Mijn te technischquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben op onderzoek, lijkt er op dat FoK een nieuwe content-provider heeft en dat er soms wat niet helemaal goed gaat ...
Ze lijken zaken te doen met
https://www.cloudflare.com/network-map
Er wordt dus random gerouteerd ..
$ traceroute www.fok.nl
traceroute to www.fok.nl (108.162.200.126), 30 hops max, 60 byte packets
~$ traceroute www.fok.nl
traceroute to www.fok.nl (141.101.127.125), 30 hops max, 60 byte packets
Ja, ik hou het voor gezien voor vanavond, of Fok ligt eruit of mijn internet...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben op onderzoek, lijkt er op dat FoK een nieuwe content-provider heeft en dat er soms wat niet helemaal goed gaat ...
Ze lijken zaken te doen met
https://www.cloudflare.com/network-map
Er wordt dus random gerouteerd ..
$ traceroute www.fok.nl
traceroute to www.fok.nl (108.162.200.126), 30 hops max, 60 byte packets
~$ traceroute www.fok.nl
traceroute to www.fok.nl (141.101.127.125), 30 hops max, 60 byte packets
Ah, dat dacht ik al ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik heb het al aangepast, ik ben inderdaad ook de jongste.
Bedankt Fann! Jij sterkte bij je vader morgenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al ...
Jij ook sterkte morgen met zus Dees
Sterkte voor de toekomst Dees... Ik ben ook de jongste en mn zus heeft inmiddels borstkanker amputatie gehad ... Lijkt onder controle, maar je weet het nooit ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik heb het al aangepast, ik ben inderdaad ook de jongste.
Weer ff eruit.. In Jip en Janneke plaatjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik hou het voor gezien voor vanavond, of Fok ligt eruit of mijn internet...
Grieken kun je alles wijsmaken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef FANN het volgende:
het was een idee van die Griek, die gelooft er heilig in, helemaal toen hij dat vertaaltolkmeisje
had gezien
Valt tegen, hier op mn werk zitten er minstens 10 of zo .... Ook 10 Spanjolen 10 Roemenen.. Alles lekker goedkoop tarief ..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grieken kun je alles wijsmaken.
Wat is bunnahabhain?quote:
Het is een rotziekte chufi.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte voor de toekomst Dees... Ik ben ook de jongste en mn zus heeft inmiddels borstkanker amputatie gehad ... Lijkt onder controle, maar je weet het nooit ...
Slaap lekker Deesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een rotziekte chufi.
Ik ga ook mijn bed in
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
20 Indiers, 18 Polen, 22 russen, 5 Oekraniers ..
Ik zie 522 error plaatje van Cloudflare, van mezelf.... en geen whisky plaatje...quote:
Niet van jezelf, tenzij je ook een fles Bunnahabhain en de website van het whisky festival as. weekend aan het checken bent...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie 522 error plaatje van Cloudflare, van mezelf.... en geen whisky plaatje...
Denk dat Fok een probleem heeft...
Is idd een andere ....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet van jezelf, tenzij je ook een fles Bunnahabhain en de website van het whisky festival as. weekend aan het checken bent...
Dat de Nederlanders in dienst er minimaal al 5 jaar zitten ... EN dat er alleen maar buitenlanders worden aangenomen op de afdeling waar ik werk...quote:
OK ik zie de verschillen, maar Fok blijft kut ..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef drakin het volgende:
Kijk eens naar de tabbladen Choef, jij had er geen whiskeyfestival bij staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |