Alsof ik ooit zo'n armband zou dragenquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof ik ooit zo'n armband zou dragen
Zal je wel gekregen hebben van een vent....die hebben helemaal geen smaak.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Eens!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal je wel gekregen hebben van een vent....die hebben helemaal geen smaak.
Silk godverquote:
Dit wordt het snelste topic van deze reeksquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit wordt het snelste topic van deze reeks
Ze lijkt wel een beetje op jou Kelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, wel over lichaamsdelen van anderen.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, wel over lichaamsdelen van anderen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op jou Kelmaar jij bent nog lekkerder
Tetten? Waar?quote:
Naar mijn tetten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat wel![]()
ik zag de TT en ik dacht effe kieken
Liefde voor jouquote:
Misschien wel een pic van haar schilderijenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Pic van FANN mag ik hier niet posten.
Zijn ook niet de moeitequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Pic van FANN mag ik hier niet posten.
quote:
quote:
Daar heb ik er idd al een hoop van gezien. Weinig mis mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien wel een pic van haar schilderijen
Hey jijquote:
Fann zelf ook weinigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heb ik er idd al een hoop van gezien. Weinig mis mee.
Oh ja, jij bent een Fok! hopperquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know, i know....we hokken al een hele tijd samen in dezelfde SC.
Een beetje, maar m'n vaste SC is dezelfde als die van FANN.quote:
Oh ik vind het hier altijd net de Muppetshowquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
Hey hey mensen, dit is een hoogingelligente SC
Ik heb haar aangeraaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een beetje, maar m'n vaste SC is dezelfde als die van FANN.
Waar we haar foto's wel hebben gezien.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ik vind het hier altijd net de Muppetshow
Wat? Ik ben hoog beschaafd!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
Hey hey mensen, dit is een hoogingelligente SC
Ik vind alles hoog.quote:
Het commentaar op mijn laarzen vandaagquote:
Waddan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Het commentaar op mijn laarzen vandaag
Wat ben je ineens lang? Wat dacht je, ik ben normaal niet zo groot ik doe 7 mijls laarzen aan enz.....quote:
Die zijn al weer weg.quote:
Ik helemaal niets over de mijnequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ben je ineens lang? Wat dacht je, ik ben normaal niet zo groot ik doe 7 mijls laarzen aan enz.....
Jawel van mijquote:
Ja rode!quote:
Jawel, is wel oudroze-rood, maar toch rood.quote:
Gekkenhuis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, is wel oudroze-rood, maar toch rood.
Nee, ik ben al getrouwd, mag niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:15 schreef Specularium het volgende:
Jezus mensen, dat wordt straks heet scharen.
Nee.. zucht.. kaplaarzen moeten tegenwoordig met bloemetjesquote:
Pics.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, is wel oudroze-rood, maar toch rood.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]Nu heb ik nekklachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Gewoon meeposten gek!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik volg al die ellende backstage omdat het de laatste weken zo gezellig was.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik volg al die ellende backstage omdat het de laatste weken zo gezellig was.
Nouquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]Jezus wat geil Uccie....had ik niet achter je gezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn hoofd ben je enorm degelijk enzo.
[..]Speccie wil ze graag in leenbruik. Past mooi bij zijn jurkje van Wehkamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:
Ben ik ook, ik sta heel stevig op die hakken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jezus wat geil Uccie....had ik niet achter je gezocht.
Heb ze ook in zwartquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Speccie wil ze graag in leenbruik. Past mooi bij zijn jurkje van Wehkamp.
Jij mag niet geilen op Uccie, oeroude vampier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jezus wat geil Uccie....had ik niet achter je gezocht.
Ik moet zeggen dat ik me verbaas over de mijne, totaal geen lastquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ik ook, ik sta heel stevig op die hakken.
Wel op haar laarsjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij mag niet geilen op Uccie, oeroude vampier.
Nou, nou, nou Hans....niet meteen zo overacten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef Specularium het volgende:
Nu gaan we er een wijventopic van maken ook.
Er schijnen meer mensen te wonen. Heel raar.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer voor schoenen?
Nu gaan we er een wijventopic van maken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |