Alsof ik ooit zo'n armband zou dragenquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof ik ooit zo'n armband zou dragen
Zal je wel gekregen hebben van een vent....die hebben helemaal geen smaak.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Eens!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal je wel gekregen hebben van een vent....die hebben helemaal geen smaak.
Silk godverquote:
Dit wordt het snelste topic van deze reeksquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit wordt het snelste topic van deze reeks
Ze lijkt wel een beetje op jou Kelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, wel over lichaamsdelen van anderen.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, wel over lichaamsdelen van anderen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op jou Kelmaar jij bent nog lekkerder
Tetten? Waar?quote:
Naar mijn tetten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat wel![]()
ik zag de TT en ik dacht effe kieken
Liefde voor jouquote:
Misschien wel een pic van haar schilderijenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Pic van FANN mag ik hier niet posten.
Zijn ook niet de moeitequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Pic van FANN mag ik hier niet posten.
quote:
quote:
Daar heb ik er idd al een hoop van gezien. Weinig mis mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien wel een pic van haar schilderijen
Hey jijquote:
Fann zelf ook weinigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heb ik er idd al een hoop van gezien. Weinig mis mee.
Oh ja, jij bent een Fok! hopperquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know, i know....we hokken al een hele tijd samen in dezelfde SC.
Een beetje, maar m'n vaste SC is dezelfde als die van FANN.quote:
Oh ik vind het hier altijd net de Muppetshowquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
Hey hey mensen, dit is een hoogingelligente SC
Ik heb haar aangeraaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een beetje, maar m'n vaste SC is dezelfde als die van FANN.
Waar we haar foto's wel hebben gezien.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ik vind het hier altijd net de Muppetshow
Wat? Ik ben hoog beschaafd!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
Hey hey mensen, dit is een hoogingelligente SC
Ik vind alles hoog.quote:
Het commentaar op mijn laarzen vandaagquote:
Waddan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Het commentaar op mijn laarzen vandaag
Wat ben je ineens lang? Wat dacht je, ik ben normaal niet zo groot ik doe 7 mijls laarzen aan enz.....quote:
Die zijn al weer weg.quote:
Ik helemaal niets over de mijnequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ben je ineens lang? Wat dacht je, ik ben normaal niet zo groot ik doe 7 mijls laarzen aan enz.....
Jawel van mijquote:
Ja rode!quote:
Jawel, is wel oudroze-rood, maar toch rood.quote:
Gekkenhuis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, is wel oudroze-rood, maar toch rood.
Nee, ik ben al getrouwd, mag niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:15 schreef Specularium het volgende:
Jezus mensen, dat wordt straks heet scharen.
Nee.. zucht.. kaplaarzen moeten tegenwoordig met bloemetjesquote:
Pics.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, is wel oudroze-rood, maar toch rood.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]Nu heb ik nekklachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Gewoon meeposten gek!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik volg al die ellende backstage omdat het de laatste weken zo gezellig was.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik volg al die ellende backstage omdat het de laatste weken zo gezellig was.
Nouquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]Jezus wat geil Uccie....had ik niet achter je gezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn hoofd ben je enorm degelijk enzo.
[..]Speccie wil ze graag in leenbruik. Past mooi bij zijn jurkje van Wehkamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:
Ben ik ook, ik sta heel stevig op die hakken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jezus wat geil Uccie....had ik niet achter je gezocht.
Heb ze ook in zwartquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Speccie wil ze graag in leenbruik. Past mooi bij zijn jurkje van Wehkamp.
Jij mag niet geilen op Uccie, oeroude vampier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jezus wat geil Uccie....had ik niet achter je gezocht.
Ik moet zeggen dat ik me verbaas over de mijne, totaal geen lastquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ik ook, ik sta heel stevig op die hakken.
Wel op haar laarsjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij mag niet geilen op Uccie, oeroude vampier.
Nou, nou, nou Hans....niet meteen zo overacten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef Specularium het volgende:
Nu gaan we er een wijventopic van maken ook.
Er schijnen meer mensen te wonen. Heel raar.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer voor schoenen?
Nu gaan we er een wijventopic van maken ook.
Jawel, was toch die foto van die ruine? Of was jij dat nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ook toch. Heeft niemand dat hier meegekregen?!
Nee, TT van dit topic.quote:
Dapper dat je ervoor uit durft te komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ook toch. Heeft niemand dat hier meegekregen?!
Toch ben jij wel degelijk in vergelijking tot mij met je schoenenquote:
Ja, qua modellen welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Toch ben jij wel degelijk in vergelijking tot mij met je schoenen
Dan een roze of wit.quote:
Ja dat was ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, was toch die foto van die ruine? Of was jij dat niet
Toen was het nog een naamloze nederzetting.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dat was ik.![]()
En heeft Kingstown er ook niet gewoond ergens in de prehistorie?
Mijn werkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer doe je zoiets aan? Als je naar de Efteling gaat?
Ja, dat is netjes.quote:
Puntje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat is netjes.
Het wordt nu wel echt een wijventopic
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dapper dat je ervoor uit durft te komen.
Dat ligt eraan, welke nog in de kast ligt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is dat met het zwarte stringetje met roze strikjes of gewoon een roze string?
Rob heeft die roze, dus dan moet het wel die een met roze strikjes zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, welke nog in de kast ligt.
Zou hij de jarretels ook hebben?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Rob heeft die roze, dus dan moet het wel die een met roze strikjes zijn
Dan heb jij Rob nog nooit gezienquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ze staan jou ongetwijfeld beter
Ik lig dubbel andersquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Echt een topshow. Net ging ze janken, soort godzilla.
Ze riepen je.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik hoorde iets over tetten van Kally?
quote:
Bij Humberto.quote:Jim Bakkum
Twaalf jaar geleden werden Jim, Jamai, Dewi, Hind, Marieke, Yuli, Zosja, Joel, Bas en David plotsklaps de grootste sterren van ons land toen zij in de finaleshows van de eerste Nederlandse editie van Idols stonden. In de documentaire ‘U kunt nog stemmen’ komen zij samen voor het eerst met z'n allen bij elkaar. Vanavond kijken wij met Jim, Hind en Joel terug naar de periode van Idols en de jaren die daarop volgden.
Joel Voordewind? Die CU-knakker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
Die Joel heeft nog steeds een naar hoofd.
Nee Joël uit Idols 1quote:
Die ken ik niet.quote:
Ik was ook even kwijt wie het was, maar Cee hielp me.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ken ik niet.![]()
Ik zal eens informeren bij de SHO-babes. Die helpen me altijd bij dit soort lastige zaken.
Cee, die is best leuk voor een vrouw.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was ook even kwijt wie het was, maar Cee hielp me.
Cee is ontzettend leuk, in het echt net zo grappig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cee, die is best leuk voor een vrouw.
Niet meer toch?quote:
Wat is een Cee?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was ook even kwijt wie het was, maar Cee hielp me.
Tenminste geen Lenette van Dongen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cee, die is best leuk voor een vrouw.
Een user hier, supergezellige.quote:
Jij zit iedereen te meeten in Den Haag natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Cee is ontzettend leuk, in het echt net zo grappig.
Cee isquote:
Ik heb alleen Whiskas gemeet in Den Haag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zit iedereen te meeten in Den Haag natuurlijk.
En je leeft nog.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Whiskas gemeet in Den Haag.
Ik was je kwijt, heel fok over geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen Whiskas gemeet in Den Haag.
Nee, maar wel op heleboel andere plekken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet hier, anders had ik haar vast wel eens gezien.
Overigen hou ik niet van gezellig.
Ik zat even in de auto, maar telefoon was leegquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was je kwijt, heel fok over geweest
Ja ik was ook even weg vandaar mijn zoektochtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat even in de auto, maar telefoon was leeg
Uccie weet niet wat ze meemaakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef Tem het volgende:
Niet zo gezellig als Specularium en ik, natuurlijk.
Jullie zijn Waldorf and Statler.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef Tem het volgende:
Nee.quote:
Jullie heb ik nog niet gemeet, dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef Tem het volgende:
Cee wel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie heb ik nog niet gemeet, dus ik weet het niet.
En zin ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:47 schreef Tem het volgende:
Dat gemeet, je moet er maar tijd voor hebben.
Ik ga ze ook halen, vind ze echt geweldig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Uccie, wat een mooie laarsjes, die rode!
Whaha, nee op FOK misschien wel maar IRL praat ik daar bijna nooit over. Zijn meestal toch geen leuke discussies.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kan jij enorm doormiepen over je natte wortel.
Jij mag er wel op geilen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Uccie, wat een mooie laarsjes, die rode!
Te laat, Tem heeft nu geen zin meer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whaha, nee op FOK misschien wel maar IRL praat ik daar bijna nooit over. Zijn meestal toch geen leuke discussies.
Helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Te laat, Tem heeft nu geen zin meer.
Heeft Antoine dat niet al gepost?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga ook pauw kijken. Ben benieuwd wie er te gast is
Zo ver heb ik niet teruggelezen. Maar er is nu iemand over IS en straks nog twee vrouwen die het slachtoffer zijn van die ene falende tandarts.quote:
Alweer? Nou nouquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga nachtsporten met mijn vriendin.
Oh goed dat je het zegt...even mijn moeder bellen, die vindt dat van die tandarts wel interessant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo ver heb ik niet teruggelezen. Maar er is nu iemand over IS en straks nog twee vrouwen die het slachtoffer zijn van die ene falende tandarts.
Ja ik ook, één van die twee had zelfs een hersenvliesontsteking gekregen. Ben benieuwd hoe dat gebeurd is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh goed dat je het zegt...even mijn moeder bellen, die vindt dat van die tandarts wel interessant.
Waarom neem je niet opquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
Uccie, zit mij eens niet steeds te bellen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Telefoon werkt weer, ik heb weer 10 euro beltegoed.
Hoe ouderwets.quote:
Heeft het niks mee te maken, je bent nog jong.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, heb ook een goede tandarts.
Weet ik wel. Al ken ik wel weinig mensen van mijn leeftijd die nog geen gaatjes hebben gehad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken, je bent nog jong.
Pics van je gaatjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ik wel. Al ken ik wel weinig mensen van mijn leeftijd die nog geen gaatjes hebben gehad.
Dat zei ik net.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Idols finalisten zo op drie, Webaap. Jim Bakkum en alles.
Lief zijn tegen Jim.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
Krijg gewoon lekker griep met je Jim.
De jongen is toch niet kwaad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef mij eens een goede reden waarom.
Omdat ze graag willen dat je een schotel of een Apple tv aanschaft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef Webschip het volgende:
Waarom doen ze geen moeite om fatsoenlijk weekend-tv te maken
Jij vuige billenman.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natte taart in je hol.
Zal wel goed glijden.
Ja zo'n pic heb ik al eens gezien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen goed plan?
Levert vast een mooie pic op.
En wat voor een gevoel gaf jou dat toen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja zo'n pic heb ik al eens gezien.
Zou dat de reden zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Omdat ze graag willen dat je een schotel of een Apple tv aanschaft.
Een wortel in het hol van een paard?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
En dan zeker aan het paard van Sinterklaas geven?
Maar die tetten zijn wel erg gelijkend!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar die tetten zijn wel erg gelijkend!
Hé....een beetje meer respect voor de moeite die ik heb gedaan om een passende pic van je te vinden.quote:
Ik ben je eeuwig dankbaar, echt...quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé....een beetje meer respect voor de moeite die ik heb gedaan om een passende pic van je te vinden.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn sarcasme detector is kapot, dus ik accepteer je compliment met grote dankbaarheid.
Ach, van jou kan ik alles hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hehe.. sorry..zag het zomaar staan tussen actieve topics ofzo
TETTEN
Waar naar?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik voel mijn minderwaardigheidscomplex weer opspelen. Ik had beter niet kunnen kijken.
Zijn vast nep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Alsof jou het wat interesseert.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dacht dat die al geweest was![]()
Welke clubs?
Anders zou ik geen interesse tonen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jou het wat interesseert.
Ajax-Barcelona.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dacht dat die al geweest was![]()
Welke clubs?
Ja Waaghals zei het, maar ik voel het niet voor deze keer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
PessimistVorige keer wonnen we met 2-1.
Wat leuk ik wist niet dat je voetbalkenner wasquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja Waaghals zei het, maar ik voel het niet voor deze keer.
Nou ja ik ben sowieso blij dat ik vorige keer Zlatan gezien heb natuurlijk hequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien, jammer voor Ajax.
Ik heb hem zien warmen uppen hequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:
Zlatan was nergens te zien, ja af en toe zag je zijn neus in het hoekje van de tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |