Mensen beseffen niet hoe hard 160 kmh is, ervan uitgaand dat men in deze bocht normaal zwaar over de 220 gaat, in regen misschien 140/180, van zijkant gefilmd met statische camera laat maximaal de snelheid zien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef twiFight het volgende:
Ik ben blij dat er een filmpje is, neemt een hoop gespeculeer weg.
Ik verbaas mij over de snelheid die hij nog heeft. Die wagen lijkt niet veel afgeremd te zijn tussen baan en bandenstapel (of Cat, in dit geval). Hopelijk vertekent het beeld wat vanwege het inzoomen, maar dit neemt alle twijfel weg: dit was zeker een harde impact recht op dat voertuig.
Dit was niet zomaar een scheet, dit was echt gevaarlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:33 schreef Beach het volgende:
Je kan ook voor elke scheet een SC doen zoals in NASCAR, maar of je dat wilt...
Kolere wat een klapper zeg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://gfycat.com/HiddenSleepyIceblueredtopzebra
Alweer weg..quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:28 schreef RingBewoner het volgende:
Deze is wel online. (zo lang het duurt).
Heeft denk ik ook te maken met het daarin te hulp schieten van de families van courreurs. Die vinden het meestal niet fijn als dat soort beelden aan het grote publiek getoond worden en de FOM kan natuurlijk makkelijker druk uitoefenen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:35 schreef RingBewoner het volgende:
Vind het altijd maar raar dat de FOM hier moeilijk over doet, dit is iemand die dit zelf heeft gefilmd, geen beelden van TV.
autcross, truckrace. Daar komt echt no way een bergingswagen de baan op zolang er nog rijdende voertuigen op het circuit zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:12 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele klasse voor de geest halen waarbij dit niet gebeurd, voorbeeld?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
autcross, truckrace. Daar komt echt no way een bergingswagen de baan op zolang er nog rijdende voertuigen op het circuit zijn.
Holy shit wat een klap. De tering zegquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
Op dumpert staat het filmpje ook inmiddels;
http://www.dumpert.nl/med(...)formule_1_japan.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |