quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk al lachend om zo'n ding![]()
[ afbeelding ]
http://www.24h-lemans.com(...)_2_2_1746_15583.htmlquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik weet dat er in de aanloop naar de 24h veel over gezegd is geworden, en dat dat veel onnodige situaties zou oplossen. Maar we hebben er ook regelmatig in de topics om gelachen (of ons aan geïrriteerd) dat ze het juist niet hebben toegepast
Heel mooiquote:
Is toch nooit stabiel genoeg? Je hebt wel even een F1 auto aan je lepels/kraan hangen... Hij moet ook niet teveel gaan schommelen etc.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk al lachend om zo'n ding![]()
[ afbeelding ]
Maar idd, in zo'n kooiaap ding zou gaan ja...
Ik denk dat het grote probleem is dat de FIA dan een idee van de ACO over moet gaan nemen en daar zijn ze waarschijnlijk iets te arrogant voor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heel mooiDan was ik dat totaal vergeten
![]()
![]()
Maar dit bedoel ik idd, in het soort weersomstandigheden zoals Suzuka vind ik dat dit soort slow-zones toegepast mag worden
FIA werkt tegenwoordig wel intensief samen met de ACO dmv het WEC en de 24H een onderdeel is ervanquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dat het grote probleem is dat de FIA dan een idee van de ACO over moet gaan nemen en daar zijn ze waarschijnlijk iets te arrogant voor.
Ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zijn er meer van dat soort races geweest
O ja, dat was ik dan weer even vergeten...quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
FIA werkt tegenwoordig wel intensief samen met de ACO dmv het WEC en de 24H een onderdeel is ervan
Uit mijn hoofd kom ik op Japan 1994 en Brazilië 1993. En in de jaren 80 waren er nog twee bizarre regenraces in Adelaide, jaartallen weet ik zo niet meer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja.
Start in Spa 1998 (?) was ook zoiets.
donington 92quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd kom ik op Japan 1994 en Brazilië 1993. En in de jaren 80 waren er nog twee bizarre regenraces in Adelaide, jaartallen weet ik zo niet meer.
Maar hoe dan? Want waar blijft dan je zicht?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:40 schreef Jigzoz het volgende:
Dit gaat sowieso resulteren in strengere veiligheidseisen voor de monocoque.
Want? De monocoque ziet er nog goed uit wat dat betreft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:40 schreef Jigzoz het volgende:
Vooral voor de rollbar. Die mag niet zomaar afbrekenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:40 schreef Jigzoz het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:40 schreef Jigzoz het volgende:
Als jij tegen een (waarschijnlijk) stilstaande trekker aan rijdt, dan is de impact veel groter, dan als je bijvoorbeeld de bandenstapels in vliegt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vooral voor de rollbar. Die mag niet zomaar afbreken
Juist. Dat en waarschijnlijk ook nog wel iets aan de zijkanten, waardoor het hoofd nog iets beter beschermd blijft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kan veel voorkomen, maar een freak accident als dit kun je moeilijk voorzien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |