De marshalls kunnen prof. genoeg zijn, maar wanneer er een kraanwagen ontbreekt hebben ze niet veel keus.quote:
Ik dacht dat dat (misschien ook) een keer gebeurde met Villeneuve in Monza, maar ik ben niet zo goed in sport geschiedenisquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Was dat niet een steward die de band van Brundle tegen z'n hoofd kreeg even overleed? En dat daardoor de wielen sindsdien met die kabels vastzitten? Of was dat een ander jaar.
dat bedoel ik dus, zij worden de baan op gestuurd met zo'n shovel om die auto weg te halen, die verantwoordelijkheid ligt bij de wedstrijdleiding.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De marshalls kunnen prof. genoeg zijn, maar wanneer er een kraanwagen ontbreekt hebben ze niet veel keus.
1ste race van 94 ging voor Schumacher in 1:35'38.759 en het jaar erop ging de eerste race van 95 voor hem in 1:38'34.154quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Idd, Schumacher is na de crash van Senna ook niet langzamer gaan rijden. Werd zelfs nog paar keer wereldkampioen
Ja dat was in 1994 las ik net. Brundle crashte tegen marschalls die net het wrak van Morbidelli aan het opruimen waren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef Smoofie het volgende:
Was toch ook eens een steward die werd aangereden toen hij wilde oversteken om puin te ruimen?
Jep. Die werd volledig uit elkaar gereten. Coureur kreeg de brandblusser vol in zn knarretje en overleefde dat ook nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef Smoofie het volgende:
Was toch ook eens een steward die werd aangereden toen hij wilde oversteken om puin te ruimen?
Ligt eraan welke je bedoeld. Die van '94 had alleen een gebroken been.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Die werd volledig uit elkaar gereten. Coureur kreeg de brandblusser vol in zn knarretje en overleefde dat ook niet
Tom Pryce in Zuid-Afrika in 1977.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Die werd volledig uit elkaar gereten. Coureur kreeg de brandblusser vol in zn knarretje en overleefde dat ook niet
sindsdien is er toch wel wat veranderdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tom Pryce in Zuid-Afrika in 1977 of 1978.
Dat was in Australiëquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat (misschien ook) een keer gebeurde met Villeneuve in Monza, maar ik ben niet zo goed in sport geschiedenis
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja dat was in 1994 las ik net. Brundle crashte tegen marschalls die net het wrak van Morbidelli aan het opruimen waren.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:21 schreef Geralt het volgende:
Die marshall die overstak was met Pryce. Die kerel had een Nederlandse naam overigens, of ie ook Nederlander was weet ik even niet meer. Naam kom ik zo123 ook niet op.
Eerste hit op youtube inderdaad, track marshall Frederick Jansen van Vuuren. Ik ga het filmpje maar niet bekijken geloof ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:30 schreef exile79 het volgende:
Ik heb wel een op youtube gekeken naar 'fatal f1 accident'. Komen er meedere voorbij, ook inderdaad van een overstekende steward die aan flarden wordt gereden. Brr.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Eerste hit op youtube inderdaad, track marshall Frederick Jansen van Vuuren. Ik ga het filmpje maar niet bekijken geloof ik
Als je er niet tegen kan zou ik het niet kijken nee. Wel VHS kwaliteit, dat wel, maar wel heftig ja.quote:Van Vuuren was nearly cut in half in the collision, the injuries being so severe that his body was only identified after the race director had summoned all the marshals, finding the Van Vuuren was not among them.
remains dat betekent in deze context dat hij momenteel deze status heeft. Dat zal dus volgens Todt ook nog verbeteren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)humacher-can-4395046
"Remains immobilized and unable to speak."
En dat noemen ze een relatief normaal leven?
twitter:f1enigma twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 12:53:04Puzzled with what J Todt said on Schumacher. The only thing I found is on RTL France and not Belgium and it doenst tally with whats reported reageer retweet
twitter:f1enigma twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 12:58:19Maybe Im wrong ... A Frenchman to hear and to translate his quotes? http://t.co/gaXswTsOzZ reageer retweet
Ja maar dat is toch het zelfde als met een lmp1 auto. Je zou het zo kunnen doen als met een cockpit van een f18. Als daar de piloot er om wat voor reden ook uit moet springt de cockpit kapot. Of je maakt het zo dat het makkelijk en snel te openen is. Of je maakt een constructie die de brand 30-60 minuten buiten de cockpit houd, En dan zowel achter, onder en naast een coureurquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef opreis het volgende:
trouwens, er wordt nu ook gesproken over gesloten cockpits, maar in het geval dat de auto in brand vliegt zit je denk ik toch liever in een open cockpit.
Ik denk dat je dan als coureur wel gaar gesudderd bent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:21 schreef Nymphetic13 het volgende:
Of je maakt een constructie die de brand 30-60 minuten buiten de cockpit houd
En daar kan je dus weer iets als Aerogel of rubber voor gebruiken. Die geleiden de warmte heel slecht dat je met een relatief dun hitte schild toch de hitte flink achter je kan houdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan als coureur wel gaar gesudderd bent.
Ik wou dat je gelijk had, maar "remains" refereert aan een blijvende toestand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
remains dat betekent in deze context dat hij momenteel deze status heeft. Dat zal dus volgens Todt ook nog verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |