autcross, truckrace. Daar komt echt no way een bergingswagen de baan op zolang er nog rijdende voertuigen op het circuit zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:12 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele klasse voor de geest halen waarbij dit niet gebeurd, voorbeeld?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
autcross, truckrace. Daar komt echt no way een bergingswagen de baan op zolang er nog rijdende voertuigen op het circuit zijn.
Holy shit wat een klap. De tering zegquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
Op dumpert staat het filmpje ook inmiddels;
http://www.dumpert.nl/med(...)formule_1_japan.html
Eric Boullier:quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:55 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nog steeds benieuwd waarom Button & co hun stuurtje moesten wisselen...
http://www.formula1.com/news/headlines/2014/10/16450.htmlquote:From early in the race his car began to develop electronics issues, which we attempted to ameliorate by replacing his steering wheel in an unscheduled pit-stop.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef twiFight het volgende:
Waarom blijft iedereen dat ding een JCB noemen? Of zitten we sinds de nieuwe layout op fok.co.uk of zo.
Nee allemaal boeren hier zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef twiFight het volgende:
Waarom blijft iedereen dat ding een JCB noemen? Of zitten we sinds de nieuwe layout op fok.co.uk of zo.
Het is geeneens een JCB. Ook geen tractor, hijskraan of bulldozer, waar hij ook al voor uitgescholden is. Het is een wiellader van het merk Caterpillar, in de volksmond ook wel shovel genoemd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef twiFight het volgende:
Waarom blijft iedereen dat ding een JCB noemen? Of zitten we sinds de nieuwe layout op fok.co.uk of zo.
gvd zeg...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
Op dumpert staat het filmpje ook inmiddels;
http://www.dumpert.nl/med(...)formule_1_japan.html
zich klaarmaken voor impact?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:43 schreef Meike26 het volgende:
Wat mij opvalt aan het filmpje (ik kan het verkeerd zien) is dat Bianchi een seconde of iets eerder naar beneden gaat. Hij lijkt lager te gaan zitten/bukken??
Dat idee heb ik wel ja. Als het klopt wat ik zeg, dan heeft dat mogelijk wel zijn leven geredtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:44 schreef franklop het volgende:
[..]
zich klaarmaken voor impact?
Net zoiets als eigenlijk alle coureurs bij een crash automatisch het stuur loslaten
Het nog maar de vraag hoe levend hij hier uit komtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel ja. Als het klopt wat ik zeg, dan heeft dat mogelijk wel zijn leven geredt
zal een reflex geweest zijn of misschien wel een reactie maar het blijft een verschrikkelijke smakker. Ik hoop het allerbeste voor hem maar als ik naar Schumacher kijk vraag ik me toch echt af of die dood niet beter af was geweest, in die zin bedoel dat in leven zijn of echt leven toch wel een groot verschil is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Klopt... maar op het moment (of net ervoor) weet je nog niet wat de afloop is. En als hij zich indd heeft laten zakken, dan kan dat moment echt een seconde verschil zijn tussen leven en dood.
Weten jullie wel hoe krap een cockpit is en hoe goed een coureur in de riemen zit? Stuk of zes riemen, die beweegt echt een centimeter hoor. Zou ook niet handig zijn als je voor een bocht remt en naar beneden glijdt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal een reflex geweest zijn of misschien wel een reactie maar het blijft een verschrikkelijke smakker. Ik hoop het allerbeste voor hem maar als ik naar Schumacher kijk vraag ik me toch echt af of die dood niet beter af was geweest, in die zin bedoel dat in leven zijn of echt leven toch wel een groot verschil is.
Dat weten we nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:38 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Weten jullie wel hoe krap een cockpit is en hoe goed een coureur in de riemen zit? Stuk of zes riemen, die beweegt echt een centimeter hoor. Zou ook niet handig zijn als je voor een bocht remt en naar beneden glijdt.
Ook weer belachelijk, iemand die niet weet wat het leven inhoudt. Gelukkig weet Schumacher dat zelf wel en gaf niet op, wat erin resulteert volgens Todt dat hij een normaal leven kan leiden. http://www.formule1.nl/ni(...)leven-kunnen-leiden/quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal een reflex geweest zijn of misschien wel een reactie maar het blijft een verschrikkelijke smakker. Ik hoop het allerbeste voor hem maar als ik naar Schumacher kijk vraag ik me toch echt af of die dood niet beter af was geweest, in die zin bedoel dat in leven zijn of echt leven toch wel een groot verschil is.
Tot er iemand weer op een bizarre manier crasht en op een of andere manier volledig vastgeklemd zit in zijn lekker veilige gesloten cockpit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef Marks het volgende:
[..]
Verder nu weer berichtgeving over gesloten cockpits![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |