan krijgen ze het gevoel dat ze die onnozele vrouwtjes moeten beschermen en dan voelen ze zich helemaal het mannetje.
Mag ik tegen jouw brede borst uithuilen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Fann let niet altijd op Dees... Kom maar hier ...
Volgens mij heb ze ooit een trap in de manege gehadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
We zijn jou vergeten in het smoelenboek sjagerijntje
Altijd Fannquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag ik tegen jouw brede borst uithuilen?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
Ik ga mijn Chineze wonderthee zetten die ik van een stel kwakzalvers gekocht heb
onder het mom ''jeweetmaarnooit''....
Ben je altijd zo bijdehandquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar zit jij gewoonlijk?
Je komt toch zelf hierheen
Mooi plaatjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor jou wat zebra's dan.
[ afbeelding ]
Ik kreeg er een hele lijst bij van allemaal vage ingredienten die ik nog moet googelen.quote:
Maar je voelt je nog wel goed of zelfs beter? Mag niet hopen dat je morgen aan het infuus ligt...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kreeg er een hele lijst bij van allemaal vage ingredienten die ik nog moet googelen.
maar volgens mij is het gewoon gedroogde buffelpoep
zo smaakt het in elk geval wel....
Geel en spleetogen morgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je voelt je nog wel goed of zelfs beter? Mag niet hopen dat je morgen aan het infuus ligt...
Ja, ik voel me wel best hoor, dit is pas het vierde kopje, 2 per dag ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je voelt je nog wel goed of zelfs beter? Mag niet hopen dat je morgen aan het infuus ligt...
Nah, dat Chinese meisje wat moest tolken zag er wel leuk uitquote:
Als het zonwerend isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, dat Chinese meisje wat moest tolken zag er wel leuk uitmaar of dat
bij mij ook zou staan betwijfel ik...
quote:
Je moet mij niet altijd te letterlijk nemen hč Fannquote:
Jij bent dus zo'n mannetjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Fann let niet altijd op Dees... Kom maar hier ...
Ah ok dan neem ik mn woorden terugquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet mij niet altijd te letterlijk nemen hč Fann
Fann aan mn borst of alles ontkennenquote:
Ja, 2 bejaarden die opnieuw gaan trouwen, zo liefquote:
paartje 11 voor in de kast ... Zien of zeg je ... Nah nee niet doen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
En vanavond toch nog maar een paar leuke blauwe laarsjes gekocht
Ik heb ze nog niet, want ze hadden mijn maat niet, dus ze zijn besteld en worden thuis gezorgd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
paartje 11 voor in de kast ... Zien of zeg je ... Nah nee niet doen?
Ik ben niet meer zo wild van hem, de laatste keren dat ik hem op TV zag...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, 2 bejaarden die opnieuw gaan trouwen, zo lief
Ik ben trouwens Geer-fan af Fann, ik vind hem helemaal niet meer leuk met die strak getrokken kop en af en toe vind ik hem zelfs superirritant met dat overdreven gehijg van hem. Zo, dat moest ik even aan je kwijt.
Jij hebt dat dus ook, jammer hoor, voorheen vond ik hem wel leuk, maar hij is inmiddels hysterisch, zo erg dat ik Goor inmiddels beter te pruimen vind.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo wild van hem, de laatste keren dat ik hem op TV zag...
het wordt een beetje te gekunsteld allemaal, wel jammer
en nee, ik nam het niet letterlijk
Hij gaat te ver in ze eigen ordi gedragquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dat dus ook, jammer hoor, voorheen vond ik hem wel leuk, maar hij is inmiddels hysterisch, zo erg dat ik Goor inmiddels beter te pruimen vind.
Ik vond ze wel leuk samen, maar alleen vind ik Goor ook soms helemaal niks...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dat dus ook, jammer hoor, voorheen vond ik hem wel leuk, maar hij is inmiddels hysterisch, zo erg dat ik Goor inmiddels beter te pruimen vind.
Oops Fann .. Das minder leuk .. STerktequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond ze wel leuk samen, maar alleen vind ik Goor ook soms helemaal niks...
Mijn Pa ligt op de Acute Opname, ik krijg net een mail van mijn broer
Klink niet zo best...
Dank Chuf...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops Fann .. Das minder leuk .. STerkte
Ach Fann. Wat heeft ie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond ze wel leuk samen, maar alleen vind ik Goor ook soms helemaal niks...
Mijn Pa ligt op de Acute Opname, ik krijg net een mail van mijn broer
Klink niet zo best...
Ja, die heeft ook van alles en nog wat, maar hij is (weer) gevallen en op de mail stondquote:
Soms werkt het zo...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank Chuf...
Ze gaan nu achterelkaar geloof ik, eerst schoonouders, jaartje na elkaar, ik denk dat
het bij mijn ouders ook zo iets gaat worden.
We zijn in de leeftijd dat de ouderen om ons heen het begeven ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja het is niet anders, maar tis wel een beetje véél ....
en daarna zijn wij aan de beurtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn in de leeftijd dat de ouderen om ons heen het begeven ...
dat is volgens mij de "Server".quote:
Die oudjes drogen zo snel uit en helaas hebben ze er in een verzorgingstehuis ook niet altijd erg in, dat klinkt triest, maar door de bezuinigingen zijn ze al blij dat ze de oudjes in en uit bed krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook van alles en nog wat, maar hij is (weer) gevallen en op de mail stond
dat hij uitgedroogd was en alles, snap ik niet hoor als je in zo'n verzorgingstehuis zit,
maar ja...
Meestal krijgt hij ook iedere dag bezoek, maar ik ben veel minder geweest de afgelopen tijd,
ziek enzo... en er zijn er 3 op vakantie en andere zus zit met ogen, man met heup, dus
die zal ook niet vaak geweest zijn, en mijn jongste broertje komt ook wel maar die
loopt erin en weer eruit, doet ook verder niks.
en nu voel ik me schuldig dat ik tķch niet vaker ben geweest
Doe hem de groeten.quote:
Mijn vader is een paar jaar terug ge-opereerd aan zijn krans-slagader.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn in de leeftijd dat de ouderen om ons heen het begeven ...
Gezellig of niet, het hoort wel bij het leven. Mijn ouders leven allebei al een tijdje niet meer, maar ik merk het nu ook aan mijn oudste zus, al is ze pas 64, ik merk wel dat het leeftijdsverschil nu heel erg groot is. Ze wordt oud.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
en daarna zijn wij aan de beurt
wordt wel een gezellig topic zo, maar ja, kan er ook niks aan doen, kwam net mail binnen...
Je hebt gelijk Deesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die oudjes drogen zo snel uit en helaas hebben ze er in een verzorgingstehuis ook niet altijd erg in, dat klinkt triest, maar door de bezuinigingen zijn ze al blij dat ze de oudjes in en uit bed krijgen.
Natuurlijk voel je je schuldig, maar soms lopen die dingen zo, probeer dat schuldgevoel maar los te laten, daar schiet je vader ook niet mee op. Ga morgen maar naar hem toe.
Zal ik doenquote:
Mijn oudste zus is ook 10 jaar ouder en mijn oudste broer bijna 15 of 14 weet ik niet meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig of niet, het hoort wel bij het leven. Mijn ouders leven allebei al een tijdje niet meer, maar ik merk het nu ook aan mijn oudste zus, al is ze pas 64, ik merk wel dat het leeftijdsverschil nu heel erg groot is. Ze wordt oud.
Ik ben op onderzoek, lijkt er op dat FoK een nieuwe content-provider heeft en dat er soms wat niet helemaal goed gaat ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat is volgens mij de "Server".
Dat is ook een drama Drees...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben de oudste van mijn 5 zussen en de oudste is 17 jaar ouder dan ik, dus ik krijg er mijn handen nog vol aan
Morgen eerst maar weer de reactie van de arts van mijn zus afwachten, de MRI van vorige week wees uit dat de tumor in haar hoofd, waarvoor ze afgelopen maanden is bestraald en chemo heeft gehad, kleiner is geworden, maar dat er een ander plekje weer is gegroeid.
Ja ik heb het al aangepast, ik ben inderdaad ook de jongste.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ook een drama Drees...
Maar dan ben je de jongste zus toch denk ik dat je bedoelt?
Ik ben de jongste van de zussen, dan ben jij dat toch ook als je en oudere zus hebt?
Mijn te technischquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben op onderzoek, lijkt er op dat FoK een nieuwe content-provider heeft en dat er soms wat niet helemaal goed gaat ...
Ze lijken zaken te doen met
https://www.cloudflare.com/network-map
Er wordt dus random gerouteerd ..
$ traceroute www.fok.nl
traceroute to www.fok.nl (108.162.200.126), 30 hops max, 60 byte packets
~$ traceroute www.fok.nl
traceroute to www.fok.nl (141.101.127.125), 30 hops max, 60 byte packets
Ja, ik hou het voor gezien voor vanavond, of Fok ligt eruit of mijn internet...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben op onderzoek, lijkt er op dat FoK een nieuwe content-provider heeft en dat er soms wat niet helemaal goed gaat ...
Ze lijken zaken te doen met
https://www.cloudflare.com/network-map
Er wordt dus random gerouteerd ..
$ traceroute www.fok.nl
traceroute to www.fok.nl (108.162.200.126), 30 hops max, 60 byte packets
~$ traceroute www.fok.nl
traceroute to www.fok.nl (141.101.127.125), 30 hops max, 60 byte packets
Ah, dat dacht ik al ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik heb het al aangepast, ik ben inderdaad ook de jongste.
Bedankt Fann! Jij sterkte bij je vader morgenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al ...
Jij ook sterkte morgen met zus Dees
Sterkte voor de toekomst Dees... Ik ben ook de jongste en mn zus heeft inmiddels borstkanker amputatie gehad ... Lijkt onder controle, maar je weet het nooit ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik heb het al aangepast, ik ben inderdaad ook de jongste.
Weer ff eruit.. In Jip en Janneke plaatjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik hou het voor gezien voor vanavond, of Fok ligt eruit of mijn internet...
Grieken kun je alles wijsmaken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef FANN het volgende:
het was een idee van die Griek, die gelooft er heilig in, helemaal toen hij dat vertaaltolkmeisje
had gezien
Valt tegen, hier op mn werk zitten er minstens 10 of zo .... Ook 10 Spanjolen 10 Roemenen.. Alles lekker goedkoop tarief ..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grieken kun je alles wijsmaken.
Wat is bunnahabhain?quote:
Het is een rotziekte chufi.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte voor de toekomst Dees... Ik ben ook de jongste en mn zus heeft inmiddels borstkanker amputatie gehad ... Lijkt onder controle, maar je weet het nooit ...
Slaap lekker Deesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een rotziekte chufi.
Ik ga ook mijn bed in
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
20 Indiers, 18 Polen, 22 russen, 5 Oekraniers ..
Ik zie 522 error plaatje van Cloudflare, van mezelf.... en geen whisky plaatje...quote:
Niet van jezelf, tenzij je ook een fles Bunnahabhain en de website van het whisky festival as. weekend aan het checken bent...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie 522 error plaatje van Cloudflare, van mezelf.... en geen whisky plaatje...
Denk dat Fok een probleem heeft...
Is idd een andere ....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet van jezelf, tenzij je ook een fles Bunnahabhain en de website van het whisky festival as. weekend aan het checken bent...
Dat de Nederlanders in dienst er minimaal al 5 jaar zitten ... EN dat er alleen maar buitenlanders worden aangenomen op de afdeling waar ik werk...quote:
OK ik zie de verschillen, maar Fok blijft kut ..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef drakin het volgende:
Kijk eens naar de tabbladen Choef, jij had er geen whiskeyfestival bij staan.
Alles crasht weleens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik zie de verschillen, maar Fok blijft kut ..
En daarom kom je hier zo graagquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik zie de verschillen, maar Fok blijft kut ..
Er moet natuurlijk wel op zijn tijd wat te klagen zijn.quote:
Tis wel vaak de laatste tijd en je ziet steeds weer iets anders... Nu die content provider er tussen .. Misschien is het met een tijdje over, maar die amerikanen zijn niet zo heel erg snel met oplossen van problemen.. DIe gaan het ticket systeem in en komen terecht in India of China ... EN dan begint er het taalprobleem waar pas na 5 -6 emails duidelijkheid komt over 1 bericht ... ... Misschien dat het stabiel is voor de Kerstquote:
Het lijkt UPC wel...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel vaak de laatste tijd en je ziet steeds weer iets anders... Nu die content provider er tussen .. Misschien is het met een tijdje over, maar die amerikanen zijn niet zo heel erg snel met oplossen van problemen.. DIe gaan het ticket systeem in en komen terecht in India of China ... EN dan begint er het taalprobleem waar pas na 5 -6 emails duidelijkheid komt over 1 bericht ... ... Misschien dat het stabiel is voor de Kerst
Bij Danny moet je dan zijn denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Maar waar kan ik mijn abo geld terugvragen?
Ik heb geprobeerd hem te mailen, maar die mail wordt gebounced...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Danny moet je dan zijn denk ik.
Niet bij mij... Ik merk ook vandaag pas dat ik een nieuw ip-adress heb ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Danny moet je dan zijn denk ik.
Heet jij Danny dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij mij... Ik merk ook vandaag pas dat ik een nieuw ip-adress heb ...
Dan zegt Fok! dat je automatisch uitgelogd bent.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij mij... Ik merk ook vandaag pas dat ik een nieuw ip-adress heb ...
Yepquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zegt Fok! dat je automatisch uitgelogd bent.
Waar wil je beginnen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
We weten van je verleden en je huidige activiteiten ... .. Anonymous PP
Ja ik weet het...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zelfde laken een pak binnenkort
Met UPC heb ik een onherstelbare band.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet het...
Eerlijk gezegd miste ik UPC een beetje, dus dat komt goed uit
Bedankt iedereen en ja Deis het was erg onverwacht. Het ging juist weer goed. En ploep binnen een paar uur was hij weg. Ik was ook te laat zelf. Het was niet mijn echte vader maar als ik ga rekenen is hij bijna net zo lang in mijn leven geweest. Hij had zelf geen kinderen, dus hij kreeg ons er gratis bijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Gecondoleerd met het overlijden van je stiefvader Soury!
83 is natuurlijk een mooie leeftijd, maar het blijft een verlies en triest, vooral voor je moeder, nu moet ze dat weer meemaken. Is het toch nog onverwacht?
Wanneer je met plezier aan 'm terugdenkt dan leeft ie relaxt verder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef Soury het volgende:
. Het was niet mijn echte vader maar als ik ga rekenen is hij bijna net zo lang in mijn leven geweest. Hij had zelf geen kinderen, dus hij kreeg ons er gratis bij
Zo is dat en de kleinkinderen en achter kleinkinderen waren gek op hem. Hij was echt opa en opi.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je met plezier aan 'm terugdenkt dan leeft ie relaxt verder.
Ik moet er nog wel wat aan wennen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat en de kleinkinderen en achter kleinkinderen waren gek op hem. Hij was echt opa en opi.
Wil je het korte of lange antwoord?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is me allemaal te ingewikkeld.
Moet ik die trouwens boycotten?
Dat laat ik geheel aan jou over.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je het korte of lange antwoord?
Ik doe maar geen uitspraken over kinderen. Druk vandaag en liep een peuter in de ronte. Ik ga compleet uit mijn dak. Ik kan er niet tegen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel wat aan wennen.
Er is iets raars aan de hand wanneer ze uit de familie komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe maar geen uitspraken over kinderen. Druk vandaag en liep een peuter in de ronte. Ik ga compleet uit mijn dak. Ik kan er niet tegen.
Ga het lange doen maar dat kost tijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laat ik geheel aan jou over.
Is goed....dan lees ik het morgen wel in alle rust.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga het lange doen maar dat kost tijd.
Het is altijd anders als ze van jezelf zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is iets raars aan de hand wanneer ze uit de familie komen.
Alhoewel ik daar berucht ben wanneer er zo'n onopgevoede op mijn pad kwam in vakantieoorden en bij andere feestelijkheden.
Primaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is goed....dan lees ik het morgen wel in alle rust.
Mijn kleinzoon begint nu beetje stevig te worden en leer 'm staan nu en zingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is altijd anders als ze van jezelf zijn
Flikker op man met je gedoe.quote:
Nou veel plezierquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon begint nu beetje stevig te worden en leer 'm staan nu en zingen.
Baby's vind ik geen reet aan.
Ga je dit nou spammen? hoe sneuquote:
Joezi is een kut userquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Enige diplomatie is je vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |