abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:16:13 #101
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_145262592
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nog steeds benieuwd waarom Button & co hun stuurtje moesten wisselen...
Eric Boullier:
quote:
From early in the race his car began to develop electronics issues, which we attempted to ameliorate by replacing his steering wheel in an unscheduled pit-stop.
http://www.formula1.com/news/headlines/2014/10/16450.html
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2014 @ 20:55:41 #102
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_145269935
Precies wat ik al vreesde, vol met zijn hoofd in die JCB.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:08:29 #103
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_145270574
En ook niet zijwaarts, gewoon vol met de neus er onderdoor.
Wie dit leest is gek
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:03:30 #104
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_145273944
Waarom blijft iedereen dat ding een JCB noemen? Of zitten we sinds de nieuwe layout op fok.co.uk of zo.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_145275250
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef twiFight het volgende:
Waarom blijft iedereen dat ding een JCB noemen? Of zitten we sinds de nieuwe layout op fok.co.uk of zo.
:')
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_145275630
Die tractor wordt gewoon een meter opzij geschoven...laten we hopen dat het vooral een klap op de airbox geweest was.
.
pi_145275993
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef twiFight het volgende:
Waarom blijft iedereen dat ding een JCB noemen? Of zitten we sinds de nieuwe layout op fok.co.uk of zo.
Nee allemaal boeren hier zo.
pi_145278207
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_145279938
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef twiFight het volgende:
Waarom blijft iedereen dat ding een JCB noemen? Of zitten we sinds de nieuwe layout op fok.co.uk of zo.
Het is geeneens een JCB. Ook geen tractor, hijskraan of bulldozer, waar hij ook al voor uitgescholden is. Het is een wiellader van het merk Caterpillar, in de volksmond ook wel shovel genoemd.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:09:13 #110
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_145280445
My point exactly.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 03:25:57 #111
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_145283173
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
Op dumpert staat het filmpje ook inmiddels;

http://www.dumpert.nl/med(...)formule_1_japan.html
gvd zeg... :{

Hij had die shovel ook onmogelijk slechter kunnen raken.
pi_145283749
Wat mij opvalt aan het filmpje (ik kan het verkeerd zien) is dat Bianchi een seconde of iets eerder naar beneden gaat. Hij lijkt lager te gaan zitten/bukken??
pi_145283755
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 07:43 schreef Meike26 het volgende:
Wat mij opvalt aan het filmpje (ik kan het verkeerd zien) is dat Bianchi een seconde of iets eerder naar beneden gaat. Hij lijkt lager te gaan zitten/bukken??
zich klaarmaken voor impact?

Net zoiets als eigenlijk alle coureurs bij een crash automatisch het stuur loslaten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_145284403
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 07:44 schreef franklop het volgende:

[..]

zich klaarmaken voor impact?

Net zoiets als eigenlijk alle coureurs bij een crash automatisch het stuur loslaten
Dat idee heb ik wel ja. Als het klopt wat ik zeg, dan heeft dat mogelijk wel zijn leven geredt :o
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 08:53:26 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145284546
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:42 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik wel ja. Als het klopt wat ik zeg, dan heeft dat mogelijk wel zijn leven geredt :o
Het nog maar de vraag hoe levend hij hier uit komt
pi_145284793
Klopt... maar op het moment (of net ervoor) weet je nog niet wat de afloop is. En als hij zich indd heeft laten zakken, dan kan dat moment echt een seconde verschil zijn tussen leven en dood.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:24:47 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145285061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Klopt... maar op het moment (of net ervoor) weet je nog niet wat de afloop is. En als hij zich indd heeft laten zakken, dan kan dat moment echt een seconde verschil zijn tussen leven en dood.
zal een reflex geweest zijn of misschien wel een reactie maar het blijft een verschrikkelijke smakker. Ik hoop het allerbeste voor hem maar als ik naar Schumacher kijk vraag ik me toch echt af of die dood niet beter af was geweest, in die zin bedoel dat in leven zijn of echt leven toch wel een groot verschil is.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:38:33 #118
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_145285316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

zal een reflex geweest zijn of misschien wel een reactie maar het blijft een verschrikkelijke smakker. Ik hoop het allerbeste voor hem maar als ik naar Schumacher kijk vraag ik me toch echt af of die dood niet beter af was geweest, in die zin bedoel dat in leven zijn of echt leven toch wel een groot verschil is.
Weten jullie wel hoe krap een cockpit is en hoe goed een coureur in de riemen zit? Stuk of zes riemen, die beweegt echt een centimeter hoor. Zou ook niet handig zijn als je voor een bocht remt en naar beneden glijdt.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:42:09 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145285389
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:38 schreef Catatafish het volgende:

[..]

Weten jullie wel hoe krap een cockpit is en hoe goed een coureur in de riemen zit? Stuk of zes riemen, die beweegt echt een centimeter hoor. Zou ook niet handig zijn als je voor een bocht remt en naar beneden glijdt.
Dat weten we niet :') maar zoals Meike26 aan geeft lijkt het of hij zijn hoofd intrekt
pi_145285718
Inderdaad je kan in een 6 puntsgordel moeilijk onderuit zakken. Heb wel eens in een rally wagen in een 4 punts gezeten en daarin kan je al amper bewegen. Maar, je kan je hoofd wel tussen je schouders trekken, dat scheelt een paar centimeter, probeer maar! Ik had ook de indruk dat hij dat deed, zal wel in een reflex gegaan zijn. Misschien dat het "wegduiken" z'n leven heeft gered maar ik hoop dat het genoeg was en hij niet in een Schumacher, Friso achtige toestand achterblijft.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_145288567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

zal een reflex geweest zijn of misschien wel een reactie maar het blijft een verschrikkelijke smakker. Ik hoop het allerbeste voor hem maar als ik naar Schumacher kijk vraag ik me toch echt af of die dood niet beter af was geweest, in die zin bedoel dat in leven zijn of echt leven toch wel een groot verschil is.
Ook weer belachelijk, iemand die niet weet wat het leven inhoudt. Gelukkig weet Schumacher dat zelf wel en gaf niet op, wat erin resulteert volgens Todt dat hij een normaal leven kan leiden. http://www.formule1.nl/ni(...)leven-kunnen-leiden/

Verder nu weer berichtgeving over gesloten cockpits ;(
Waarom snappen mensen niet dat ongelukken blijven gebeuren, dat de coureurs die risico's accepteren en dat als men alle freak accidents wil voorkomen de angel uit de F1 en autosport gehaald wordt. Net nu men wilde dat de coureurs weer als helden werden gezien. :N
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:38:52 #122
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145288654
Zolang Jean Todt geen gediplomeerd medicus is neem ik dat ook maar met een korreltje zout eigenlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:40:35 #123
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145288706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef Marks het volgende:

[..]

Verder nu weer berichtgeving over gesloten cockpits ;(
Tot er iemand weer op een bizarre manier crasht en op een of andere manier volledig vastgeklemd zit in zijn lekker veilige gesloten cockpit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145288775
Ja ik ben vrij radiaal hierin. IEDEREEN die nu begint aan formule auto racen weet wat de risico's zijn. Klaar.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:46:01 #125
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145288878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef Marks het volgende:
Ja ik ben vrij radiaal hierin. IEDEREEN die nu begint aan formule auto racen weet wat de risico's zijn. Klaar.
Zo is het ook. Je kunt sommige dingen voorkomen, maar zoals je zei, freak accidents blijven altijd gebeuren. Hoe veilig je het ook maakt (want laten we wel wezen, de F1 is gewoon ontzettend veilig).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:48:02 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145288924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef Marks het volgende:

[..]

Ook weer belachelijk, iemand die niet weet wat het leven inhoudt. Gelukkig weet Schumacher dat zelf wel en gaf niet op, wat erin resulteert volgens Todt dat hij een normaal leven kan leiden. http://www.formule1.nl/ni(...)leven-kunnen-leiden/

en dat geloof je? :+
pi_145288957
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zo is het ook. Je kunt sommige dingen voorkomen, maar zoals je zei, freak accidents blijven altijd gebeuren. Hoe veilig je het ook maakt (want laten we wel wezen, de F1 is gewoon ontzettend veilig).
Nu alleen hopen dat men niet net als in 1994 doorslaat, toen bijvoorbeeld een chicane in de eaurouge werd gefabriceerd... http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8qyyiS4Sn1r4p1i7o1_1280.jpg
pi_145289042
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:07 schreef twiFight het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik ageer niet tegen de marshalls. Die mensen doen hard hun best en doen dat nog eens vrijwillig ook. Maar ik vraag mij af waarom in een sport waar zo achterlijk veel geld in omgaat dat door vrijwilligers gedaan moet worden.
Wat denk je als ze iedereen laten betalen ongeveer 500 euro/dollar per persoon.
Weet je hoeveel mensen in oranje pakjes langs de baan staan dat kost een vermogen.
Formule 1 is niet meer zo rijk als vroeger, vooral nu met de crisis.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:58:38 #129
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_145289232
f
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:52 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Wat denk je als ze iedereen laten betalen ongeveer 500 euro/dollar per persoon.
Weet je hoeveel mensen in oranje pakjes langs de baan staan dat kost een vermogen.
Formule 1 is niet meer zo rijk als vroeger, vooral nu met de crisis.
Ach man, populair gelul met je crisis. We hebben geen crisis, we hebben de afgelopen jaren een economische reset gehad waardoor alle bedrijven weer gewoon moeten gaan doen doen ipv exorbitanten bedragen uit te geven aan alles waar ze zin in hebben.

Die mannen langs de man zijn waarschijnlijk lid van een vereniging die Marshalls verzorgen rondom het desbetreffende circuit. Het circuit huurt die vereniging in en die krijgt er een bepaalde vergoeding voor. Ik kan me zo voorstellen dat die vergoeding hoger is bij een F1 weekend dan bij de Japanse GT4 oid.

