Hij gaat te ver in ze eigen ordi gedragquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dat dus ook, jammer hoor, voorheen vond ik hem wel leuk, maar hij is inmiddels hysterisch, zo erg dat ik Goor inmiddels beter te pruimen vind.
Ik vond ze wel leuk samen, maar alleen vind ik Goor ook soms helemaal niks...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dat dus ook, jammer hoor, voorheen vond ik hem wel leuk, maar hij is inmiddels hysterisch, zo erg dat ik Goor inmiddels beter te pruimen vind.
Oops Fann .. Das minder leuk .. STerktequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond ze wel leuk samen, maar alleen vind ik Goor ook soms helemaal niks...
Mijn Pa ligt op de Acute Opname, ik krijg net een mail van mijn broer
Klink niet zo best...
Dank Chuf...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops Fann .. Das minder leuk .. STerkte
Ach Fann. Wat heeft ie?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond ze wel leuk samen, maar alleen vind ik Goor ook soms helemaal niks...
Mijn Pa ligt op de Acute Opname, ik krijg net een mail van mijn broer
Klink niet zo best...
Ja, die heeft ook van alles en nog wat, maar hij is (weer) gevallen en op de mail stondquote:
Soms werkt het zo...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank Chuf...
Ze gaan nu achterelkaar geloof ik, eerst schoonouders, jaartje na elkaar, ik denk dat
het bij mijn ouders ook zo iets gaat worden.
We zijn in de leeftijd dat de ouderen om ons heen het begeven ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja het is niet anders, maar tis wel een beetje véél ....
en daarna zijn wij aan de beurtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn in de leeftijd dat de ouderen om ons heen het begeven ...
dat is volgens mij de "Server".quote:
Die oudjes drogen zo snel uit en helaas hebben ze er in een verzorgingstehuis ook niet altijd erg in, dat klinkt triest, maar door de bezuinigingen zijn ze al blij dat ze de oudjes in en uit bed krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook van alles en nog wat, maar hij is (weer) gevallen en op de mail stond
dat hij uitgedroogd was en alles, snap ik niet hoor als je in zo'n verzorgingstehuis zit,
maar ja...
Meestal krijgt hij ook iedere dag bezoek, maar ik ben veel minder geweest de afgelopen tijd,
ziek enzo... en er zijn er 3 op vakantie en andere zus zit met ogen, man met heup, dus
die zal ook niet vaak geweest zijn, en mijn jongste broertje komt ook wel maar die
loopt erin en weer eruit, doet ook verder niks.
en nu voel ik me schuldig dat ik tóch niet vaker ben geweest
Doe hem de groeten.quote:
Mijn vader is een paar jaar terug ge-opereerd aan zijn krans-slagader.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn in de leeftijd dat de ouderen om ons heen het begeven ...
Gezellig of niet, het hoort wel bij het leven. Mijn ouders leven allebei al een tijdje niet meer, maar ik merk het nu ook aan mijn oudste zus, al is ze pas 64, ik merk wel dat het leeftijdsverschil nu heel erg groot is. Ze wordt oud.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
en daarna zijn wij aan de beurt
wordt wel een gezellig topic zo, maar ja, kan er ook niks aan doen, kwam net mail binnen...
Je hebt gelijk Deesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die oudjes drogen zo snel uit en helaas hebben ze er in een verzorgingstehuis ook niet altijd erg in, dat klinkt triest, maar door de bezuinigingen zijn ze al blij dat ze de oudjes in en uit bed krijgen.
Natuurlijk voel je je schuldig, maar soms lopen die dingen zo, probeer dat schuldgevoel maar los te laten, daar schiet je vader ook niet mee op. Ga morgen maar naar hem toe.
Zal ik doenquote:
Mijn oudste zus is ook 10 jaar ouder en mijn oudste broer bijna 15 of 14 weet ik niet meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig of niet, het hoort wel bij het leven. Mijn ouders leven allebei al een tijdje niet meer, maar ik merk het nu ook aan mijn oudste zus, al is ze pas 64, ik merk wel dat het leeftijdsverschil nu heel erg groot is. Ze wordt oud.
Ik ben op onderzoek, lijkt er op dat FoK een nieuwe content-provider heeft en dat er soms wat niet helemaal goed gaat ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat is volgens mij de "Server".
Dat is ook een drama Drees...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben de oudste van mijn 5 zussen en de oudste is 17 jaar ouder dan ik, dus ik krijg er mijn handen nog vol aan
Morgen eerst maar weer de reactie van de arts van mijn zus afwachten, de MRI van vorige week wees uit dat de tumor in haar hoofd, waarvoor ze afgelopen maanden is bestraald en chemo heeft gehad, kleiner is geworden, maar dat er een ander plekje weer is gegroeid.
Ja ik heb het al aangepast, ik ben inderdaad ook de jongste.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ook een drama Drees...
Maar dan ben je de jongste zus toch denk ik dat je bedoelt?
Ik ben de jongste van de zussen, dan ben jij dat toch ook als je en oudere zus hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |