quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:18 schreef Slobeend het volgende:
Nog een (jazz, jaja, geen indie) tip. Gideon van Gelder. Volgens De Volkskrant het beste jazzalbum van 2014. Dat durf ik niet te zeggen, maar is wel erg fijn! Wil het toch maar even genoemd hebben hier
Internet-stream jonge. Gewoon een goede rip downloaden en genieten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan toch niet de bedoeling zijn dat de geluidskwaliteit zo kut is? Snel afgezet trouwens instrumentaal had ik het fijner gevonden.
Ik vind het maar gezapig....maar ben meer fan van de akoestische Ryan Adams. Rockband Ryan Adams is maar een beetje erg standaard.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:42 schreef Moody het volgende:
En ik wil ook graag kwijt dat ik het nieuwe album van Ryan Adams erg sterk vind, ondanks dat het weinig vernieuwend of extreem spannend is. Gewoon een fijne verzameling puntige popnummers. De stem doet de rest.
Dit wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:40 schreef On het volgende:
Die Hiss Golden Messenger Ryan Adams is mij iets te braaf. De stap naar Douwe Bob is snel gemaakt daarna.
nog liever de alt. country Ryan Adams van whiskeytown en Jacksonville city nights.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het maar gezapig....maar ben meer fan van de akoestische Ryan Adams. Rockband Ryan Adams is maar een beetje erg standaard.
[..]
Dit wel.
Leuk, allemaal 7 october maar allemaal al minstens een week gelekt ofzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:10 schreef Beregd het volgende:
http://pitchfork.com/news(...)-releases-fall-2014/
Wat staat er nog bovenaan op jullie lijstje? Van mij alvast die van Grouper
twitter:roddybottum twitterde op maandag 29-09-2014 om 18:12:57i've written 3 emails today: 1 to Cosey Fanny Tutti, 1 to Nika from and one to Antony. reageer retweet
Leuk lijstje!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:10 schreef Beregd het volgende:
http://pitchfork.com/news(...)-releases-fall-2014/
Wat staat er nog bovenaan op jullie lijstje? Van mij alvast die van Grouper
Was hij blut ofzo? Die vent is wereldwijd populair, zijn Europese concerten waren binnen enkele uren uitverkocht. Kan toch niet zo zijn dat hij voorgaande jaren op een houtje heeft moeten bijten?quote:Na een jaar rondtrekken door Europa om nummers te schrijven, keerde hij terug naar zijn thuisland Ierland. Hij moest en zal de geschreven nummers op een demo zetten. Damien leende geld van vrienden, produceerde hiermee een demo en stuurde deze op naar producers. Dat heeft gewerkt! Het duurt niet lang meer voordat je zijn nieuwe album ‘My Favourite Faded Fantasy’ kan beluisteren.
Triest idd. Geinig filmpjequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:35 schreef mrsmith0331 het volgende:
Zat verhalen over artiesten die financieel niet zo goed zitten als je op basis van hun succes mag verwachten.
Waar dit wel een mooi voorbeeld van is![]()
Ik ben ook meer fan van zijn Americana albums, maar heb ook een zwak voor bijv. Love is Hell.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het maar gezapig....maar ben meer fan van de akoestische Ryan Adams. Rockband Ryan Adams is maar een beetje erg standaard.
Ben deze toevallig net aan het luisteren, niet echt verheffend nee. Hier kijk ik trouwens naar uit van die Pitchfork link, van wat nog niet gelekt is:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
Dit wel.
Ik sluit me aan bij Moody.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Moody het volgende:
Stand of Oaks al eerder opgehemeld, helaas zonder succes.
Probeer het gewoon nog een keer, want het is een heerlijk album. Een van de betere van de afgelopen maanden.
Met o.a:
Hele album:
Gaat hier hoog eindigen op 31 december
die nieuwste 12' (fuckers) is ook erg goed, maar inderdaad ben niet direct enthousiast voor zo'n project.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:57 schreef Gehenna het volgende:
Savages debut vond ik geweldig, maar ik weet niet of ik heel erg zit te wachten op een 37-minuten durend gedicht/nummer met Bo Ningen, maar ik ga 'm vast wel uitchecken
Dit zei ik eerder ook al, maar toen werd ik beschuldigd van contra-hipsterisme.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:08 schreef Tchock het volgende:
Meneer Lamar verpest een verder prima track op FlyLo's album.
De nieuwe A Winged Victory is erg goed; redelijk duister en duikt iets meer in de klassieke muziek dan zijn voorganger.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:41 schreef kciR het volgende:
Handig dat Pitchfork lijstje
Op korte termijn kijk ik vooral uit naar A Winged Victory For The Sullen.
Verder ga ik zeker Erlend Oye, Kindness, Mono (dubbelalbum zie ik!), Damien Rice en Belle & Sebastian proberen.
Frank Ocean staat bij TBA zie ik. Ben benieuwd met wat voor een plaat hij komt.
quote:Not a scholar of my vengeance, I'm as spiteful as my father
I forgot his birthday back when I was ten, he doesn't bother me at all now
And if that nigga would call now
I'd rub it in his face like mothafucka, you missed out
Would always go to work but wouldn't bother to call out
You wanted me to hoop but mothafucka I ball now
Andy Stott is te vinden ik ga hem nu luisteren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef Apostrof het volgende:
Ik kan zijn stem wel hebben, heeft wel wat. Maar misschien was het zonder vocals nog mooier geweest inderdaad.
Wat een albums komen er uit komende weken als je dat p4k lijstje ziet. Moeilijk bij te houden.
Heb trouwens net tickets gekocht voor Andy Stott volgende week, ben benieuwd. Volgens mij fan geworden door Tchock
Gewoon luisteren. Het is hele duistere elektronica met héél veel bas. Kans bestaat dat je het een beetje saai vindt maar nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Is het voor mij ook de moeite waard om Andy Stott te proberen? Voor mensen die mijn smaak kennen.
Dat is waar, ik probeer het wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon luisteren. Het is hele duistere elektronica met héél veel bas. Kans bestaat dat je het een beetje saai vindt maar nooit geschoten is altijd mis.
Ik vond Luxury Problems heel erg tof. Elektronica zoals ik dat nog niet kende (al is hij vast niet de eerste)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is waar, ik probeer het wel.
Heb bijvoorbeeld die nieuwe Ryan Adams ook een kans gegeven terwijl ik al vermoedde dat ik het niks zou vinden.
2014 is een van de beste muziekjaren in lange tijd, volgens mij. Had ik niet verwacht van te voren. Alleen nog niet echte moderne klassiekers waar we het over tien jaar nog over hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Ben nu die stream van FlyLo aan 't luisteren. Lekker trippy weer, me gusta. Zowaar leeft 2014 de afgelopen weken een beetje op als muziekjaar.
Ja, ik vind 't een vrij sober muziekjaar. We missen de klappers dit jaar simpelweg, en da's gewoon jammer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
2014 is een van de beste muziekjaren in lange tijd, volgens mij. Had ik niet verwacht van te voren. Alleen nog niet echte moderne klassiekers waar we het over tien jaar nog over hebben.
edit: Oké, dat neem ik terug. Nu ik er nog eens naar kijk is het juist een zwakker jaar. Maar wel veel toffe muziek de laatste weken.
Als ik kijk naar de beste tien albums van vorig jaar zou ik eigenlijk geen enkel album van dit jaar daar boven scharen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't een vrij sober muziekjaar. We missen de klappers dit jaar simpelweg, en da's gewoon jammer.
Bij mij zouden Fog Lake en Sharon van Etten er nog wel in sneaken misschien, maar vorig jaar was echt beduidend sterker. Understatement.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de beste tien albums van vorig jaar zou ik eigenlijk geen enkel album van dit jaar daar boven scharen.
Het beste album van dit jaar wordt echt kampioen van de armoede. Wat maar weer bewijst dat voetbal en muziek best in één topic verenigd kunnen worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:24 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Bij mij zouden Fog Lake en Sharon van Etten er nog wel in sneaken misschien, maar vorig jaar was echt beduidend sterker. Understatement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |