Alles crasht weleens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik zie de verschillen, maar Fok blijft kut ..
En daarom kom je hier zo graagquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik zie de verschillen, maar Fok blijft kut ..
Er moet natuurlijk wel op zijn tijd wat te klagen zijn.quote:
Tis wel vaak de laatste tijd en je ziet steeds weer iets anders... Nu die content provider er tussen .. Misschien is het met een tijdje over, maar die amerikanen zijn niet zo heel erg snel met oplossen van problemen.. DIe gaan het ticket systeem in en komen terecht in India of China ... EN dan begint er het taalprobleem waar pas na 5 -6 emails duidelijkheid komt over 1 bericht ... ... Misschien dat het stabiel is voor de Kerstquote:
Het lijkt UPC wel...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel vaak de laatste tijd en je ziet steeds weer iets anders... Nu die content provider er tussen .. Misschien is het met een tijdje over, maar die amerikanen zijn niet zo heel erg snel met oplossen van problemen.. DIe gaan het ticket systeem in en komen terecht in India of China ... EN dan begint er het taalprobleem waar pas na 5 -6 emails duidelijkheid komt over 1 bericht ... ... Misschien dat het stabiel is voor de Kerst
Bij Danny moet je dan zijn denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Maar waar kan ik mijn abo geld terugvragen?
Ik heb geprobeerd hem te mailen, maar die mail wordt gebounced...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Danny moet je dan zijn denk ik.
Niet bij mij... Ik merk ook vandaag pas dat ik een nieuw ip-adress heb ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Danny moet je dan zijn denk ik.
Heet jij Danny dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij mij... Ik merk ook vandaag pas dat ik een nieuw ip-adress heb ...
Dan zegt Fok! dat je automatisch uitgelogd bent.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij mij... Ik merk ook vandaag pas dat ik een nieuw ip-adress heb ...
Yepquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zegt Fok! dat je automatisch uitgelogd bent.
Waar wil je beginnen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
We weten van je verleden en je huidige activiteiten ... .. Anonymous PP
Ja ik weet het...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zelfde laken een pak binnenkort
Met UPC heb ik een onherstelbare band.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet het...
Eerlijk gezegd miste ik UPC een beetje, dus dat komt goed uit
Bedankt iedereen en ja Deis het was erg onverwacht. Het ging juist weer goed. En ploep binnen een paar uur was hij weg. Ik was ook te laat zelf. Het was niet mijn echte vader maar als ik ga rekenen is hij bijna net zo lang in mijn leven geweest. Hij had zelf geen kinderen, dus hij kreeg ons er gratis bijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Gecondoleerd met het overlijden van je stiefvader Soury!
83 is natuurlijk een mooie leeftijd, maar het blijft een verlies en triest, vooral voor je moeder, nu moet ze dat weer meemaken. Is het toch nog onverwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |