Nou ja, recent...quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef heracles het volgende:
Hope Sandoval is ook weer actief met nieuwe muziek Dit zijn twee recente albums van haar.
Vorig jaar kwam Mazzy star nog met een nieuw album trouwensquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef heracles het volgende:
Hope Sandoval is ook weer actief met nieuwe muziek Dit zijn twee recente albums van haar.
quote:Ik weet niet hoeveel mensen bekend zijn met Hope Sandoval. Hope Sandoval is voormalig zangeres van Mazzy Star.
Is dat die met die grote bril? Die is wel verrekte handig met instrumenten, vooral percussie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef Pat-sounds het volgende:
Voormalig drummer van Kyteman en Eefje toch? Woont tegenwoordig ongeveer bij je om de hoek Nor
Ik luister het nu, het is mij allemaal wel toch erg braafjes.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Moody het volgende:
Mijn tip van de week komt uit Albanië:
Hummingbird komt hier met stip de ranglijst van 2014 binnen. Zeer constant album van een fijne singer/songwriter.
Ik bedoelde meer braaf als in niet spannend/saai. Ik heb de nummers die je gepost hebt geluisterd, die vind ik niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Luister je het nieuwe album? Staan toch wel een rits goede nummers op hoor. Boeien dat het braaf of niet is.
De bovenste komt van het nieuwe album, meer kon ik niet vinden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer braaf als in niet spannend/saai. Ik heb de nummers die je gepost hebt geluisterd, die vind ik niet heel bijzonder.
helemaal mee eens. Sommige nummers zijn van het beste wat we in jaren van tweedy gehoord hebben, maar veel andere klinken alsof hij ZE ter plaatse uit de mouw schudt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Niet met de recensie eens, maar verder prima onderbouwd, dus à la.
Ik vind het trouwens ondertussen echt jammer dat Jeff Tweedy niet de 12 sterkste nummers heeft uitgezocht en op plaat gezet, want dan het waarschijnlijk mijn plaat van het jaar tot dusverre geweest (heb de nieuwe FlyLo nog niet gehoord). Nu duurt-ie simpelweg te lang en staan er onnodige zwakke broeders op.
quote:Everything Will Be Alright in the End doesn’t set a new benchmark for Weezer, but hopefully it can go lengths to ridding them of the ridiculously unfair catch-22 they’ve faced. The past couple of weeks have seen a surprise Thom Yorke album dropped on BitTorrent, the first Aphex Twin record since 2001, and a lavish reissue of Smashing Pumpkins’ Adore, and almost none of them were subject to the kind of truly wacked-out, incomprehensible standards given to Weezer’s ninth album. Granted, Rivers Cuomo hasn’t done himself many favors, as his music has been marked by refusal to evolve in the slightest either emotionally or sonically. Even still, why couldn’t Cuomo just do this in peace? Because even though Weezer and Pinkerton were never embraced by critics in real time, they sure seem to have been embraced by a lot of people who grew up to be critics, who in turn have relished every opportunity to bash Weezer albums as a way of separating themselves from an embarrassing part of their lives where the perspective of “No One Else” and “Pink Triangle” felt like the truth.
There have been many ways to qualify praise for Weezer and with each successive listen, Everything Will Be Alright in the End certainly earns the typically backhanded compliments: “actually not terrible,” “certainly better than Hurley,” “probably their best since...Maladroit, that was good right?” Or, Everything could be accepted for what it is and be held to a more manageable standard: how good does a Weezer album have to be before it can be considered actually good? As it turns out, about this good.
Wat is daar mee?quote:
De tweede beter dan de eerste?quote:Ik blijf de 2e plaat toch een stuk beter vinden dan de 1e, maar gewoon beiden goed.
Zeker. Maar vrij onvergelijkbaar hoor. De nieuwe heeft veel hogere pieken mijns inziens. Intro, Nara, Pine, John Hurt en Bloodflow zijn fantastisch. Maar er zitten ook kutnummers tussen. An Awesome Wave was constanter, maar daardoor wel saaier. Er gebeurde elke keer hetzelfde trucje. Ik zou This Is All Yours een 8.8 geven, AAW een 8.3 ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
[..]
De tweede beter dan de eerste?![]()
Ik geloof niet dat een van beiden van ons klaagt over het woord saai. Waarom zou je dingen niet saai mogen vinden?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker. Maar vrij onvergelijkbaar hoor. De nieuwe heeft veel hogere pieken mijns inziens. Intro, Nara, Pine, John Hurt en Bloodflow zijn fantastisch. Maar er zitten ook kutnummers tussen. An Awesome Wave was constanter, maar daardoor wel saaier. Er gebeurde elke keer hetzelfde trucje.
En ben jij niet diegene die altijd klaagt over het woord saai? Of haal ik je door de war met DO2? Waar is hij eigenlijk?
Omdat het iets veels te negatief insinueert. Sherlock doet het bij mij even niet, dus kan het niet opzoeken, maar volgens mij is het DO2 inderdaad die daar vaak over klaagtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een van beiden van ons klaagt over het woord saai. Waarom zou je dingen niet saai mogen vinden?
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt. DO2 en ik hebben beiden nog nooit geklaagd over het woord "saai" en al helemaal niet vaak of altijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat het iets veels te negatief insinueert. Sherlock doet het bij mij even niet, dus kan het niet opzoeken, maar volgens mij is het DO2 inderdaad die daar vaak over klaagt
Ik kan met Sherlock terugzoeken tot mei 2013 en in die periode is het in elk geval niet gebeurd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:46 schreef Norrage het volgende:
Dan moet je je geheugen even re-activeren, want dit is een meermaals terugkomende discussie in dit topic
Toegeveven, is het al weer een tijdje geleden dat deze discussie heeft plaatsgevinden. Maar misschien heb ik de persoon die het altijd zegt mis, er wordt hier wel vaak geklaagd over taalgebruik
Volgens mij is Sherlock stuk, want ik kan uberhaupt niks vinden. maar goed. waar hebben we het overquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan met Sherlock terugzoeken tot mei 2013 en in die periode is het in elk geval niet gebeurd.
Stiekum is dat eigenlijk wel een heel tof nummer bedenk ik me netquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef Beregd het volgende:
Vroeger stuurde hij mensen de zaal uit die hier nog maar durfden aan denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Stiekum is dat eigenlijk wel een heel tof nummer bedenk ik me netZo oud ben jij nog niet toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Stiekum is dat eigenlijk wel een heel tof nummer bedenk ik me netIn deze versie wel, ht origineel klinkt toch net wat te gelikt. Dit nummer zu eigenlijk best goed passen op zijn nieuwe albumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door Beregd op 02-10-2014 20:21:19 ]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:34 schreef Tchock het volgende:
Ik luister de nieuwe Alt-J, maar het is tot nu toe eigenlijk alleen behoorlijk saai. Ik hoor niets van de briljantie van dat eerste album en heel veel van hetzelfde.
Op Eurosonic was hij erg sterk ja. Angel of Small Death and the Codeine Scenequote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:02 schreef kciR het volgende:
Het album van Hozier is uit. Ik weet nog dat die hier begin van het jaar goed werd ontvangen na z'n goede optreden op Eurosonic. Animo zal nu wel wat afgenomen zijn hier nadat hij bij het grote publiek ook succes heeft![]()
Ik ga hem morgen in de auto op weg naar m'n werk draaien, ben benieuwd.
Ja, Take Me To Church is onder andere megahit geweest bij 3fm. Wel redelijk veel gedraaid op de radio een paar maand terug.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op Eurosonic was hij erg sterk ja. Angel of Small Death and the Codeine SceneMoet het album nog luisteren. Bekend bij het grote publiek? Is mij ontgaan dan, op de radio populair ofzo?
Gospel-pop van de bovenste plank. Prima album hoor! Zeer verdienstelijk concert op Pukkelpop. Take me to Church bleerde iedereen mee. Goede stem en live worden de nummers een stuk rauwer gespeeld dan op plaat. Wilde eigenlijk een kwartiertje meepikken, maar bleef uiteindelijk staan tot het eind.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:02 schreef kciR het volgende:
Het album van Hozier is uit. Ik weet nog dat die hier begin van het jaar goed werd ontvangen na z'n goede optreden op Eurosonic. Animo zal nu wel wat afgenomen zijn hier nadat hij bij het grote publiek ook succes heeft![]()
Ik ga hem morgen in de auto op weg naar m'n werk draaien, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |