Denken dat het NLse overheidsapparaat even zwak als die van Syrië of Irakquote:Op zondag 6 september 2015 11:13 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Zoals men dat altijd gedaan heeft? Ik vertel je blijkbaar iets nieuws, maar de Nederlandse Tweede Kamer is daar nooit bij nodig geweest.
Het gaat niet alleen om het feit dat er vluchtelingen binnen komen... Het gaat om wát voor vluchtelingen het zijn. We kunnen best een miljoen welwillende Duitsers binnen halen zonder onze cultuur al te veel te veranderen.quote:Op zondag 6 september 2015 11:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn wel grotere vluchtelingenstromen geweest. Maar goed, dat hebben we ook niet overleefd.
In de verste verte komen er geen miljoen moslims in Nederland. Je verzint nu gewoon cijfers.quote:Op zondag 6 september 2015 11:15 schreef defrikandel het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het feit dat er vluchtelingen binnen komen... Het gaat om wát voor vluchtelingen het zijn. We kunnen best een miljoen welwillende Duitsers binnen halen zonder onze cultuur al te veel te veranderen.
Maar een miljoen Moslims die niet kunnen lezen en schrijven lijkt me een ander verhaal. (ja ik weet het, dat geldt niet voor allemaal maar maakt het punt duidelijk)
Ja dit was ook geen realistische voorbeeld van de cijfers, maar stel het je maar eens voor. Het verschil tussen een miljoen Duitsers in Nederland of nog een miljoen moslims erbij.quote:Op zondag 6 september 2015 11:16 schreef Falco het volgende:
[..]
In de verste verte komen er geen miljoen moslims in Nederland. Je verzint nu gewoon cijfers.
Nee hoor, ze houden zich alleen aan hun eigen regeltjes. En die regeltjes, dat is het leuke, gaan boven de Nederlandse wetgeving en gelden niet alleen voor moslims, maar ook voor niet-moslims. En als moslims alsmede niet-moslims zich niet aan de afspraken houden staan daar sancties op, zoals in ieder rechtsstelsel.quote:Op zondag 6 september 2015 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moslims organiseren een coup, bedoel je?
Terwijl Nederland al eerder de basis voor een kalifaat heeft gevormd.quote:Op zondag 6 september 2015 11:13 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Zoals men dat altijd gedaan heeft? Ik vertel je blijkbaar iets nieuws, maar de Nederlandse Tweede Kamer is daar nooit bij nodig geweest.
In bepaalde wijken in de grote steden heeft het Nederlandse overheidsapparaat al niet meer zoveel te vertellen. En wat kan het Nederlandse overheidsapparaat daar aan doen? Het leger is immers reeds enige tijd afgeschaft.quote:Op zondag 6 september 2015 11:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Denken dat het NLse overheidsapparaat even zwak als die van Syrië of Irak.
Precies.quote:Op zondag 6 september 2015 11:15 schreef defrikandel het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het feit dat er vluchtelingen binnen komen... Het gaat om wát voor vluchtelingen het zijn. We kunnen best een miljoen welwillende Duitsers binnen halen zonder onze cultuur al te veel te veranderen.
Maar een miljoen Moslims die niet kunnen lezen en schrijven lijkt me een ander verhaal. (ja ik weet het, dat geldt niet voor allemaal maar maakt het punt duidelijk)
Welke wijken precies?quote:Op zondag 6 september 2015 11:22 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
In bepaalde wijken in de grote steden heeft het Nederlandse overheidsapparaat al niet meer zoveel te vertellen.
Er zijn er nu al meer dan een miljoen in Nederland.quote:Op zondag 6 september 2015 11:16 schreef Falco het volgende:
[..]
In de verste verte komen er geen miljoen moslims in Nederland. Je verzint nu gewoon cijfers.
Niet echt gevolgd hoe het overheidsapparaat korte metten maakte met de onrust in de Schilderswijk na dat gebeuren met Mitch Henriquez?quote:Op zondag 6 september 2015 11:22 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
In bepaalde wijken in de grote steden heeft het Nederlandse overheidsapparaat al niet meer zoveel te vertellen. En wat kan het Nederlandse overheidsapparaat daar aan doen? Het leger is immers reeds enige tijd afgeschaft.
Altijd grappig als mensen de problemen in de banlieues vergelijken met de Schilderswijk.quote:Op zondag 6 september 2015 11:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd hoe het overheidsapparaat korte metten maakte met de onrust in de Schilderswijk na dat gebeuren met Mitch Henriquez?
En het leger afgeschaft, really?
"korte metten"quote:Op zondag 6 september 2015 11:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd hoe het overheidsapparaat korte metten maakte met de onrust in de Schilderswijk na dat gebeuren met Mitch Henriquez?
Die kant gaan we wel langzaam maar zeker op. Daarbij is het leger ook al besmet met de islam.quote:En het leger afgeschaft, really?
Het feit dat er zoveel geweld gebruikt moet worden is geen teken van kracht, als je me kunt volgen.quote:Op zondag 6 september 2015 11:24 schreef Falco het volgende:
[..]
En het leger afgeschaft, really?
Ah ja, de sharia. Heb je ook nog gegronde redenen om aan te nemen dat dergelijke rechtbanken ook daadwerkelijk gaan worden gesticht in ons land?quote:Op zondag 6 september 2015 11:20 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Nee hoor, ze houden zich alleen aan hun eigen regeltjes. En die regeltjes, dat is het leuke, gaan boven de Nederlandse wetgeving en gelden niet alleen voor moslims, maar ook voor niet-moslims. En als moslims alsmede niet-moslims zich niet aan de afspraken houden staan daar sancties op, zoals in ieder rechtsstelsel.
Ja, vandaar dat de ME de Schilderswijk schoon had geveegd en er daarna gaan rellen meer zijn voorgekomen. Allemaal omdat de politie de wijk niet onder controle heeft.quote:Op zondag 6 september 2015 11:27 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
"korte metten"
Man, het overheidsapparaat, scheet in de broek voor die Marokkaantjes.
De sharia is geen rechtbank, misschien moet je je eens inlezen.quote:Op zondag 6 september 2015 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, de sharia. Heb je ook nog gegronde redenen om aan te nemen dat dergelijke rechtbanken ook daadwerkelijk gaan worden gesticht in ons land?
Oh excuus, meneer de theoloog. Had 'sharia-rechtbanken' moeten schrijven.quote:Op zondag 6 september 2015 11:30 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
De sharia is geen rechtbank, misschien moet je je eens inlezen.
Het gaat wel even iets verder dan dat hè. Stiekem werken moslims aan een kalifaat en staan ze allemaal in contact met elkaar via het hoofdkwartier in Mekka. We kunnen niet precies zien wanneer ze de boel gaan overnemen, maar dat ze op een dag veranderen in jihadstrijders en Nederland omver werpen staat vast. Alle verschillen onderling verdwijnen dan ook, ze pretenderen alleen maar dat ze het niet eens zijn met elkaar maar dat is bedoeld om zand in onze ogen te strooien.quote:Op zondag 6 september 2015 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, de sharia. Heb je ook nog gegronde redenen om aan te nemen dat dergelijke rechtbanken ook daadwerkelijk gaan worden gesticht in ons land?
Natuurlijk wel, er zijn landen die het met veel gekkere aantallen moeten doen. Overigens geldt dat niet voor 400+ gemeenten, maar goed.quote:Op zondag 6 september 2015 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik lees echt hele onrustbarende berichten, zelfs kleine gemeenschappen zoals Hattem en Ermelo willen nu al aantallen van rond de 500(!) migranten gaan opnemen. Ze worden met open armen ontvangen. 400+ gemeenten in Nederland straks allemaal 500 man = 200.000. En dan hebben we het alleen over de eerste batch. Of daar nou potentiële terroristen bijzitten of niet, zulke aantallen zijn toch niet te handhaven?
In Ermelo is het een partij die het wil. Het college heeft al eerder verklaard geen vluchtelingen te willen opvangen.quote:Op zondag 6 september 2015 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik lees echt hele onrustbarende berichten, zelfs kleine gemeenschappen zoals Hattem en Ermelo willen nu al aantallen van rond de 500(!) migranten gaan opnemen. Ze worden met open armen ontvangen. 400+ gemeenten in Nederland straks allemaal 500 man = 200.000. En dan hebben we het alleen over de eerste batch. Of daar nou potentiële terroristen bijzitten of niet, zulke aantallen zijn toch niet te handhaven?
Ik weet bij jou eigenlijk nooit wat je bedoelt, ik kan niet echt een heldere denklijn ontdekken.quote:Op zondag 6 september 2015 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh excuus, meneer de theoloog. Had 'sharia-rechtbanken' moeten schrijven.
Geef nou maar gewoon antwoord, want je weet prima wat ik bedoel.
Tweederde van alle Nederlanders wil de terugkeer van de oude grenscontroles. Dat wees een peiling van Maurice de Hond uit. Nog minder dan 13% wil een vluchteling opnemen in huis. In Duitsland ligt Merkel politiek steeds vaker onder vuur omdat ze haar eigen plan trekt zonder daarbij de meningen van de deelstaten te betrekken.quote:Op zondag 6 september 2015 05:22 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Absoluut met je eens. Dit issue wordt zo gehyped op emotie dat wanneer je rationeel nadenkt en tot de conclusie komt dat die mensen hier asiel geven ons EN HEN niets oplevert je gelijk als harteloos enz. wordt bestempeld.
Het lijkt mij pas harteloos om mensensmokkelaars te steunen, massaal mensen in bootjes te laten verdrinken omdat ze de gok nemen door ons asielbeleid en een sociale bom onder heel de samenleving te leggen door grote groepen (streng) islamitische mensen binnen te laten.
Kunnen we niet beter als Europa extra geld uittrekken en die mensen in de regio gaan helpen? Niemand meer asiel geven zodat men stopt met het oversteken op gammele bootjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |