• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Gelukkig stond ie nog op zijn derde been.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Trijntje op een verkeerd spoor brengen.
Gofferquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Trijntje op een verkeerd spoor brengen.
Da's de invloed van je Bose Sound Systemquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ik was bij deze auditie. Het klonk daar een stuk minder
wat heeft dat met je moeder te maken.. of ben je aan het aandachtshoerenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:10 schreef Fylax het volgende:
Ze heeft podiumvrees. Moederfylax grappen incoming
Je moederquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:10 schreef Fylax het volgende:
Ze heeft podiumvrees. Moederfylax grappen incoming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar geen zin om het uit te leggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat heeft dat met je moeder te maken.. of ben je aan het aandachtshoeren
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:11 schreef iBenny het volgende:
De uitvinder van een milieuramp bij Humberto
Nu moet ie het nog ooit makenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:12 schreef Stickertje het volgende:
afrojack weet wat goede muziek is___________
Dit valt niet te ontkennen.quote:
Nou, dan kan ie dubbel zo rijk worden door een oplossing uit te vindenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit valt niet te ontkennen.
Maar het verhaal achter het groot worden van Loom is eigenlijk wel tof
Zo praat je niet over Patty Brard.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al dat plastic. Nutteloos en valt niet te hergebruiken
en dan dat boek gaan kopen met tips over schulden/besparen die je ook gratis kan vinden op internet als je even googledquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:17 schreef Pheno het volgende:
Dubbeltje op zijn kant. Van die mensen die geen nagel hebben om hun reet uit te krabben en dan drie abo's hebben voor hun iphones
Of gewoon nadenken, maar dat schijnt tegenwoordig ook al lastig te zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan dat boek gaan kopen met tips over schulden/besparen die je ook gratis kan vinden op internet als je even googled
en zingen ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:21 schreef Pheno het volgende:
Naar Ali gaan. Hij kan je niet eens Nederlands leren
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:21 schreef Pheno het volgende:
Naar Ali gaan. Hij kan je niet eens Nederlands leren
Waarom wordt ze neergeschoten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Eefje van Uitstel van executie, die zus??
Dit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker geschoold zingen. Dan raak je mensen ja.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Marco zal nooit een huisvrouw teleurstellen
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Marco zal nooit een huisvrouw teleurstellen
Misschien woont Anne nog thuis en gaat haar kerel voor het zingen de kerk uitquote:
Ik lag dubbel. Om iets op te rapenquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lag dubbel. Om iets op te rapen
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:29 schreef Pheno het volgende:
Roos heeft beste inkijk van deze show.
lekkere plamuurlaag ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een oude wijven, die twintigers vandaag
precies, de meeste mensen hebben nog bovenkleding aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik in m'n ondergoed zou staan zou ik ook podiumvrees hebben
Als het regent blijkt het een man te zijn. Met kipfiletsquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:30 schreef Cee het volgende:
Dat vriendje zal schrikken als ze een keer geen make-up op heeft.
hij zou 'm vast vangenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef Pheno het volgende:
Bruno Mars. Echt, die zouden ze een granaat moeten toewerpen.
Zonde van dat mooie koppie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:32 schreef Pheno het volgende:
Bruno Mars. Echt, die zouden ze een granaat moeten toewerpen.
Dat zei mijn vrouw hier net ook. En die zit op een tablet. ZOu jij....quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Cee het volgende:
Volgens mij heeft ze een hele moeilijke huid.
nee haar huid heeft het gewoon moeilijk door de plamuur laagquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Cee het volgende:
Niet hatenquote:
weten we gelijk wie er rond de 30 zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb de Raider nog meegemaakt
Me too.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb de Raider nog meegemaakt
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weten we gelijk wie er rond de 30 zijn
Conchita Wurst?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Er bekruipt me een Songfestivalgevoel.
kan ..so whatquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef Cee het volgende:
de wenkbrauwen zijn veel te nep. Het is bijna een schilderij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie wenkbrauwen en mooie make-up, alleen is haar eigen lastige huid nog teveel te zien helaas...
Ik heb misschien nog wel een granaat overquote:
Ligt niet aan de brauwen, maar teveel plamuur en dat harde rood.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
de wenkbrauwen zijn veel te nep. Het is bijna een schilderij.
Dawaordetogal?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:40 schreef Cee het volgende:
En dan toch voor een ander kiezen. Dan ben ik RoosFan.
ja, maar die hoek erin?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt niet aan de brauwen, maar teveel plamuur en dat harde rood.
Maar ik hou er wel van, ze moet toch goed uitpakken daar.
Is ie zo'n ridder?quote:
Jup. Maar ik vind dan ook dat half vrouwelijk Nederland rondloopt met onverzorgde harenquote:
Ik liep net richting de keuken, darn!quote:
ik knap juist af op die tekeningenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup. Maar ik vind dan ook dat half vrouwelijk Nederland rondloopt met onverzorgde haren
Sjeekequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurluk roosjkeh, maor ik bedoel een twidde!
Vieze glibber heur, ik moest deze hebben:quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik liep net richting de keuken, darn!
Ik alleen op bertbrauwen en borstels, oh en op nr 1; potloodstreepjes.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik knap juist af op die tekeningen
nee, morgen eerste live showquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Oh, morgen weer een hele hoop zielige verhalen
quote:
ja, dat ook allemaal btwquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik alleen op bertbrauwen en borstels, oh en op nr 1; potloodstreepjes.
mijn vriend woont 2 straten verder, ook maar even mailenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:46 schreef Pheno het volgende:
Even mailen naar Robert dat mijn vrouw in Nieuw Zeeland woont. Gratis reisje, alles.
Gewoon ook naar NZ sturen. Heb je daarna een ticket gratis.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn vriend woont 2 straten verder, ook maar even mailen
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
Haha, zit je met je Brownie.Terug naar je hok.
Neuhj. Die zit gewoon gratis van Ali B's privileges gebruik te makenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
Arme Brownie Dutch, zat al 5 weken in die kleedkamer te wachten.
arrogant dusquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet me ook aan Stephanie Seymour denken, zal wel enkel de blik zijn... En Caro Emerald
mijn haren zitten altijd een beetje rommelig. Ik hou niet van de super gestylde strakke. Dit wil niet zeggen onverzorgd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup. Maar ik vind dan ook dat half vrouwelijk Nederland rondloopt met onverzorgde haren
Nee, de vorm van de ogen en de wimpers, niet een uitstralingquote:
wat toevallig dat hij ze daar treft danquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Deze heeft dus al meegedaan aan X-Factor
quote:
ken ik niet meerquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Deze heeft dus al meegedaan aan X-Factor
Ik vind hem dit erg leuk doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Jamai is gewoon niks. Drie keer niks. Ga lekker naar de VPRO en musicals doen, want nonchalant en voor de jeugd vind ik het gewoon niet.
Ze hebben al een echte auditie moeten doen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
"je bent door naar de BA"
door? hoezo door? Dit is nog geen ronde
Oh kak, de AVRO idd!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind hem dit erg leuk doen.
En VPRO heeft niks met musicals te maken? Da's de AVRO.
wellesquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
"je bent door naar de BA"
door? hoezo door? Dit is nog geen ronde
Veel te modern johquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig hebben ze zelf ook geen skype ofzo.
Inderdaad, hij kan er ook weinig aan doen dat hij gewoon een wandelend swypend socialmedia hashtaghoetofisdat-functie binnen dit programma heeft. Het biedt hem exposure en het zal vast lekker betalen. Beter dan musicals.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
in TVOH heeft hij het nog niet laten zien. Maar dat ligt vooral aan de opzet.
Is die tebblut nog hier voor een sponsor ofzo?quote:
Vast wel, terwijl ze een kinder bueno etenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die tebblut nog hier voor een sponsor ofzo?
Voorspellende gavequote:
echt hequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:59 schreef Cee het volgende:
Ilse zou niet drukken al staat daar een tweede Freddie Mercury een liedje van Waylon te zingen.
Haha, zo waar!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:59 schreef Cee het volgende:
Ilse zou niet drukken al staat daar een tweede Freddie Mercury een liedje van Waylon te zingen.
Het is handiger om de winnende lotto nummers te voorspellen, daar heb je meer aan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
voorspel mijn lotto nummers eens voor de volgende trekking
Daar werkt het niet. Al te vaak geprobeerdquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
voorspel mijn lotto nummers eens voor de volgende trekking
Waarom dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doen ze expres. Is al meerdere malen toegegeven en aangegeven waarom
Spel naar elkaar, puur voor het programma en/of naar de kandidaat toe om er toch meer uit te laten halenquote:
Valt wel op dit seizoen jaquote:[img]http/i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op vrijdag 26 september 2014 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doen ze expres. Is al meerdere malen toegegeven en aangegeven waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |