Zou ze niet omgooien, gewoon zo laten of op een andere dag plannen. Op een BP/OHP dag voer ik ze meestal uit. Heb zelf meestal een mainlift en assistentie voor een andere lift. BP+Front Squat, OHP+Rows, Deadlift+Dumbbell BP, Squat+Goodmorning en Pull ups bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
ah, ik las de yates row als tot aan de knie![]()
En ik doe rows idd altijd na DL. Ook maar eens omgooien
Tussen 20% BF en obees zit een flink gat.quote:
Lees even de links die ik heb gelinkt in #218. Dan snap je dat ^ niet klopt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou cutten, hoe lager je vp%, hoe makkelijker je spiermassa gaat aanzetten. Cutten gewoon beginnen door -+ 300 kcal onder onderhoud te zitten, dit een tijdje doen tot het lastiger word dan kan je er nog 100 kcal vanaf halen of je doet er driemaal weeks wat rustige cardio bij.
works for me
20% is m.i. vrij hoog voor sporters, tenzij je bulk een beetje uit de hand gelopen is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tussen 20% BF en obees zit een flink gat.
Zie mijn signaturequote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vroeger was je ook al zo behulpzaam
[..]
[..]
je onderhoud is iets van 3700?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gisteren even goed nagedacht, en vandaag gaat mijn cut beginnen.
Voor 0,5kg verlies per week kan ik nog steeds 3300 kcal eten, moet te doen zijn lijkt me.
2.04, light activity, 117kg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
je onderhoud is iets van 3700?dan ben je 2 meter en keihard werken ofzo?
Ik zou lekker sterk worden en dan een superflinke cut doen. Denk dat je kracht trainen toch iets belangrijker is dan het hebben van een sixpack op bottenniveau zonder 'echte' abs en dergelijke omdat je nooit gebulkt heb. 10% strak staan op 0 spier is gewoon raar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vraagje gezien de posts hierboven over cutten bij een te hoog BF%.
Ik ben nu 1,5 maand serieus begonnen met liften, ik doe StrongLifts 5x5 met wat kleine toevoegingen erbij. Ik maak nu nog lekker noobgains op een surplus van 200 calorieen boven TDEE. Mijn lengte is 1,84, 81KG en 20% BF.
Is het slim om te cutten naar ongeveer 15%? Ik ben bang dat ik dan minder snel progress maak op mijn lifts.
Ja dat had ik dus ook in gedachten, gewoon door blijven gaan tot maart met een lichte bulk en dan cutten, omdat ik weinig nut zag om zonder spieren een laag BF% te hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:20 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Ik zou lekker sterk worden en dan een superflinke cut doen. Denk dat je kracht trainen toch iets belangrijker is dan het hebben van een sixpack op bottenniveau zonder 'echte' abs en dergelijke omdat je nooit gebulkt heb. 10% strak staan op 0 spier is gewoon raar.
Meningen hier lopen nogal uiteen. Dalijk ben je 1,84 65kg met 10%. Tsja...
Thx, neem het mee in m'n planquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou cutten, hoe lager je vp%, hoe makkelijker je spiermassa gaat aanzetten. Cutten gewoon beginnen door -+ 300 kcal onder onderhoud te zitten, dit een tijdje doen tot het lastiger word dan kan je er nog 100 kcal vanaf halen of je doet er driemaal weeks wat rustige cardio bij.
works for me
Bankdrukken nu op 70, Squats en deadlift vanwege een oude blessure weer op de terugweg, nu allebei ook 70 kg. Overhead press doe ik met dumbells, 2 van 20/22 kg. Alle oefeningen doe ik op het moment in series van 3x8 herhalingen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:12 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Eerst eens inventariseren hoe je er nu voorstaat:
Lichaamscompositie: 95kg @ 2.00 meter en 16/17% (Dit is bekend)
1RM op oefeningen? :Squat, Bankdrukken, Deadliften en Overhead press? Van nu en vroeger eventueel om een beeld te krijgen van je kracht.
Voorgeschiedenis: Andere sporten+hoe lang je al aan fitness hebt gedaan?
Als dit alles bekend is kan je een beter besluit maken. Aan lichaamscompositie alleen hebben we(ik tenminste) weinig.
Waarschijnlijk hebben ze nog houten schepen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:44 schreef seto het volgende:
Iran is ook heel goed met Olympisch worstelen, sterke mannen daar
Een paar pointers van de huidige wereldrecordhouder zullen ook wel helpen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze nog houten schepen...
Veel duursporten weinig eten dan komt dat vanzelf. En nog jong en misschien nog niet zo lang uit de groeispurtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Bij ons zit een vent in de klas die heeft echt 6% ofzo mAar je ziet geen sixpack, alleen botten..
Que? Hij is super skinny maar wel sportief gewoon kwa hardlopen enzo
http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy of hier een foto posten. Er zijn een tal van users die redelijk accuraat je bf kunnen schatten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zijn er online bf% metingen die een beetje accuraat zijn? Of moet ik hiervoor echt iets gaan afschaffen/bezoeken?
17% zegtie, wil wel gaan cutten binnenkort.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy of hier een foto posten. Er zijn een tal van users die redelijk accuraat je bf kunnen schatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |