abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155859681
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 08:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Sterk argument. Lees mijn pohi maar, dan weet je dat je niet verder van de waarheid kunt zitten.

Je hebt blijkbaar geen beter argument. Jammer.
Dat was geen argument voor of tegen. Maar als je moslim bent, of een "islamitische achtergrond" hebt, dan weet ik uit ervaring dat het geen enkele zin heeft om met je in discussie te gaan. Dan haak ik af.
pi_155859694
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 08:20 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat was geen argument voor of tegen. Maar als je moslim bent, of een "islamitische achtergrond" hebt, dan weet ik uit ervaring dat het geen enkele zin heeft om met je in discussie te gaan. Dan haak ik af.
Ik ben zo ongeveer de felste tegenstander van georganiseerde religie op dit forum. Alleen laten we de discussie over het toelaten van moslims wel op de juiste gronden voeren. Terrorisme is geen argument, gezien de cijfers. Wat wel een argument is, is dat je geen mensen binnen moet laten die geloven dat homo's vieze mensen zijn, dat vrouwen minderwaardig zijn en die geloven dat een wraakzuchtig, niet bestaand sprookjesfiguur je zou belonen in het hiernamaals als je geen respect toont voor mensen die niet in die nonsens geloven.
pi_155859731
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 08:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben zo ongeveer de felste tegenstander van georganiseerde religie op dit forum. Alleen laten we de discussie over het toelaten van moslims wel op de juiste gronden voeren. Terrorisme is geen argument, gezien de cijfers.
Onzin, zoals ik hierboven al aantoonde. Terrorisme is iets dat je kunt binnenhalen. Wat er nu nog niet is, kan later heel makkelijk komen. Kwestie van aantallen, en van tijd.

Jouw antwoord daarop bestaat uit downplayen. "Er komen er toch niet zoveel naar Nederland. Er is toch nog nooit een Nederlander overleden als gevolg van moslimterrorisme, dus terrorisme gebruiken als argument tegen immigratie is treurig." En meer van die bullshit, stuk voor stuk oneigenlijke argumenten.

Het lijkt wel alsof je er belang bij hebt dat er meer moslims naar Nederland komen. Ik geloof je dan ook helemaal niet als je zegt dat dat niet zo is.
pi_155859773
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 08:32 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Onzin, zoals ik hierboven al aantoonde. Terrorisme is iets dat je kunt binnenhalen. Wat er nu nog niet is, kan later heel makkelijk komen. Kwestie van aantallen, en van tijd.

Jouw antwoord daarop bestaat uit downplayen. "Er komen er toch niet zoveel naar Nederland. Er is toch nog nooit een Nederlander overleden als gevolg van moslimterrorisme, dus terrorisme gebruiken als argument tegen immigratie is treurig." En meer van die bullshit, stuk voor stuk oneigenlijke argumenten.

Het lijkt wel alsof je er belang bij hebt dat er meer moslims naar Nederland komen. Ik geloof je dan ook helemaal niet als je zegt dat dat niet zo is.
Je kunt het binnenhalen ja. Dat wil niet zeggen dat het nu ook gaat gebeuren. Dat Nederland nog een keer gaat overstromen is ook zeker. Dat wil niet zeggen dat het snel gebeurt.

Mijn argumenten zijn niet oneigenlijk. Sterker nog, ik beweer iets en kan het onderbouwen met cijfers. Jij beweert iets maar hebt er geen cijfers voor, enkel een naar voorgevoel.

En dat ik dan in jouw ogen stiekem een moslimknuffelaar ben die zich vermomt als criticaster, dat zegt meer over jouw vergevorderde paranoia. Jij denkt zo zwart-wit dat iedereen die het niet roerend met je eens is, wel een agent van het moslimextremisme moet zijn.
pi_155859849
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 08:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je kunt het binnenhalen ja. Dat wil niet zeggen dat het nu ook gaat gebeuren. Dat Nederland nog een keer gaat overstromen is ook zeker. Dat wil niet zeggen dat het snel gebeurt.

Mijn argumenten zijn niet oneigenlijk. Sterker nog, ik beweer iets en kan het onderbouwen met cijfers. Jij beweert iets maar hebt er geen cijfers voor, enkel een naar voorgevoel.

En dat ik dan in jouw ogen stiekem een moslimknuffelaar ben die zich vermomt als criticaster, dat zegt meer over jouw vergevorderde paranoia. Jij denkt zo zwart-wit dat iedereen die het niet roerend met je eens is, wel een agent van het moslimextremisme moet zijn.
Het enige dat jij kunt "aantonen met cijfers", is dat er tot nu toe in Nederland weinig slachtoffers gevallen zijn door moslimterrorisme. Daaruit concludeer jij dan direct dat het *dus* allemaal wel meevalt met dat moslimterrorisme in Nederland.

Maar die conclusie klopt al niet. Er zijn genoeg moslimterroristen in Nederland, maar gelukkig worden er ook genoeg opgepakt. Zonder de AIVD en andere autoriteiten zouden er al heel wat doden gevallen zijn in Nederland.

En is zo elk "argument" van je wel terug te voeren tot complete bullshit. Maar ik ben er wel klaar mee, zoek maar een ander slachtoffer om je Takiyya op uit te testen.
  zondag 6 september 2015 @ 09:20:31 #206
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155859946
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:04 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Het enige dat jij kunt "aantonen met cijfers", is dat er tot nu toe in Nederland weinig slachtoffers gevallen zijn door moslimterrorisme. Daaruit concludeer jij dan direct dat het *dus* allemaal wel meevalt met dat moslimterrorisme in Nederland.

Maar die conclusie klopt al niet. Er zijn genoeg moslimterroristen in Nederland, maar gelukkig worden er ook genoeg opgepakt. Zonder de AIVD en andere autoriteiten zouden er al heel wat doden gevallen zijn in Nederland.
Hiermee impliceer je dat de huidige situatie dan nog betrekkelijk goed werkt ^O^. Er zijn de afgelopen jaren geen doden gevallen door IS-gekkies en degenen die dan alsnog dreigen een aanslag te plegen worden voortijdig opgepakt. Kost wel wat centen, maar goed een mensenleven is ook veel waard. Waarom radicaal dit beleid veranderen en nog duurder en/of onrealistisch beleid proberen te voeren door er naar te streven dat bepaalde groepen niet in NL mogen komen :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_155859981
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 09:20 schreef Falco het volgende:

[..]

Hiermee impliceer je dat de huidige situatie dan nog betrekkelijk goed werkt ^O^. Er zijn de afgelopen jaren geen doden gevallen door IS-gekkies en degenen die dan alsnog dreigen een aanslag te plegen worden voortijdig opgepakt. Kost wel wat centen, maar goed een mensenleven is ook veel waard. Waarom radicaal dit beleid veranderen en nog duurder en/of onrealistisch beleid proberen te voeren door er naar te streven dat bepaalde groepen niet in NL mogen komen :?
LOL dus jij wilt bewust nog meer islamgekkies binnenhalen, met alle risico's van dien? Risico's die je dan vervolgens weer probeert af te dekken door er nog meer AIVD op los te laten, nog meer controle, nog meer afluisterpraktijken etc. etc.? Spoor jij eigenlijk wel?

En hoe lang denk je eigenlijk dat dat nog goed kan blijven gaan? Tot welk percentage islamgekkies?
  zondag 6 september 2015 @ 09:27:26 #208
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155859992
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:25 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

LOL dus jij wilt bewust nog meer islamgekkies binnenhalen, met alle risico's van dien? Risico's die je dan vervolgens weer probeert af te dekken door er nog meer AIVD op los te laten, nog meer controle, nog meer afluisterpraktijken etc. etc.? Spoor jij eigenlijk wel?

En hoe lang denk je eigenlijk dat dat nog goed kan blijven gaan? Tot welk percentage islamgekkies?
Ik adviseer je naar een huisarts te gaan en die onderbuik van je te behandelen. Ja er zal heus een terrorist meeglippen, maar denken dat ze hier allemaal een nieuw kalifaat gaan oprichten :'). De meeste Syriėrs waren op de vlucht geslagen juist vanwege IS.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_155859996
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 09:27 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik adviseer je naar een huisarts te gaan en die onderbuik van je te behandelen. Ja er zal heus een terrorist meeglippen, maar denken dat ze hier allemaal een nieuw kalifaat gaan oprichten :'). De meeste Syriėrs waren op de vlucht geslagen juist vanwege IS.
LOL "ja er zal heus wel een terrorist meeglippen" _O-
pi_155860420
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 09:27 schreef Falco het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze op de vlucht zijn geslagen voor IS, maar maakt dat dat ze zelf geen kalifaat willen oprichten? Dat is een conclusie die daar niet uit volgt.
pi_155860469
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 10:13 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze op de vlucht zijn geslagen voor IS, maar maakt dat dat ze zelf geen kalifaat willen oprichten? Dat is een conclusie die daar niet uit volgt.
De laatste keer dat een islamitische partij een aantal zetels haalde in de TK was in welk jaar ook alweer?
pi_155860473
Ik blijf het delen. Vroeg of laat komt de Nederlander in actie.

http://dekritischenood.nl/even-serieus-nu/
  zondag 6 september 2015 @ 10:19:01 #213
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155860481
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 10:18 schreef defrikandel het volgende:
Ik blijf het delen. Vroeg of laat komt de Nederlander in actie.

http://dekritischenood.nl/even-serieus-nu/
Dit soort gebral horen we al vijftien jaar.
pi_155860517
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 10:19 schreef Falco het volgende:

[..]

"Ik ga van mijn vrijheid genieten, zolang het nog kan."

:')
pi_155860611
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 10:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De laatste keer dat een islamitische partij een aantal zetels haalde in de TK was in welk jaar ook alweer?
Sinds wanneer is de Tweede Kamer (neem maar aan dat je dat bedoelt) in deze relevant?
pi_155860627
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 10:13 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

De islamisering van ons land is in volle gang. Zie Denk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 september 2015 @ 10:38:47 #217
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_155860726
Bizar dat al deze vluchtelingen/gelukszoekers en terroristen niet gewoon teruggestuurd worden. Natuurlijk slippen hier ook vele terroristische cellen doorheen.. Ik ben ervan overtuigd dat we daar de zure vruchten nog van gaan plukken. Door het waanzinnige open deurenbeleid wordt juist veel leed veroorzaakt en speel je mensenhandelaren en terroristische organisaties in de kaart. Ik ben het ermee eens dat het een moderne paard van troje constructie is. Er is maar 1 goed model om deze vluchtelingencrisis ol te lossen en dat is het Australische model.. Dus vluchtelingen allemaal terug sturen,boten en middelen onklaar maken, mensensmokkelaars aanpakken En veel geld beschikbaar stellen voor opvang in de Regio.

Uiteindelijk is dit veel humaner dan mensen met valse hoop in de handen van mensensmokkelaars en terroristen te jagen.
pi_155860775
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 10:30 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Sinds wanneer is de Tweede Kamer (neem maar aan dat je dat bedoelt) in deze relevant?
Hoe wil men anders een kalifaat bewerkstelligen?
pi_155861001
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 10:19 schreef Falco het volgende:

[..]

15 jaar?? Hoe lang komen er volgens jou al dagelijks duizenden immigranten te voet en per boot Europa binnen dan op deze schaal?

De strekking van het verhaal is inderdaad hetzelfde als wat Pim en Geert al jaren zeggen, maar het is nu meer valide dan ooit om deze dingen te zeggen. De immigratie neemt namelijk niet af, maar spectaculair toe sinds korte tijd.
  zondag 6 september 2015 @ 11:04:41 #220
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155861086
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:00 schreef defrikandel het volgende:

[..]

15 jaar?? Hoe lang komen er volgens jou al dagelijks duizenden immigranten te voet en per boot Europa binnen dan op deze schaal?

De strekking van het verhaal is inderdaad hetzelfde als wat Pim en Geert al jaren zeggen, maar het is nu meer valide dan ooit om deze dingen te zeggen. De immigratie neemt namelijk niet af, maar spectaculair toe sinds korte tijd.
In de jaren '90 kwamen ook dit soort grote vluchtelingenstromen (vooral uit het toenmalige Joegoslaviė en Rwanda) op gang. NL kreeg toen 25.000 tot 50.000 asielzoekers per jaar binnen. Zijn we hier aan ten onder gegaan? Deze aantallen namen na de jaren '90 geleidelijk af en in 2011 was dit gedaald richting 12.000 asielzoekers:

Nu verdrievoudigt dat aantal waarschijnlijk weer en ja, dat is fors natuurlijk, maar met de juiste maatregelen prima beheersbaar. Het is niet dat er een tsunami ons land bedreigt. Houd overigens rekening mee dat een asielaanvraag niet gelijk staat aan een verblijfsvergunning. Kosovaren worden bijvoorbeeld in 100% van de gevallen teruggestuurd.
pi_155861161
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 11:04 schreef Falco het volgende:

[..]

In de jaren '90 kwamen ook dit soort grote vluchtelingenstromen (vooral uit het toenmalige Joegoslaviė en Rwanda) op gang. NL kreeg toen 25.000 tot 50.000 asielzoekers per jaar binnen. Zijn we hier aan ten onder gegaan? Deze aantallen namen na de jaren '90 geleidelijk af en in 2011 was dit gedaald richting 12.000 asielzoekers:

[ afbeelding ]

Nu verdrievoudigt dat aantal waarschijnlijk weer en ja, dat is fors natuurlijk, maar met de juiste maatregelen prima beheersbaar. Het is niet dat er een tsunami ons land bedreigt. Houd overigens rekening mee dat een asielaanvraag niet gelijk staat aan een verblijfsvergunning. Kosovaren worden bijvoorbeeld in 100% van de gevallen teruggestuurd.
Dan heb je de strekking van het artikel niet begrepen. Dit is niet iets tijdelijks. Al die afrikanen die dagelijks Europa bereiken zijn geen onderdeel van een tijdelijke vluchtelingenstroom. De onrust in het midden-oosten zal ook niet bepaald beter worden in de komende tijd dus ook dat zal niet afnemen.

Dit is niet te vergelijken met een conflict in oost Europa... Dit is een probleem van een veel grotere schaal. Maar goed, dan doe je er gewoon niks aan. Over 20 jaar spreken we elkaar nog eens.
pi_155861230
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:00 schreef defrikandel het volgende:

[..]

Er zijn wel grotere vluchtelingenstromen geweest. Maar goed, dat hebben we ook niet overleefd.
pi_155861233
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2015 10:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe wil men anders een kalifaat bewerkstelligen?
Zoals men dat altijd gedaan heeft? Ik vertel je blijkbaar iets nieuws, maar de Nederlandse Tweede Kamer is daar nooit bij nodig geweest.
  zondag 6 september 2015 @ 11:14:14 #224
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155861245
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:09 schreef defrikandel het volgende:

[..]

Dan heb je de strekking van het artikel niet begrepen. Dit is niet iets tijdelijks. Al die afrikanen die dagelijks Europa bereiken zijn geen onderdeel van een tijdelijke vluchtelingenstroom. De onrust in het midden-oosten zal ook niet bepaald beter worden in de komende tijd dus ook dat zal niet afnemen.

Dit is niet te vergelijken met een conflict in oost Europa... Dit is een probleem van een veel grotere schaal. Maar goed, dan doe je er gewoon niks aan. Over 20 jaar spreken we elkaar nog eens.
Je moet er juist wel iets aan doen! Zorgen voor voldoende en normale opvang, niet zo panisch doen over mensen met een kleurtje of een geloof. Gauw duidelijkheid geven of iemand kan blijven of teruggestuurd wordt. Dat soort dingen zorgen er voor dat je het probleem beheersbaar houdt.
pi_155861249
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:13 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Zoals men dat altijd gedaan heeft? Ik vertel je blijkbaar iets nieuws, maar de Nederlandse Tweede Kamer is daar nooit bij nodig geweest.
Moslims organiseren een coup, bedoel je?
  zondag 6 september 2015 @ 11:14:46 #226
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155861253
quote:

[..]

Denken dat het NLse overheidsapparaat even zwak als die van Syriė of Irak :').
pi_155861257
quote:
9s.gif Op zondag 6 september 2015 11:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn wel grotere vluchtelingenstromen geweest. Maar goed, dat hebben we ook niet overleefd.
Het gaat niet alleen om het feit dat er vluchtelingen binnen komen... Het gaat om wįt voor vluchtelingen het zijn. We kunnen best een miljoen welwillende Duitsers binnen halen zonder onze cultuur al te veel te veranderen.
Maar een miljoen Moslims die niet kunnen lezen en schrijven lijkt me een ander verhaal. (ja ik weet het, dat geldt niet voor allemaal maar maakt het punt duidelijk)
  zondag 6 september 2015 @ 11:16:30 #228
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155861273
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:15 schreef defrikandel het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om het feit dat er vluchtelingen binnen komen... Het gaat om wįt voor vluchtelingen het zijn. We kunnen best een miljoen welwillende Duitsers binnen halen zonder onze cultuur al te veel te veranderen.
Maar een miljoen Moslims die niet kunnen lezen en schrijven lijkt me een ander verhaal. (ja ik weet het, dat geldt niet voor allemaal maar maakt het punt duidelijk)
In de verste verte komen er geen miljoen moslims in Nederland. Je verzint nu gewoon cijfers.
pi_155861289
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 11:16 schreef Falco het volgende:

[..]

In de verste verte komen er geen miljoen moslims in Nederland. Je verzint nu gewoon cijfers.
Ja dit was ook geen realistische voorbeeld van de cijfers, maar stel het je maar eens voor. Het verschil tussen een miljoen Duitsers in Nederland of nog een miljoen moslims erbij.
pi_155861327
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moslims organiseren een coup, bedoel je?
Nee hoor, ze houden zich alleen aan hun eigen regeltjes. En die regeltjes, dat is het leuke, gaan boven de Nederlandse wetgeving en gelden niet alleen voor moslims, maar ook voor niet-moslims. En als moslims alsmede niet-moslims zich niet aan de afspraken houden staan daar sancties op, zoals in ieder rechtsstelsel.
pi_155861342
quote:

[..]

Terwijl Nederland al eerder de basis voor een kalifaat heeft gevormd.
pi_155861355
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 11:14 schreef Falco het volgende:

[..]

Denken dat het NLse overheidsapparaat even zwak als die van Syriė of Irak :').
In bepaalde wijken in de grote steden heeft het Nederlandse overheidsapparaat al niet meer zoveel te vertellen. En wat kan het Nederlandse overheidsapparaat daar aan doen? Het leger is immers reeds enige tijd afgeschaft.
pi_155861356
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:15 schreef defrikandel het volgende:

[..]

Precies.
pi_155861373
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:22 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

In bepaalde wijken in de grote steden heeft het Nederlandse overheidsapparaat al niet meer zoveel te vertellen.
Welke wijken precies?
pi_155861376
quote:

[..]

Er zijn er nu al meer dan een miljoen in Nederland.
  zondag 6 september 2015 @ 11:24:51 #236
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155861385
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:22 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

In bepaalde wijken in de grote steden heeft het Nederlandse overheidsapparaat al niet meer zoveel te vertellen. En wat kan het Nederlandse overheidsapparaat daar aan doen? Het leger is immers reeds enige tijd afgeschaft.
Niet echt gevolgd hoe het overheidsapparaat korte metten maakte met de onrust in de Schilderswijk na dat gebeuren met Mitch Henriquez?

En het leger afgeschaft, really :')?
pi_155861411
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 11:24 schreef Falco het volgende:

[..]

Niet echt gevolgd hoe het overheidsapparaat korte metten maakte met de onrust in de Schilderswijk na dat gebeuren met Mitch Henriquez?

Altijd grappig als mensen de problemen in de banlieues vergelijken met de Schilderswijk.
pi_155861420
quote:

[..]

"korte metten" _O-

Man, het overheidsapparaat, scheet in de broek voor die Marokkaantjes.
quote:
Die kant gaan we wel langzaam maar zeker op. Daarbij is het leger ook al besmet met de islam.
pi_155861433
quote:

[..]

Het feit dat er zoveel geweld gebruikt moet worden is geen teken van kracht, als je me kunt volgen.

En het leger is inderdaad afgeschaft. Zelfs de kogels zijn op!
pi_155861435
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:20 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Nee hoor, ze houden zich alleen aan hun eigen regeltjes. En die regeltjes, dat is het leuke, gaan boven de Nederlandse wetgeving en gelden niet alleen voor moslims, maar ook voor niet-moslims. En als moslims alsmede niet-moslims zich niet aan de afspraken houden staan daar sancties op, zoals in ieder rechtsstelsel.
Ah ja, de sharia. Heb je ook nog gegronde redenen om aan te nemen dat dergelijke rechtbanken ook daadwerkelijk gaan worden gesticht in ons land?
pi_155861437
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:27 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

"korte metten" _O-

Man, het overheidsapparaat, scheet in de broek voor die Marokkaantjes.
Ja, vandaar dat de ME de Schilderswijk schoon had geveegd en er daarna gaan rellen meer zijn voorgekomen. Allemaal omdat de politie de wijk niet onder controle heeft.
pi_155861465
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah ja, de sharia. Heb je ook nog gegronde redenen om aan te nemen dat dergelijke rechtbanken ook daadwerkelijk gaan worden gesticht in ons land?
De sharia is geen rechtbank, misschien moet je je eens inlezen.
pi_155861494
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:30 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

De sharia is geen rechtbank, misschien moet je je eens inlezen.
Oh excuus, meneer de theoloog. Had 'sharia-rechtbanken' moeten schrijven.

Geef nou maar gewoon antwoord, want je weet prima wat ik bedoel.
  zondag 6 september 2015 @ 11:33:16 #244
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_155861503
Ik lees echt hele onrustbarende berichten, zelfs kleine gemeenschappen zoals Hattem en Ermelo willen nu al aantallen van rond de 500(!) migranten gaan opnemen. Ze worden met open armen ontvangen. 400+ gemeenten in Nederland straks allemaal 500 man = 200.000. En dan hebben we het alleen over de eerste batch. Of daar nou potentiėle terroristen bijzitten of niet, zulke aantallen zijn toch niet te handhaven?
  zondag 6 september 2015 @ 11:34:05 #245
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155861517
Toch ernstig dat velen lijden aan het Verwarde Jongemannen-syndroom. Dit topic glijdt nu ook echt af naar BNW-niveau met al die ongefundeerde onzin. Alleen kom je niet echt veel ellenlange incoherente epistels tegen van obscure weblogs.
pi_155861519
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat wel even iets verder dan dat hč. Stiekem werken moslims aan een kalifaat en staan ze allemaal in contact met elkaar via het hoofdkwartier in Mekka. We kunnen niet precies zien wanneer ze de boel gaan overnemen, maar dat ze op een dag veranderen in jihadstrijders en Nederland omver werpen staat vast. Alle verschillen onderling verdwijnen dan ook, ze pretenderen alleen maar dat ze het niet eens zijn met elkaar maar dat is bedoeld om zand in onze ogen te strooien.
pi_155861532
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik lees echt hele onrustbarende berichten, zelfs kleine gemeenschappen zoals Hattem en Ermelo willen nu al aantallen van rond de 500(!) migranten gaan opnemen. Ze worden met open armen ontvangen. 400+ gemeenten in Nederland straks allemaal 500 man = 200.000. En dan hebben we het alleen over de eerste batch. Of daar nou potentiėle terroristen bijzitten of niet, zulke aantallen zijn toch niet te handhaven?
Natuurlijk wel, er zijn landen die het met veel gekkere aantallen moeten doen. Overigens geldt dat niet voor 400+ gemeenten, maar goed.
pi_155861542
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Ermelo is het een partij die het wil. Het college heeft al eerder verklaard geen vluchtelingen te willen opvangen.

Overigens verbleven er rond de eeuwwisseling meer dan duizend asielzoekers in Ermelo.
pi_155861545
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh excuus, meneer de theoloog. Had 'sharia-rechtbanken' moeten schrijven.

Geef nou maar gewoon antwoord, want je weet prima wat ik bedoel.
Ik weet bij jou eigenlijk nooit wat je bedoelt, ik kan niet echt een heldere denklijn ontdekken.
pi_155861547
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 05:22 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Absoluut met je eens. Dit issue wordt zo gehyped op emotie dat wanneer je rationeel nadenkt en tot de conclusie komt dat die mensen hier asiel geven ons EN HEN niets oplevert je gelijk als harteloos enz. wordt bestempeld.

Het lijkt mij pas harteloos om mensensmokkelaars te steunen, massaal mensen in bootjes te laten verdrinken omdat ze de gok nemen door ons asielbeleid en een sociale bom onder heel de samenleving te leggen door grote groepen (streng) islamitische mensen binnen te laten.

Kunnen we niet beter als Europa extra geld uittrekken en die mensen in de regio gaan helpen? Niemand meer asiel geven zodat men stopt met het oversteken op gammele bootjes.
Tweederde van alle Nederlanders wil de terugkeer van de oude grenscontroles. Dat wees een peiling van Maurice de Hond uit. Nog minder dan 13% wil een vluchteling opnemen in huis. In Duitsland ligt Merkel politiek steeds vaker onder vuur omdat ze haar eigen plan trekt zonder daarbij de meningen van de deelstaten te betrekken.

Dit halfslachtige EU-beleid staat in dienst van de mensenhandelaren die miljoenen verdienen door de openstaande grenzen. Maar dat is al het geval sinds het Schengenverdrag inging. Het bleek een walhalla voor de drugscriminaliteit, mensensmokkelaars, terroristen en criminele bendes toen zij ongestoord door de Europese lidstaten konden reizen. Dit falende Europa wat zogenaamd eensgezindheid moet uitstralen is een karikatuur van zichzelf geworden. Nieuwe lidstaten als Polen, Hongarije en Letland willen wel de lusten maar niet de lasten. Ze vertikken het om mee te werken aan een eerlijke verdeling voor de opvang van deze vluchtelingen. Laat ze maar naar Noord-Europa sturen. Naar landen als Duitsland en Nederland die de idealistische gekke Henkie van Europa mogen spelen. En ons burgers wordt niets gevraagd. Uit je gegronde en goed onderbouwde kritiek dan wordt je door een minderheid van linkse salonsocialisten uitgemaakt voor een harteloze racist. Terwijl zij zichzelf over de ellende van anderen voor de kijker willen spelen, zoals Pechtold dit vandaag deed bij WNL. Om van te kotsen.
pi_155861569
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:36 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Ik weet bij jou eigenlijk nooit wat je bedoelt, ik kan niet echt een heldere denklijn ontdekken.
Mijn eerdere vraag laat weinig te raden over.
  zondag 6 september 2015 @ 11:38:07 #252
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_155861575
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In Ermelo is het een partij die het wil. Het college heeft al eerder verklaard geen vluchtelingen te willen opvangen.

Overigens verbleven er rond de eeuwwisseling meer dan duizend asielzoekers in Ermelo.
Op hoeveel bewoners?
pi_155861594
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Op hoeveel bewoners?
28.000.
pi_155861613
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tweederde van alle Nederlanders wil de terugkeer van de oude grenscontroles. Dat wees een peiling van Maurice de Hond uit. Nog minder dan 13% wil een vluchteling opnemen in huis. In Duitsland ligt Merkel politiek steeds vaker onder vuur omdat ze haar eigen plan trekt zonder daarbij de meningen van de deelstaten te betrekken.

Dit halfslachtige EU-beleid staat in dienst van de mensenhandelaren die miljoenen verdienen door de openstaande grenzen. Maar dat is al het geval sinds het Schengenverdrag inging. Het bleek een walhalla voor de drugscriminaliteit, mensensmokkelaars, terroristen en criminele bendes toen zij ongestoord door de Europese lidstaten konden reizen. Dit falende Europa wat zogenaamd eensgezindheid moet uitstralen is een karikatuur van zichzelf geworden. Nieuwe lidstaten als Polen, Hongarije en Letland willen wel de lusten maar niet de lasten. Ze vertikken het om mee te werken aan een eerlijke verdeling voor de opvang van deze vluchtelingen. Laat ze maar naar Noord-Europa sturen. Naar landen als Duitsland en Nederland die de idealistische gekke Henkie van Europa mogen spelen. En ons burgers wordt niets gevraagd. Uit je gegronde en goed onderbouwde kritiek dan wordt je door een minderheid van linkse salonsocialisten uitgemaakt voor een harteloze racist. Terwijl zij zichzelf over de ellende van anderen voor de kijker willen spelen, zoals Pechtold dit vandaag deed bij WNL. Om van te kotsen.
Ik vind dat je met deze post wel een Calimero-sticker hebt verdiend eigenlijk.
  zondag 6 september 2015 @ 11:40:54 #255
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155861614
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

28.000.
Situatie Ermelo nu:

pi_155861657
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:36 schreef Elzies het volgende:
Dat wees een peiling van Maurice de Hond uit.
Dat is pas overtuigend bewijs zeg. Stond er bij de vraag ook vermeld wat de grenscontroles gingen kosten, hoe goed ze de illegale immigranten zouden tegenhouden en wat de economische schade zou zijn?
pi_155861664
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vind dat je met deze post wel een Calimero-sticker hebt verdiend eigenlijk.
Hiep, hoi! *O*
pi_155861690
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn eerdere vraag laat weinig te raden over.
Het is een vraag waar vooral uit blijkt dat je onvoldoende van de sharia weet. De sharia heeft helemaal geen rechtbanken nodig om van kracht te zijn of effectief te kunnen zijn, De werkelijke macht in de islam ligt ook niet bij de rechtbanken, maar bij degenen die 'weten', en dat weten heeft betrekking op wat Allah zijn volgelingen voorschrijft. De macht van degenen die weten is er natuurlijk niet alleen omdat zij weten, maar ook omdat er mensen zijn die waarde hechten aan wat deze weters weten. Het systeem, want dat is het, is tevens zodanig ingericht dat het voor degenen die minder waarde hechten aan wat de weters weten niet zo aantrekkelijk is om daar mee te koop te lopen. Zodoende blijft de kudde netjes, inshallah, de weters volgen.
  zondag 6 september 2015 @ 11:47:49 #259
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_155861745
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

28.000.
Vind ik persoonlijk een belachelijk hoog percentage.
  zondag 6 september 2015 @ 11:48:55 #260
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155861760
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

3,5% belachelijk hoog noemen :')
pi_155861789
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

:') :') Waarom dan?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_155861806
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:45 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Het is een vraag waar vooral uit blijkt dat je onvoldoende van de sharia weet. De sharia heeft helemaal geen rechtbanken nodig om van kracht te zijn of effectief te kunnen zijn, De werkelijke macht in de islam ligt ook niet bij de rechtbanken, maar bij degenen die 'weten', en dat weten heeft betrekking op wat Allah zijn volgelingen voorschrijft. De macht van degenen die weten is er natuurlijk niet alleen omdat zij weten, maar ook omdat er mensen zijn die waarde hechten aan wat deze weters weten. Het systeem, want dat is het, is tevens zodanig ingericht dat het voor degenen die minder waarde hechten aan wat de weters weten niet zo aantrekkelijk is om daar mee te koop te lopen. Zodoende blijft de kudde netjes, inshallah, de weters volgen.
En dan mijn bijdragen vaag noemen.
  zondag 6 september 2015 @ 11:51:40 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_155861809
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 11:48 schreef Falco het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over een percentage autochtoon/allochtoon/christen/moslim/boeddhist onder de 'normale bevolking', maar over een percentage bevolking/asielzoeker. En dan vind ik duizend asielzoekers op nog geen 30.000 bewoners in een Veluws dorp vrij hoog ja. 1 op de 28 Ermeloers is dus een asielzoeker, dus op elk 2,5 voetbalelftal is er 1 asielzoeker.

[ Bericht 3% gewijzigd door WheeledWarrior op 06-09-2015 11:58:10 ]
pi_155861923
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over een percentage autochtoon/allochtoon/christen/moslim/boeddhist onder de 'normale bevolking', maar over een percentage bevolking/asielzoeker. En dan vind ik duizend asielzoekers op nog geen 30.000 bewoners in een Veluws dorp vrij hoog ja.
Ze hebben er indertijd niet onder geleden.
  zondag 6 september 2015 @ 11:59:15 #265
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_155861955
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze hebben er indertijd niet onder geleden.
Ik zeg ook niet dat het allemaal potentiėle terroristen zijn. Dat hele verhaal vind ik nogal overtrokken. Gaat mij puur om de aantallen en de verhoudingen.
pi_155861982
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het allemaal potentiėle terroristen zijn. Dat hele verhaal vind ik nogal overtrokken. Gaat mij puur om de aantallen en de verhoudingen.
Dat zal. En ik zeg alleen dat de gemiddelde Ermeloer geen last heeft gehad van die asielzoekers.
pi_155862049
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan mijn bijdragen vaag noemen.
Het is glashelder wat daar staat. Dat het jou boven de pet gaat kan ik ook niet helpen.
pi_155862126
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 12:04 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Het is glashelder wat daar staat. Dat het jou boven de pet gaat kan ik ook niet helpen.
Probleem is alleen dat niet duidelijk wordt hoe niet-westerlingen precies worden onderworpen aan de sharia. Want dat was de inzet van onze kleine discussie.
pi_155862345
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2015 11:48 schreef Falco het volgende:

[..]

Het is echt idioot hoog.

[ Bericht 4% gewijzigd door Specularium op 06-09-2015 12:32:41 ]
pi_155862457
quote:

[..]

Er komen veel te veel achtergestelde en gelovige mensen naar Nederland en dat is een feit. Ik denk dat niemand iets heeft tegen migranten die iets bijdragen aan dit land. Specialisten, hoog opgeleide mensen uit Azie of Latijns Amerika enz. Mensen hebben wel iets tegen een invasie van mensen waarvan velen hier nooit tussen gaan en willen passen.

Als je al enorm negatieve ervaringen hebt met het binnenhalen van gelovige, achtergestelde mensen uit derde wereldlanden WHY DE FUCK ga je er nog meer bijhalen?

Wil je nog meer spanningen, nog grotere polarisering en PVV, nog meer streng gelovige moslims en nog meer achterstands wijken enzovoort? Zie je niet hoe het de laatste 40 jaar al is misgegaan? De gastarbeiders kwamen hier om te werken en het is al zo vaak misgegaan, van de mensen die nu binnen komen heb je niet eens de garantie dat ze willen werken.

Ik ben zelf ook niet autochtoon en ken genoeg asielzoekers en met één familie als uitzondering pissen ze allemaal op Nederland. Ze vinden Nederland allemaal een kutland en Nederlanders een kutvolk. Ik ken genoeg asielzoekers die lachen om "domme Nederlanders".
pi_155863381
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 12:29 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Er komen veel te veel achtergestelde en gelovige mensen naar Nederland en dat is een feit. Ik denk dat niemand iets heeft tegen migranten die iets bijdragen aan dit land. Specialisten, hoog opgeleide mensen uit Azie of Latijns Amerika enz. Mensen hebben wel iets tegen een invasie van mensen waarvan velen hier nooit tussen gaan en willen passen.

Als je al enorm negatieve ervaringen hebt met het binnenhalen van gelovige, achtergestelde mensen uit derde wereldlanden WHY DE FUCK ga je er nog meer bijhalen?

Wil je nog meer spanningen, nog grotere polarisering en PVV, nog meer streng gelovige moslims en nog meer achterstands wijken enzovoort? Zie je niet hoe het de laatste 40 jaar al is misgegaan? De gastarbeiders kwamen hier om te werken en het is al zo vaak misgegaan, van de mensen die nu binnen komen heb je niet eens de garantie dat ze willen werken.

Ik ben zelf ook niet autochtoon en ken genoeg asielzoekers en met één familie als uitzondering pissen ze allemaal op Nederland. Ze vinden Nederland allemaal een kutland en Nederlanders een kutvolk. Ik ken genoeg asielzoekers die lachen om "domme Nederlanders".
Tja, en veel bezorgde Nederlanders worden als een domme extreemrechtse Tokkie neergezet als ze kritiek uiten op dit falende multiculturele systeem. Hoezo discriminatie? :?
  FOK!Fotograaf zondag 6 september 2015 @ 13:26:05 #272
13368 NiGeLaToR
pi_155863391
Wow en dit is nieuws? Dan zijn we er erger aan toe dan ik al dacht 8)7
pi_155864158
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:59 schreef LXIV het volgende:
Dit is ook een mooie, schokkende video de historische proporties van het hele gebeuren goed in beeld brengt:
Ja, Lodewijk hier is maar één antwoord op mogelijk natuurlijk hč:

I´m back.
pi_155864255
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 12:29 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Syriėrs zijn redelijk goed opgeleid. Grappig, ik ken louter asielzoekers die Nederland als hun thuis zien, wat willen ze ook anders Syrie/Afghanistan/Irak is niet echt een pretje. Waarom zou men daarheen terug willen?
Vreemd verhaal dus.

Tot slot, als je gelooft in monoculturele samenlevingen; Noord Korea is het schoolvoorbeeld.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zondag 6 september 2015 @ 14:17:41 #275
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_155864403
Nogmaals, je moet zorgen dat de stroom vluchtelingen en gelukszoekers opdroogt, dat kan alleen maar door iedereen terug te sturen. Dit heeft 3 grote voordelen:

1 je haalt mensensmokkelaars en criminelen de wind uit de zeilen
2 mensen beginnen niet aan deze gevaarlijke en uitzichtsloze reis als ze weten dat ze teruggestuurd gaan worden
3 je voorkomt dat er terroristen met de vluchtelingen engelukszoekers meekomen.

Je kunt dit heel eenvoudig regelen door de grensen van europa dicht te gooien en waar mensen toch naar binnen komen deze direct europa weer uit te zetten en veel geld ter beschikking stellen voor tijdelijke opvang in de regio, waarbij je kunt aantekenen dat Syrie gewoon veilig is in de gebieden waar de regering Assad het voor het zeggen heeft. Je zou verder de syrische overheid kunnen helpen door te stoppen met het steunen van de FSA terroristen en Al nusra en bv safe havens te creeren in samenwerking met de Syrische overheid, (bv in de kuststroken rond latakia)

Hierbij zijn er ook nog talloze mensen uit allerlei andere landen uit afrikanen het mo die meeliften in de vluchtelingenhausse uit Syrie... 90% van deze mensen zijn gewoon gelukszoekers en hebben niets te zoeken in Europa... Door al die mensen toe te laten ontwricht onze eigen samenleving en krijg je een enorm bandwagon effect! Die paar echte vluchtelingen hebben daar ook weer onder te leiden, want de tolerantie neemt af en rassenhaat neemt toe.... Het zogenaamd ruimhartige vluchtelingenbeleid van Europa wordt nog onze ondergang..

[ Bericht 11% gewijzigd door Gabrunal_2013 op 06-09-2015 14:25:44 ]
pi_155864533
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Alsof we nog niet bang genoeg waren. -O-
IS of niet, de beelden van deze zgn. 'vluchtelinge' tonen aan dat het om tuig gaat. Voor het plaatje een paar vrouwen en kinderen, voor de rest halen we alleen maar ellende hier naartoe.
  zondag 6 september 2015 @ 14:28:40 #277
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_155864649
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

IS of niet, de beelden van deze zgn. 'vluchtelinge' tonen aan dat het om tuig gaat. Voor het plaatje een paar vrouwen en kinderen, voor de rest halen we alleen maar ellende hier naartoe.
Niemand behalve criminele bendes en terroristen hebben baat bij deze vluchtelingen stroom, door ons zwalkende beleid zal deze alleen maar groter worden.. Er is maar 1 oplossing en dat is iedereen direct terugsturen. orban is de enige die hier klare taal spreekt.
pi_155864664
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Niemand behalve criminele bendes en terroristen hebben baat bij deze vluchtelingen stroom, door ons zwalkende beleid zal deze alleen maar groter worden.. Er is maar 1 oplossing en dat is iedereen direct terugsturen. orban is de enige die hier klare taal spreekt.
Orban is de enige die de ernst van de situatie ziet en met de enige juiste oplossing komt: Allemaal tegenhouden en terugsturen.
pi_155864702
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:17 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
2 mensen beginnen niet aan deze gevaarlijke en uitzichtsloze reis als ze weten dat ze teruggestuurd gaan worden
Dat is echt een fabel. Zelfs bij Australiė proberen mensen nog aan land te komen.
  zondag 6 september 2015 @ 14:32:49 #280
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_155864735
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2015 14:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is echt een fabel. Zelfs bij Australiė proberen mensen nog aan land te komen.
Inmiddels kan dat Australische model ook in de prullenbak want die gaan nu ook meer vluchtelingen opnemen.
  zondag 6 september 2015 @ 14:35:32 #281
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_155864798
quote:

[..]

Natuurlijk zal er nog een enkeling zijn die het probeert, maar die stroom is nagenoeg opgedroogd door het succesvolle beleid.. Het werkt zeer ontmoedigend voor een zeer groot deel van de mensen die ootentieel de oversteek wil maken. Een groot succes dus. Je scheidt wel het kaf van het koren. Mensen moeten niet denken dat ze hier een baan , een huis en gratis geld krijgen.... Ik vind het ook absurd dat asielzoekers hier in aanmerking komen voor een huis,mterwijl,onze kinderen tien jaar of langer op een wachtlijst moeten staan.
pi_155864825
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:35 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Natuurlijk zal er nog een enkeling zijn die het probeert, maar die stroom is nagenoeg opgedroogd door het succesvolle beleid.. Het werkt zeer ontmoedigend voor een zeer groot deel van de mensen die ootentieel de oversteek wil maken. Een groot succes dus.
Heb je Australiė wel eens op de kaart gezien toevallig? En dat vergeleken met Europa? Hoe denk je de aanpak van Australiė precies door te kunnen voeren in Nederland of Europa zonder dat het een forse impact heeft op de im- en export?
pi_155864854
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Orban is de enige die de ernst van de situatie ziet en met de enige juiste oplossing komt: Allemaal tegenhouden en terugsturen.
Ah ja, Orban, typisch/komisch dat je je door hem vertegenwoordig voelt. Een leugenaar en een paniekzaaier. Way to go!
  zondag 6 september 2015 @ 14:39:28 #284
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_155864862
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2015 14:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb je Australiė wel eens op de kaart gezien toevallig? En dat vergeleken met Europa? Hoe denk je de aanpak van Australiė precies door te kunnen voeren in Nederland of Europa zonder dat het een forse impact heeft op de im- en export?
Alle boten vanuit libie, kun je gewoon rechtsomkeert laten maken, vervolgens laat je alle boten zinken. De mensen die over land komen, zet je in de bus/boot of vliegtuig en zet je europa weer uit... Want waarom blijven die mensen niet in turkije, ksosvo, of servie? Daar is het immers ook veilig...? Het gaat puur om geld!
pi_155864873
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Alle boten vanuit libie, kun je gewoon rechtsomkeert laten maken, vervolgens laat je alle boten zinken. De mensen die over land komen, zet je in de bus/boot of vliegtuig en zet je europa weer uit...
Ja, en morgen bestellen we gewoon even lekker weer voor de rest van het jaar bij de KNMI.
  zondag 6 september 2015 @ 14:41:01 #286
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_155864895
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2015 14:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en morgen bestellen we gewoon even lekker weer voor de rest van het jaar bij de KNMI.
Dat is dan weer wél een goed plan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator zondag 6 september 2015 @ 14:59:47 #287
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_155865288
quote:

[..]

Ik ben eigenlijk al wel een tijdje benieuwd hoe vaak dat geprobeerd wordt en hoe vaak dat al fout is gegaan, want als je daar eindelijk de kust bereikt kom je er achter dat dat een vervelende verzameling van mangrove en rotsen is waar het stikt van de krokodillen, haaien en giftige slangen. En dan moet je ook nog het geluk hebben te landen op een plek waar mensen in de buurt wonen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_155865295
quote:

[..]

Alle boten vanuit libie, kun je gewoon rechtsomkeert laten maken, vervolgens laat je alle boten zinken. De mensen die over land komen, zet je in de bus/boot of vliegtuig en zet je europa weer uit... Want waarom blijven die mensen niet in turkije, ksosvo, of servie? Daar is het immers ook veilig...? Het gaat puur om geld!
Ja, want ze willen niet werken, want ze zijn allemaal lui en willen alleen maar profiteren om daarna een aanslag te plegen met een potverdorie van ons belastinggeld betaalde bomgordel :r

Maar, misschien dat er sommigen wel willen werken. Duitsland is niet alleen maar het gratis geld dat iedereen ziet (zegt meer over diegenen dan over de vluchtelingen, maar dat terzijde) maar kent boven de balkanlanden ook natuurlijk een betere werkgelegenheid.

Er zijn ouders met kinderen die ooit, of nu onderwijs zouden moeten krijgen. Verkiezen ze de balkan, of het kwalitatief betere Duitse onderwijs? Als ze een keuze krijgen, en ze hebben deze kans, wie zijn wij dan om het ze kwalijk te nemen?

Mevrouw Merkel heeft verzoenende woorden naar ze uitgesproken, dus waarom kwalijk nemen dat ze deze, in hun ogen, uitnodiging van harte aannemen, aangezien andere regeringen zwijgen, de andere kant opkijken en een liedje fluiten?

Het feit dat jij invult dat het alleen maar om geld gaat zegt meer over jouw denkwijze over de vluchtelingen dan over de vluchtelingen.
pi_155866807
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat niet duidelijk wordt hoe niet-westerlingen precies worden onderworpen aan de sharia. Want dat was de inzet van onze kleine discussie.
Kwestie van wil, doorzettingsvermogen, voldoende massa (dat hoeft zeker geen meerderheid te zijn!) en geen of onvoldoende tegengas van westerlingen.
pi_155866827
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 16:11 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Kwestie van wil, doorzettingsvermogen, voldoende massa (dat hoeft zeker geen meerderheid te zijn!) en geen of onvoldoende tegengas van westerlingen.
Hoe dan precies?
  zondag 6 september 2015 @ 17:44:07 #291
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_155869446
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 15:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, want ze willen niet werken, want ze zijn allemaal lui en willen alleen maar profiteren om daarna een aanslag te plegen met een potverdorie van ons belastinggeld betaalde bomgordel :r

Maar, misschien dat er sommigen wel willen werken. Duitsland is niet alleen maar het gratis geld dat iedereen ziet (zegt meer over diegenen dan over de vluchtelingen, maar dat terzijde) maar kent boven de balkanlanden ook natuurlijk een betere werkgelegenheid.

Er zijn ouders met kinderen die ooit, of nu onderwijs zouden moeten krijgen. Verkiezen ze de balkan, of het kwalitatief betere Duitse onderwijs? Als ze een keuze krijgen, en ze hebben deze kans, wie zijn wij dan om het ze kwalijk te nemen?

Mevrouw Merkel heeft verzoenende woorden naar ze uitgesproken, dus waarom kwalijk nemen dat ze deze, in hun ogen, uitnodiging van harte aannemen, aangezien andere regeringen zwijgen, de andere kant opkijken en een liedje fluiten?

Het feit dat jij invult dat het alleen maar om geld gaat zegt meer over jouw denkwijze over de vluchtelingen dan over de vluchtelingen.
Je kunt moeilijk heel afrika en het mo op gaan vangen als europa, dan is de situatie hier binnen de korste keren slechter als daar...die mensen moeten er in hun eigen land het beste van maken en wij moeten hen er daar mee helpen in plaats van die mensen hen allemaal hier heen laten komen in onmenselijke omstandigheden door criminelen gesmokkeld... Die valse uitnodiging van Duitsland die de mensen in deze val lokt is pas misdadig.... Bedrog aan de vluchtelingen en aan de europeanen..... De enigen die profiteren zijn terroristen en misdadigers......
pi_155870545
quote:

[..]

Ik zou de kapitein betalen om rechtsomkeer te laten maken :7.

Op den duur vertrouwd geen enkele vluchteling die mensensmokkelaars meer.
pi_155870803
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 17:44 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Die valse uitnodiging van Duitsland die de mensen in deze val lokt is pas misdadig.... Bedrog aan de vluchtelingen en aan de europeanen.....
Merkel zou aangeklaagd moeten worden wegens genocide op het Europese volk.
:r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155870820
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2015 18:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

pi_155870856
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2015 18:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lach het maar weg.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155870872
quote:
13s.gif Op zondag 6 september 2015 18:22 schreef Geralt het volgende:

[..]

Lach het maar weg.
Ja, nee, je hebt gelijk man. Genocide dit.
pi_155871918
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2015 16:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe dan precies?
Bv door het voorbeeld van Mohammed na te volgen, die begon ook met niets in een omgeving die niet islamitisch was, en wist het na 20 jaar tot staatshoofd/krijgsheer/religieus leider/onderwerper van volkeren enz te schoppen.
pi_155872305
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 18:43 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Bv door het voorbeeld van Mohammed na te volgen, die begon ook met niets in een omgeving die niet islamitisch was, en wist het na 20 jaar tot staatshoofd/krijgsheer/religieus leider/onderwerper van volkeren enz te schoppen.
En hoe zouden moslims dat hier kunnen doen?
  Moderator zondag 6 september 2015 @ 19:17:28 #299
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_155873376
quote:

[..]

Dien zelf een aanklacht in zou ik zeggen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 6 september 2015 @ 20:02:55 #300
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_155875673
quote:

[..]

De zogenaamde generositeit heeft zorgt ervoor dat veel meer mensen dan noodzakelijk in de klauwen van de mensensmokkelaars worden gedreven en dat het vluchtelingendrama oneindig veel groter is dan nodig. Die vluchtelingen moeten niet naar eurpa, maar in de regio opgevangen worden, als het ook echt vluchtelingen zijn. Wij moeten de omringende landen vervolgens helpen met het faciliteren van de kampen. Zoals het nu gaat , gaat het straks mis. Het leidt tot polarisatie en een opkomst van extreem rechts aan de ene kant, aan de andere kant is er het grote risico dat terroristische cellen het land in komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')