Maar goed, daar heb ik geen bronnen voor. Net zoals ik geen bronnen heb gezien over het gestelde feit dat ze geen geld zouden krijgen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_145289506
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:52 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Wat denk je als ze iedereen laten betalen ongeveer 500 euro/dollar per persoon.
Weet je hoeveel mensen in oranje pakjes langs de baan staan dat kost een vermogen.
Formule 1 is niet meer zo rijk als vroeger, vooral nu met de crisis.
Formule 1 is rijk zat, alleen gaat het meeste geld naar de CVC/Ecclestone en de (grote) teams. Als ze dit geld eerlijker zouden verdelen, en minder geld vragen van de circuits blijft er genoeg geld over om de marshalls te betalen. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145289792
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:49 schreef Marks het volgende:

[..]

Nu alleen hopen dat men niet net als in 1994 doorslaat, toen bijvoorbeeld een chicane in de eaurouge werd gefabriceerd... http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8qyyiS4Sn1r4p1i7o1_1280.jpg
Dat was nog redelijk begrijpelijk, aangezien het niet alleen San Marino was he. De eerste helft van het seizoen had onwijs veel incidenten en ik denk zelfs dat zonder de dodelijke ongevallen er op een gegeven moment ingegrepen was.

Preseason: JJ Lehto vervangen door Verstappen/etc (nekproblemen door crash tijdens test)
Brazilie: Verstappen/Irvine/Brundle crash (geen gewonden, maar Brundle kreeg een auto/wiel tegen zijn hoofd)
Pacific: Alesi vervangen (rugklachten door crash tijdens test)
San Marino: Barrichello / Ratzenberger / Senna
Monaco: Wendlinger in coma na crash
Spanje: Lamy vervangen na testcrash (gebroken benen)
Spanje: Montermini gebroken enkel na crash
Duitsland: Verstappen pitsbrand

Dat zijn 7 gewonden en 2 doden in een tijdsbestek van ongeveer 6 maanden. Grote kans dat ze dat gemiddelde in de jaren '60 en '70 zelfs niet eens haalden.
pi_145290397
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Formule 1 is rijk zat, alleen gaat het meeste geld naar de CVC/Ecclestone en de (grote) teams. Als ze dit geld eerlijker zouden verdelen, en minder geld vragen van de circuits blijft er genoeg geld over om de marshalls te betalen. :)
Zoals bijna elk bedrijf doen ze dat niet.
Echter is dat natuurlijk niet slim.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:55:22 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145290602
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:58 schreef Fiorano het volgende:
f

[..]

Ach man, populair gelul met je crisis. We hebben geen crisis, we hebben de afgelopen jaren een economische reset gehad waardoor alle bedrijven weer gewoon moeten gaan doen doen ipv exorbitanten bedragen uit te geven aan alles waar ze zin in hebben.

Die mannen langs de man zijn waarschijnlijk lid van een vereniging die Marshalls verzorgen rondom het desbetreffende circuit. Het circuit huurt die vereniging in en die krijgt er een bepaalde vergoeding voor. Ik kan me zo voorstellen dat die vergoeding hoger is bij een F1 weekend dan bij de Japanse GT4 oid.

Maar goed, daar heb ik geen bronnen voor. Net zoals ik geen bronnen heb gezien over het gestelde feit dat ze geen geld zouden krijgen.
En uiteindelijk doen ze wat de wedstrijdleiding vraagt, daar zit dan ook de verantwoordelijkheid, er is geen marshall onbetaald of betaald die uit zichzelf de baan opgaat.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:55:36 #134
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_145290607
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:52 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Wat denk je als ze iedereen laten betalen ongeveer 500 euro/dollar per persoon.
Weet je hoeveel mensen in oranje pakjes langs de baan staan dat kost een vermogen.
Formule 1 is niet meer zo rijk als vroeger, vooral nu met de crisis.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Formule 1 is rijk zat, alleen gaat het meeste geld naar de CVC/Ecclestone en de (grote) teams. Als ze dit geld eerlijker zouden verdelen, en minder geld vragen van de circuits blijft er genoeg geld over om de marshalls te betalen. :)
Ten eerste inderdaad wat sasquatsch zegt. Er is een crisis en daar hebben de fans last van. De FOM echter absoluut niet. Maar goed, grote bedrijven, investeerders en aandeelhouders zijn wel vaker de eersten die janken, terwijl ze de laatsten zijn die het merken.

Daarnaast zei ik in een post vlak erboven al dat ik allereerst vind dat de be-la-che-lij-ke praktijk dat circuits aan Ecclestone geld moeten geven zodat de F1 daar kan rijden beter afgeschaft kan worden (dat vond ik sowieso al, zie eerdere threads) en dan komt er opeens een gigantische zak geld vrij om te investeren. Kun je gelijk op leuke circuits rijden, i.p.v. zandbakkenbaantjes.

Daarnaast stel ik ook niet voor, zoals in een reactie daarop geinsinueerd werd, dat die marshalls maar het hele jaar een full time loon moeten krijgen. Dat is het punt niet en dat zullen die marshalls ook niet gaan eisen. Maar dat geld kan wel heel goed gebruikt worden voor meer en vooral professionelere training en beter materiaal. Niks ten nadele van die mannen in oranje hoor, ik heb respect voor wat ze doen. Maar ik zie ze soms ook met zijn drieen rondjes rennen terwijl een auto in de brand staat en ze niet weten wat ze moeten doen. Daar is gewoon winst te halen op veiligheid.

Zelfde met autos van de baan halen, hoe ze dat doen en waar ze die auto naartoe brengen. Het gaat vaak goed maar ik heb ze ook meerdere malen 3 rondjes lang zien staan nadenken wat ze nou met zo'n auto moeten. Dat is dus 3 rondjes lang gevaar dat je wilt voorkomen. Daar zie ik graag geld naartoe gaan. Samen dus met geld voor materieel. Bv. om meer wielladers te huren (--> hulp staat dichterbij --> kortere tijd gevaar op de baan) of bezemwagens om debris van de baan af te vegen. Respect dat ze soms met 10+ man staan te vegen op de baan, maar er rijden autos van tientallen miljoen per stuk rond en ze staan daar nota bene met handbezems te zweten!

En als je denkt dat dat allemaal onzin is of het geld niet waard is, dan adviseer ik je Jules Bianchi eens te vragen of hij denkt dat goede marshall training het geld waard is...
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:59:00 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145290707
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:55 schreef twiFight het volgende:

[..]

[..]

En als je denkt dat dat allemaal onzin is of het geld niet waard is, dan adviseer ik je Jules Bianchi eens te vragen of hij denkt dat goede marshall training het geld waard is...
Te makkelijke conclusie
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:03:32 #136
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_145290865
Oneens. Ik vind het een te makkelijke conclusie om te denken dat, omdat het 99 van de 100 keer goed gaat, het okee is om de veiligheid van iedereen op de baan af te laten hangen van vrijwilligers.

[edit] Sterker nog, voor een sport die zegt veiligheid voorop te hebben en nota bene een hele veiligheidscampagne heeft, is het eigenlijk te gek voor woorden hoe dit geregeld is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:07:59 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145291034
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:03 schreef twiFight het volgende:
Oneens. Ik vind het een te makkelijke conclusie om te denken dat, omdat het 99 van de 100 keer goed gaat, het okee is om de veiligheid van iedereen op de baan af te laten hangen van vrijwilligers.
Ik vind het een te makkelijke conclusie om de schuld maar in de schoenen van de Marshalls te schuiven en er ook meteen gemakshalve vanuit te gaan dat ze ongetraind en onprofessioneel zijn.
pi_145291211
de uitzending van Pauw van gisteravond waar het onderwerp (matig) is behandeld: http://www.npo.nl/pauw/06-10-2014/VARA_101369244
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:14:27 #139
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145291230
iemand de schuld willen geven van een raceongeluk.....fail
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:14:27 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145291231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
de uitzending van Pauw van gisteravond waar het onderwerp (matig) is behandeld: http://www.npo.nl/pauw/06-10-2014/VARA_101369244
Pauw :') die doen alles matig
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:17:28 #141
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145291330
Ecclestone en die corrupte bende moeten gewoom opdonderen. Soort fifa is het.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:40:02 #142
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_145292079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind het een te makkelijke conclusie om de schuld maar in de schoenen van de Marshalls te schuiven en er ook meteen gemakshalve vanuit te gaan dat ze ongetraind en onprofessioneel zijn.
Dan adviseer ik je mijn posts nog eens te lezen, maar dan goed. Ik geef niemand de schuld, naast dat ik de schuldvraag irrelevant vind. Ik geef alleen aan dat het beter kan en mijns inziens ook beter moet. Vooral in een high profile sport als de F1.

Daarnaast zijn marshalls zeker niet ongetraind. Die mensen trainen wel degelijk en krijgen ook veiligheids-briefings voor de race. Maar vergeet niet dat het mensen blijven die gewoon een fulltime baan hebben en vrijwillig een paar dagen per jaar vrij nemen om vervolgens 4 dagen lang min of meer gratis verantwoordelijk te zijn voor mensenlevens. Dat strookt niet met het geld dat omgaat in F1, de professionaliteit van de rest van het hele circus en de veiligheid die volgens F1 voorop staat.

Er zijn meerdere circuits die meer dan 10 miljoen moeten betalen om de F1 bij ze te 'mogen' laten rijden. Daar kun je ook 2 keer per jaar een week trainingskamp voor geven plus een vergoeding om hun vrije dagen te compenseren en dan nog hou je geld over om met het juiste materiaal langs de baan te staan.

Overigens betekent het feit dat ik het nu over marshalls heb niet dat ik vind dat zij daarom schuld hebben aan het ongeluk en dat de rest niets te verwijten valt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_145292334
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dan adviseer ik je mijn posts nog eens te lezen, maar dan goed. Ik geef niemand de schuld, naast dat ik de schuldvraag irrelevant vind. Ik geef alleen aan dat het beter kan en mijns inziens ook beter moet. Vooral in een high profile sport als de F1.

Daarnaast zijn marshalls zeker niet ongetraind. Die mensen trainen wel degelijk en krijgen ook veiligheids-briefings voor de race. Maar vergeet niet dat het mensen blijven die gewoon een fulltime baan hebben en vrijwillig een paar dagen per jaar vrij nemen om vervolgens 4 dagen lang min of meer gratis verantwoordelijk te zijn voor mensenlevens. Dat strookt niet met het geld dat omgaat in F1, de professionaliteit van de rest van het hele circus en de veiligheid die volgens F1 voorop staat.

Er zijn meerdere circuits die meer dan 10 miljoen moeten betalen om de F1 bij ze te 'mogen' laten rijden. Daar kun je ook 2 keer per jaar een week trainingskamp voor geven plus een vergoeding om hun vrije dagen te compenseren en dan nog hou je geld over om met het juiste materiaal langs de baan te staan.

Overigens betekent het feit dat ik het nu over marshalls heb niet dat ik vind dat zij daarom schuld hebben aan het ongeluk en dat de rest niets te verwijten valt.
Je trekt wel een enorme muur op... Wat een verdediging heb jij.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:49:43 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145292385
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dan adviseer ik je mijn posts nog eens te lezen, maar dan goed. Ik geef niemand de schuld, naast dat ik de schuldvraag irrelevant vind. Ik geef alleen aan dat het beter kan en mijns inziens ook beter moet. Vooral in een high profile sport als de F1.

Daarnaast zijn marshalls zeker niet ongetraind. Die mensen trainen wel degelijk en krijgen ook veiligheids-briefings voor de race. Maar vergeet niet dat het mensen blijven die gewoon een fulltime baan hebben en vrijwillig een paar dagen per jaar vrij nemen om vervolgens 4 dagen lang min of meer gratis verantwoordelijk te zijn voor mensenlevens. Dat strookt niet met het geld dat omgaat in F1, de professionaliteit van de rest van het hele circus en de veiligheid die volgens F1 voorop staat.

Er zijn meerdere circuits die meer dan 10 miljoen moeten betalen om de F1 bij ze te 'mogen' laten rijden. Daar kun je ook 2 keer per jaar een week trainingskamp voor geven plus een vergoeding om hun vrije dagen te compenseren en dan nog hou je geld over om met het juiste materiaal langs de baan te staan.

Overigens betekent het feit dat ik het nu over marshalls heb niet dat ik vind dat zij daarom schuld hebben aan het ongeluk en dat de rest niets te verwijten valt.
Allemaal leuk een aardig maar dat neemt nog steeds niet weg dat dit ongeluk niet met professionele Marshalls was gebeurd
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:59:07 #145
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145292637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Allemaal leuk een aardig maar dat neemt nog steeds niet weg dat dit ongeluk niet met professionele Marshalls was gebeurd
Jawel. Lag vooral aan het materieel en niet de marshalls zelf.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:04:30 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145292814
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jawel. Lag vooral aan het materieel en niet de marshalls zelf.
Hoe bedoel je?
pi_145292825
Die crash van Bianchi kan (hoe raar het ook klinkt) wel in het voordeel van Verstappen werken komend jaar.

Een brein van een 17 jarige ziet minder snel het gevaar ergens van in en de overige gasten in de F1 hebben allemaal straks in maart kort geleden een collega van hun er ontzettend hard af zien crashen.

Die rijden tuurlijk nog allemaal gewoon op hun limiet, maar wellicht toch net een tiende minder hard onbewust en onbedoeld.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:05:43 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145292861
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef Geralt het volgende:
Die crash van Bianchi kan (hoe raar het ook klinkt) wel in het voordeel van Verstappen werken komend jaar.

Een brein van een 17 jarige ziet minder snel het gevaar ergens van in en de overige gasten in de F1 hebben allemaal straks in maart kort geleden een collega van hun er ontzettend hard af zien crashen.

Die rijden tuurlijk nog allemaal gewoon op hun limiet, maar wellicht toch net een tiende minder hard onbewust en onbedoeld.
dat zal wel meevallen
pi_145292887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zal wel meevallen
Idd, Schumacher is na de crash van Senna ook niet langzamer gaan rijden. Werd zelfs nog paar keer wereldkampioen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_145292894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:18 schreef Bluurgh het volgende:
maar Brundle kreeg een auto/wiel tegen zijn hoofd)
Was dat niet een steward die de band van Brundle tegen z'n hoofd kreeg even overleed? En dat daardoor de wielen sindsdien met die kabels vastzitten? Of was dat een ander jaar.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:07:51 #151
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145292936
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
De marshalls kunnen prof. genoeg zijn, maar wanneer er een kraanwagen ontbreekt hebben ze niet veel keus.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:08:37 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145292964
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef exile79 het volgende:

[..]

Was dat niet een steward die de band van Brundle tegen z'n hoofd kreeg even overleed? En dat daardoor de wielen sindsdien met die kabels vastzitten? Of was dat een ander jaar.
Ik dacht dat dat (misschien ook) een keer gebeurde met Villeneuve in Monza, maar ik ben niet zo goed in sport geschiedenis
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:10:27 #153
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145293044
Was toch ook eens een steward die werd aangereden toen hij wilde oversteken om puin te ruimen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:11:36 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145293089
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De marshalls kunnen prof. genoeg zijn, maar wanneer er een kraanwagen ontbreekt hebben ze niet veel keus.
dat bedoel ik dus, zij worden de baan op gestuurd met zo'n shovel om die auto weg te halen, die verantwoordelijkheid ligt bij de wedstrijdleiding.
pi_145293109
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef franklop het volgende:

[..]

Idd, Schumacher is na de crash van Senna ook niet langzamer gaan rijden. Werd zelfs nog paar keer wereldkampioen
1ste race van 94 ging voor Schumacher in 1:35'38.759 en het jaar erop ging de eerste race van 95 voor hem in 1:38'34.154

:+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145293130
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef Smoofie het volgende:
Was toch ook eens een steward die werd aangereden toen hij wilde oversteken om puin te ruimen?
Ja dat was in 1994 las ik net. Brundle crashte tegen marschalls die net het wrak van Morbidelli aan het opruimen waren.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_145293135
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef Smoofie het volgende:
Was toch ook eens een steward die werd aangereden toen hij wilde oversteken om puin te ruimen?
Jep. Die werd volledig uit elkaar gereten. Coureur kreeg de brandblusser vol in zn knarretje en overleefde dat ook niet :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145293153
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jep. Die werd volledig uit elkaar gereten. Coureur kreeg de brandblusser vol in zn knarretje en overleefde dat ook niet :X
Ligt eraan welke je bedoeld. Die van '94 had alleen een gebroken been.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_145293165
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jep. Die werd volledig uit elkaar gereten. Coureur kreeg de brandblusser vol in zn knarretje en overleefde dat ook niet :X
Tom Pryce in Zuid-Afrika in 1977.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:15:47 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145293233
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:13 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Tom Pryce in Zuid-Afrika in 1977 of 1978.
sindsdien is er toch wel wat veranderd
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:18:23 #161
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_145293317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat (misschien ook) een keer gebeurde met Villeneuve in Monza, maar ik ben niet zo goed in sport geschiedenis
Dat was in Australië


Dit was de crash in Monza 2000.

Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_145293435
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ja dat was in 1994 las ik net. Brundle crashte tegen marschalls die net het wrak van Morbidelli aan het opruimen waren.

Ja maar die stak niet over. Die marshall die overstak was met Pryce. Die kerel had een Nederlandse naam overigens, of ie ook Nederlander was weet ik even niet meer. Naam kom ik zo123 ook niet op.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_145293721
Ik heb wel een op youtube gekeken naar 'fatal f1 accident'. Komen er meedere voorbij, ook inderdaad van een overstekende steward die aan flarden wordt gereden. Brr.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:42:42 #164
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145294095
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:21 schreef Geralt het volgende:
Die marshall die overstak was met Pryce. Die kerel had een Nederlandse naam overigens, of ie ook Nederlander was weet ik even niet meer. Naam kom ik zo123 ook niet op.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:30 schreef exile79 het volgende:
Ik heb wel een op youtube gekeken naar 'fatal f1 accident'. Komen er meedere voorbij, ook inderdaad van een overstekende steward die aan flarden wordt gereden. Brr.
Eerste hit op youtube inderdaad, track marshall Frederick Jansen van Vuuren. Ik ga het filmpje maar niet bekijken geloof ik :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_145294242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef flipsen het volgende:

[..]

[..]

Eerste hit op youtube inderdaad, track marshall Frederick Jansen van Vuuren. Ik ga het filmpje maar niet bekijken geloof ik :X
quote:
Van Vuuren was nearly cut in half in the collision, the injuries being so severe that his body was only identified after the race director had summoned all the marshals, finding the Van Vuuren was not among them.
Als je er niet tegen kan zou ik het niet kijken nee. Wel VHS kwaliteit, dat wel, maar wel heftig ja.

Overigens was dat in Zuid Afrika en volgens mij komen daar wel meer Nederlandse namen voor; geen idee of het een Nederlander was of gewoon een Zuid Afrikaan met een Nederlandse naam.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:46:23 #166
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145294247
Met dit soort crashes heb ik dan weer minder moeite, ook al overleeft de piloot het niet (kan me de crash nog wel herinneren ook):


Hij wordt er toch goed voor betaald en is het risico van het vak vind ik. Maar een marshall die wordt doodgereden vind ik anders.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:01:06 #167
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_145294749
http://www.mirror.co.uk/s(...)humacher-can-4395046

"Remains immobilized and unable to speak."

En dat noemen ze een relatief normaal leven? :{
You can only have the sunshine after the rain..
pi_145294983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)humacher-can-4395046

"Remains immobilized and unable to speak."

En dat noemen ze een relatief normaal leven? :{
remains dat betekent in deze context dat hij momenteel deze status heeft. Dat zal dus volgens Todt ook nog verbeteren.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:11:55 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145295104
f1enigma twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 12:53:04 Puzzled with what J Todt said on Schumacher. The only thing I found is on RTL France and not Belgium and it doenst tally with whats reported reageer retweet
f1enigma twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 12:58:19 Maybe Im wrong ... A Frenchman to hear and to translate his quotes? http://t.co/gaXswTsOzZ reageer retweet
pi_145295307
trouwens, er wordt nu ook gesproken over gesloten cockpits, maar in het geval dat de auto in brand vliegt zit je denk ik toch liever in een open cockpit.
pi_145295442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef opreis het volgende:
trouwens, er wordt nu ook gesproken over gesloten cockpits, maar in het geval dat de auto in brand vliegt zit je denk ik toch liever in een open cockpit.
Ja maar dat is toch het zelfde als met een lmp1 auto. Je zou het zo kunnen doen als met een cockpit van een f18. Als daar de piloot er om wat voor reden ook uit moet springt de cockpit kapot. Of je maakt het zo dat het makkelijk en snel te openen is. Of je maakt een constructie die de brand 30-60 minuten buiten de cockpit houd, En dan zowel achter, onder en naast een coureur
pi_145295485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:21 schreef Nymphetic13 het volgende:
Of je maakt een constructie die de brand 30-60 minuten buiten de cockpit houd
Ik denk dat je dan als coureur wel gaar gesudderd bent.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_145296209
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:23 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan als coureur wel gaar gesudderd bent.
En daar kan je dus weer iets als Aerogel of rubber voor gebruiken. Die geleiden de warmte heel slecht dat je met een relatief dun hitte schild toch de hitte flink achter je kan houden
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 16:12:25 #174
65918 IBAZ
broeinest
pi_145297299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:08 schreef franklop het volgende:

[..]

remains dat betekent in deze context dat hij momenteel deze status heeft. Dat zal dus volgens Todt ook nog verbeteren.
Ik wou dat je gelijk had, maar "remains" refereert aan een blijvende toestand.
pi_145298293
Bianchi voorlopig ook niet uit de gevaren zone. 90 % van de patienten met wat hij heeft redt het niet..
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_145299547
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:35 schreef exile79 het volgende:
Bianchi voorlopig ook niet uit de gevaren zone. 90 % van de patienten met wat hij heeft redt het niet..
SPT / Ongeval Jules Bianchi - Nieuws en discussie

Dat is niet waar.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:11:19 #177
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_145300049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ja dat was in 1994 las ik net. Brundle crashte tegen marschalls die net het wrak van Morbidelli aan het opruimen waren.
Was nog dezelfde bocht ook als Bianchi en vergelijkbare omstandigheden. En er stond eenzelfde apparaat in de grindbak.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:14:02 #178
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_145300172
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:19:09 #179
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_145300388
quote:
RTLGP ‏@RTLGP 31 min
De volledige verklaring van de familie van Jules Bianchi. Meer informatie: http://bit.ly/1CRQnpF #ForzaJules
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_145302389
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

1ste race van 94 ging voor Schumacher in 1:35'38.759 en het jaar erop ging de eerste race van 95 voor hem in 1:38'34.154

:+
En jij wil beweren dat dat komt omdat Schumacher iets langzamer is gaan rijden vanwege het ongeluk met Senna?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 18:27:28 ]
pi_145302799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En jij wil beweren dat dat komt omdat Schumacher iets langzamer is gaan rijden vanwege het ongeluk met Senna?
Dat was met een knipoog die reactie :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 8 oktober 2014 @ 08:47:42 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145321046
Al bekend wie er in die Marussia gaat rijden?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 09:34:35 #183
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145321699

Deze heeft me ook bijgestaan altijd, zeker omdat ie runner up was in de F3000 dat seizoen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_145324416
Uit de categorie hersenspinsel..:

Recentelijk staat de F1 onder druk, coureurs zouden geen helden meer zijn. Daar zijn dan ook maatregelen tegen genomen en meer geluiden om toch weer helden te zien op de baan. Een van de maatregelen hiervoor is het terugbrengen van radiocommunicatie. Ook worden coureurs vrijer gelaten met inhaalacties met contact, minder snel investigations.

Vanuit dit idee, dacht ik dan ook dat de voor de F1 vreemde beslissing van zondag was genomen. De beslissing om, op een zeker geen droge baan, DRS te enablen. (ikzelf vond het een goede beslissing, maar was verrast dat ze dit deden) Nog nooit eerder mocht dit mensen! Slicks was DRS, anders niet en zondag reed niemand op slicks.
Kvyat kwam goed weg, maar zijn auto sprong echt even opzij toen hij Perez inhaalde met 300+ en met DRS aan opeens op het natte deel kwam... En dan door, naar de laatste ronden.

Sutil gecrasht, en eerder in de race klagende coureurs over de safetycar en de ''wil om helden te creeren'', redenen om de safetycar niet direct eruit te gooien na de spin van Sutil?

Kortom, is de FIA even gezwicht voor de wil van de fans en zetten ze daarom voor het eerst DRS aan op een natte baan (suzuka notabene) en gooide men niet direct de safetycar eruit?
pi_145324531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef opreis het volgende:
trouwens, er wordt nu ook gesproken over gesloten cockpits, maar in het geval dat de auto in brand vliegt zit je denk ik toch liever in een open cockpit.
Wil je gesloten cockpits, ga dan GEEN formule racen.
Er zijn al raceklassen met een dak erop. Iedereen die nu in de F1 rijdt, doet dit met de wetenschap dat er een gevaar is en dat hebben ze blijkbaar geaccepteerd. Klaar. Het is prima zo.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:47:30 #186
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145324660
Hoe cru het ook is, mocht ie overlijden dan wint de sport wel aan populariteit.
En al met al een kastplantje is natuurlijk psychisch al dat iemand eigenlijk er niet meer is.

Als ik alleen al kijk op f1.fok.nl zijn de reacties op de nieuwstopics echt drastisch omhoog geschoten.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_145324673
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:47 schreef nils7 het volgende:
Hoe cru het ook is, mocht ie overlijden dan wint de sport wel aan populariteit.
En al met al een kastplantje is natuurlijk psychisch al dat iemand eigenlijk er niet meer is.

Als ik alleen al kijk op f1.fok.nl zijn de reacties op de nieuwstopics echt drastisch omhoog geschoten.
Dat kan ook door de nieuwe FP komen ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:50:43 #188
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145324739
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef franklop het volgende:

[..]

Dat kan ook door de nieuwe FP komen ;)
Maar het F1 nieuws kwam toch al op de FP voorbij...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 oktober 2014 @ 11:51:57 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145324781
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:50 schreef nils7 het volgende:

[..]

Maar het F1 nieuws kwam toch al op de FP voorbij...
Lang niet alles
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:12:36 #190
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_145325360
Dat ligt inderdaad aan de nieuwe FP gok ik. Je ziet ook niet meer dat het sportnieuws is. Desalniettemin blijft het punt wel staan dat spectaculaire en/of dramatische crashes de populariteit wel vergroten.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:18:18 #191
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145325544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef franklop het volgende:

[..]

Dat kan ook door de nieuwe FP komen ;)
Volgens mij is het aantal reacties juist drastisch gedaald sinds de nieuwe FP.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145325753
Vergeet ook niet dat het veelal 'ramptoeristen' zijn he bij zo'n bericht van Bianchi ;)

Maar goed weer ontopic. Sochi komt er bijna aan! (dat zei ik in januari ook al :') )
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:30:16 #193
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_145325910
Net even gekeken naar de beelden van Doornbos bij Pauw. Die beweert daar dat als Bianchi niet tegen de kraan was geknald maar in de bandenstapels dat hij hooguit een beetje spierpijn had gehad, dat lijkt mij wel een klein beetje voorbarig, want rechtuit met 200km/h de bandenstapels in wil je ook niet lijkt mij.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_145325937
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:25 schreef franklop het volgende:
Vergeet ook niet dat het veelal 'ramptoeristen' zijn he bij zo'n bericht van Bianchi ;)

Maar goed weer ontopic. Sochi komt er bijna aan! (dat zei ik in januari ook al :') )
Mensen die geen flikker van F1 weten zoals Ouwesok.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:39:53 #195
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145326159
Als ik die foto's van Sochi zie dan hadden het net zo goed foto's van Valencia kunnen zijn.
Echter had die nog wat karakter, dit circuit ziet er echt totaal anoniem uit:











N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:48:03 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145326364
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:31 schreef Beach het volgende:

[..]

Mensen die geen flikker van F1 weten zoals Ouwesok.
door Verstappen zie je ook wat meer F1 nieuws in de krant dan voorheen, niet dat er wat van klopt maar ok
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:54:34 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145326538
tgruener twitterde op woensdag 08-10-2014 om 12:49:38 #F1 Marussia preparing car in Bianchis garage. Guess it's for Alex Rossi. But no official confirmation yet. #Sochi http://t.co/4n7C27cBvt reageer retweet
  Redactie Sport woensdag 8 oktober 2014 @ 12:56:40 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_145326601
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:31 schreef Beach het volgende:

[..]

Mensen die geen flikker van F1 weten zoals Ouwesok.
Dat is echt een troll ja :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_145327310
2 DRS-zones:

pi_145327390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:34 schreef nils7 het volgende:

Deze heeft me ook bijgestaan altijd, zeker omdat ie runner up was in de F3000 dat seizoen.
Wow, ook n flinke klap zeg! En raar dat ie er overheen vliegt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')