abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:20:14 #226
13973 ranja
image means nothing
pi_145179993
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:57 schreef Gehenna het volgende:
Savages debut vond ik geweldig, maar ik weet niet of ik heel erg zit te wachten op een 37-minuten durend gedicht/nummer met Bo Ningen, maar ik ga 'm vast wel uitchecken :)
die nieuwste 12' (fuckers) is ook erg goed, maar inderdaad ben niet direct enthousiast voor zo'n project.

verder eigenlijk niks op het lijstje van pitchfork, van wat me bekend voor komt, waar ik op zit te wachten.

Ik zit wel al tijden te wachten op het debuut van Chloe Howl maar dat blijft maar naar achteren schuiven volgens mij.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:41:55 #227
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_145180257
Handig dat Pitchfork lijstje :)
Op korte termijn kijk ik vooral uit naar A Winged Victory For The Sullen.
Verder ga ik zeker Erlend Oye, Kindness, Mono (dubbelalbum zie ik!), Damien Rice en Belle & Sebastian proberen.
Frank Ocean staat bij TBA zie ik. Ben benieuwd met wat voor een plaat hij komt.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 11:26:51 #228
13973 ranja
image means nothing
pi_145181840
Ik heb nog wel een paar dingen in pre-order staan trouwens... History of Apple Pie + Primitives (die eerste is misschien al uit maar wacht dan met verzending op de tweede) en Zaz + Shaka Ponk (hun 2e van het jaar!) + Salome Leclerc. En verder vraag ik me af of Lights al officieel uit is, staat wel al op spotify maar nog niet echt bestelbaar op amazon of bij plato.
pi_145183112
FlyLo's album is nu aan het livestreamen op youtube and dailymotion met een bijpassende trippy film speciaal gemaakt voor het album. Erg gaaf.
Dailymotion linkje omdat daar het geluid veel beter is:
http://www.dailymotion.co(...)1&hidePopoutButton=1
pi_145184087
Meneer Lamar verpest een verder prima track op FlyLo's album.
pi_145184797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:08 schreef Tchock het volgende:
Meneer Lamar verpest een verder prima track op FlyLo's album.
Dit zei ik eerder ook al, maar toen werd ik beschuldigd van contra-hipsterisme. :P
pi_145185672
Ik kan zijn stem wel hebben, heeft wel wat. Maar misschien was het zonder vocals nog mooier geweest inderdaad.

Wat een albums komen er uit komende weken als je dat p4k lijstje ziet :P. Moeilijk bij te houden.

Heb trouwens net tickets gekocht voor Andy Stott volgende week, ben benieuwd. Volgens mij fan geworden door Tchock ;)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:12:03 #233
13973 ranja
image means nothing
pi_145185728
iedereen die van singer/songwriters houdt moet ook zeker het nieuwe album van Stevie Nicks proberen.
oude liedjes die nooit eerder op plaat verschenen maar wel nieuwe opnames. echt van de plank gepakt dus :)
pi_145185749
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:41 schreef kciR het volgende:
Handig dat Pitchfork lijstje :)
Op korte termijn kijk ik vooral uit naar A Winged Victory For The Sullen.
Verder ga ik zeker Erlend Oye, Kindness, Mono (dubbelalbum zie ik!), Damien Rice en Belle & Sebastian proberen.
Frank Ocean staat bij TBA zie ik. Ben benieuwd met wat voor een plaat hij komt.
De nieuwe A Winged Victory is erg goed; redelijk duister en duikt iets meer in de klassieke muziek dan zijn voorganger.
pi_145186380
Op de nieuwe SBTRKT schrijft ook iemand wat frustraties van zich af zeg, pff

quote:
Not a scholar of my vengeance, I'm as spiteful as my father
I forgot his birthday back when I was ten, he doesn't bother me at all now
And if that nigga would call now
I'd rub it in his face like mothafucka, you missed out
Would always go to work but wouldn't bother to call out
You wanted me to hoop but mothafucka I ball now
pi_145187423
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef Apostrof het volgende:
Ik kan zijn stem wel hebben, heeft wel wat. Maar misschien was het zonder vocals nog mooier geweest inderdaad.

Wat een albums komen er uit komende weken als je dat p4k lijstje ziet :P. Moeilijk bij te houden.

Heb trouwens net tickets gekocht voor Andy Stott volgende week, ben benieuwd. Volgens mij fan geworden door Tchock ;)
Andy Stott is te vinden ik ga hem nu luisteren.
pi_145189007
Is het voor mij ook de moeite waard om Andy Stott te proberen? Voor mensen die mijn smaak kennen. :P
pi_145189073
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Is het voor mij ook de moeite waard om Andy Stott te proberen? Voor mensen die mijn smaak kennen. :P
Gewoon luisteren. Het is hele duistere elektronica met héél veel bas. Kans bestaat dat je het een beetje saai vindt maar nooit geschoten is altijd mis.
pi_145189144
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gewoon luisteren. Het is hele duistere elektronica met héél veel bas. Kans bestaat dat je het een beetje saai vindt maar nooit geschoten is altijd mis.
Dat is waar, ik probeer het wel. ^O^

Heb bijvoorbeeld die nieuwe Ryan Adams ook een kans gegeven terwijl ik al vermoedde dat ik het niks zou vinden. :P
pi_145189184
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:38 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Dat is waar, ik probeer het wel. ^O^

Heb bijvoorbeeld die nieuwe Ryan Adams ook een kans gegeven terwijl ik al vermoedde dat ik het niks zou vinden. :P
Ik vond Luxury Problems heel erg tof. Elektronica zoals ik dat nog niet kende (al is hij vast niet de eerste)

(en een van de mooiste hoezen van 2012 maar dat zegt weinig over de muziek)
pi_145189536
De nieuwe vind ik wat toegankelijker. Op eerste gehoor vind ik Damage het tofste nummer.
pi_145189628
Ben nu die stream van FlyLo aan 't luisteren. Lekker trippy weer, me gusta. Zowaar leeft 2014 de afgelopen weken een beetje op als muziekjaar.
pi_145189806
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Ben nu die stream van FlyLo aan 't luisteren. Lekker trippy weer, me gusta. Zowaar leeft 2014 de afgelopen weken een beetje op als muziekjaar.
2014 is een van de beste muziekjaren in lange tijd, volgens mij. Had ik niet verwacht van te voren. Alleen nog niet echte moderne klassiekers waar we het over tien jaar nog over hebben.

edit: Oké, dat neem ik terug. Nu ik er nog eens naar kijk is het juist een zwakker jaar. Maar wel veel toffe muziek de laatste weken.
pi_145189870
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

2014 is een van de beste muziekjaren in lange tijd, volgens mij. Had ik niet verwacht van te voren. Alleen nog niet echte moderne klassiekers waar we het over tien jaar nog over hebben.

edit: Oké, dat neem ik terug. Nu ik er nog eens naar kijk is het juist een zwakker jaar. Maar wel veel toffe muziek de laatste weken.
Ja, ik vind 't een vrij sober muziekjaar. We missen de klappers dit jaar simpelweg, en da's gewoon jammer.
pi_145190089
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:12 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Ja, ik vind 't een vrij sober muziekjaar. We missen de klappers dit jaar simpelweg, en da's gewoon jammer.
Als ik kijk naar de beste tien albums van vorig jaar zou ik eigenlijk geen enkel album van dit jaar daar boven scharen. :{
pi_145190202
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als ik kijk naar de beste tien albums van vorig jaar zou ik eigenlijk geen enkel album van dit jaar daar boven scharen. :{
Bij mij zouden Fog Lake en Sharon van Etten er nog wel in sneaken misschien, maar vorig jaar was echt beduidend sterker. Understatement.
pi_145190275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:24 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Bij mij zouden Fog Lake en Sharon van Etten er nog wel in sneaken misschien, maar vorig jaar was echt beduidend sterker. Understatement.
Het beste album van dit jaar wordt echt kampioen van de armoede. Wat maar weer bewijst dat voetbal en muziek best in één topic verenigd kunnen worden.
pi_145190309
Maar misschien ligt het ook wel aan ons, Max. Sommige mensen praten over de nieuwe Alt-J, Antlers, Aphex Twin alsof de Messias is wedergekeerd.
pi_145190392
Tja, ik heb gewoon nergens dat 'WOW'-gevoel bij dit jaar. Alleen Fog Lake dan. Bij Thom Yorke ook even, maar ik merk dat die plaat gewoon niet helemaal blijft hangen.
pi_145190501
Het is inderdaad tijd voor nieuwe platen van Tame Impala en Radiohead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')