De updates moet je zelf regelen , maar dat wist jequote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel hoor, hier en daar rijd ik verkeerd omdat de weg veranderd is.
Ja man maar ik ben lui.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
De updates moet je zelf regelen , maar dat wist je
Op donderdag 9 oktober 2014 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
mijn wekker ging vannacht om 04.00 uur af, daar heb ik wakker van gelegenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga daar wakker van liggen.
Grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:30 schreef just me het volgende:
[..]
mijn wekker ging vannacht om 04.00 uur af, daar heb ik wakker van gelegen
ja dom, zelf verkeerd ingesteld
Zal wel de ijd van het jaar zijn.. Gisteren had Dees er ook al last van..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:49 schreef just me het volgende:
je zou bijna denken dat onze wekker uit logeren waren
Ai...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geen tijd voor, stiefvader gister overleden. Ik oefen nu op mijn handschrift.
Er staan enkele Meets in de planning, kunnen jullie wekkers ruilenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:49 schreef just me het volgende:
je zou bijna denken dat onze wekker uit logeren waren
Gecondoleerdquote:
heb niet zo'n zin in koekhappenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Er staan enkele Meets in de planning, kunnen jullie wekkers ruilen
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 50 Met cameraschuwe Fok!kers
Wanneer was die 40+ meet ook alweer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Er staan enkele Meets in de planning, kunnen jullie wekkers ruilen
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 50 Met cameraschuwe Fok!kers
Op jouw 80ste verjaardag geloof ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer was die 40+ meet ook alweer?
Dat is al over 52 jaar....vind ik wel heel snel. Weet niet of ik mijn planning voor die dag nog om kan gooien.quote:
Zit ik met mijn stomme kop te rekenen hieroquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is al over 52 jaar....vind ik wel heel snel. Weet niet of ik mijn planning voor die dag nog om kan gooien.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit ik met mijn stomme kop te rekenen hiero
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat je zulke dingen dan ook altijd gewoon even komt vertellen!
Sommige mannen houden daar wel vanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]eerder een beetje sukkelig maar jah
Gewoon lief dat ze zo open daarover is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mannen houden daar wel van
Dan krijgen ze het gevoel dat ze die onnozele vrouwtjes moeten beschermen en dan voelen ze zich helemaal het mannetje.
Ik vond het al zo rustig vanmorgen, heb je je pm-box kapot gemaakt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon lief dat ze zo open daarover is.
Btw....ik kan je geen PM's sturen, dus je zult het een dagje zonder moeten doen.
Niet alleen die van mezelf, maar die van alle users op FOK!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het al zo rustig vanmorgen, heb je je pm-box kapot gemaakt?
Dat heb je goed voor elkaar. Volgens mij heb je heel Fok! een beetje kapot gemaakt, want de witregels quote hij inderdaad ook niet. Ach dat bespaart wel weer ruimtequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon lief dat ze zo open daarover is.
Btw....ik kan je geen PM's sturen, dus je zult het een dagje zonder moeten doen.
Ik heb heel neurotisch mijn post waarin ik jouw quote maar geëdit, zodat de alinea er ook in de quote nog instaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar. Volgens mij heb je heel Fok! een beetje kapot gemaakt, want de witregels quote hij inderdaad ook niet. Ach dat bespaart wel weer ruimte
Dat wilde ik eerst ook heel neurotisch doen, maar ik kon me nog bedwingen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb heel neurotisch mijn post waarin ik jouw quote maar geëdit, zodat de alinea er ook in de quote nog instaat.
Die haakjes met puntjes er tussen [...] haal ik ook altijd weg uit een quote.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Dat wilde ik eerst ook heel neurotisch doen, maar ik kon me nog bedwingen.
Wat betekent dat jij een grotere neuroot bent dan ik.
Kmoet nog één weekjequote:[b]Op
Yes, bijna vakantie!!
Tsja...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, bijna vakantie!!
MM gebruikkt TinyPic ipv Imgur, dus ik durf zijn urls niet meer te bekijken ivm al die rare tags op TinyPic.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zag je gewoon in de url van het plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |