Wanneer je met plezier aan 'm terugdenkt dan leeft ie relaxt verder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef Soury het volgende:
. Het was niet mijn echte vader maar als ik ga rekenen is hij bijna net zo lang in mijn leven geweest. Hij had zelf geen kinderen, dus hij kreeg ons er gratis bij
Zo is dat en de kleinkinderen en achter kleinkinderen waren gek op hem. Hij was echt opa en opi.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je met plezier aan 'm terugdenkt dan leeft ie relaxt verder.
Ik moet er nog wel wat aan wennen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat en de kleinkinderen en achter kleinkinderen waren gek op hem. Hij was echt opa en opi.
Wil je het korte of lange antwoord?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is me allemaal te ingewikkeld.
Moet ik die trouwens boycotten?
Dat laat ik geheel aan jou over.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je het korte of lange antwoord?
Ik doe maar geen uitspraken over kinderen. Druk vandaag en liep een peuter in de ronte. Ik ga compleet uit mijn dak. Ik kan er niet tegen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel wat aan wennen.
Er is iets raars aan de hand wanneer ze uit de familie komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe maar geen uitspraken over kinderen. Druk vandaag en liep een peuter in de ronte. Ik ga compleet uit mijn dak. Ik kan er niet tegen.
Ga het lange doen maar dat kost tijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat laat ik geheel aan jou over.
Is goed....dan lees ik het morgen wel in alle rust.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga het lange doen maar dat kost tijd.
Het is altijd anders als ze van jezelf zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is iets raars aan de hand wanneer ze uit de familie komen.
Alhoewel ik daar berucht ben wanneer er zo'n onopgevoede op mijn pad kwam in vakantieoorden en bij andere feestelijkheden.
Primaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is goed....dan lees ik het morgen wel in alle rust.
Mijn kleinzoon begint nu beetje stevig te worden en leer 'm staan nu en zingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is altijd anders als ze van jezelf zijn
Flikker op man met je gedoe.quote:
Nou veel plezierquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon begint nu beetje stevig te worden en leer 'm staan nu en zingen.
Baby's vind ik geen reet aan.
Ga je dit nou spammen? hoe sneuquote:
Joezi is een kut userquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Enige diplomatie is je vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |