Bij mij is het meestal erg extreem: of men vindt mij heel lief, of een extreem kutwijf.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Nogmaals herkenbaar. Al denk ik niet dat er veel mensen een hekel aan me hebben. Ik kan er maar twee bedenken eigenlijk.
Alles op Fok is serieus natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt gewoon gelijk, alleen was dat niet serieus bedoeld.
Ik vind je beidequote:Op donderdag 25 september 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal erg extreem: of men vindt mij heel lief, of een extreem kutwijf.![]()
Klopt. Dit heb ik met een zekere FOK!ster.quote:
Hoe is het met bambi vandaag?quote:
Ik heb slechts een hekel aan 1 persoon, dus dat valt mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal erg extreem: of men vindt mij heel lief, of een extreem kutwijf.![]()
Een extreem lief kutwijf?quote:
Ik wil een naam horen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Dit heb ik met een zekere FOK!ster.
Toevallig waar je mij laatst over vertelde?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Dit heb ik met een zekere FOK!ster.
Nee, dan krijg ik een ban voor crewbash.quote:
Meh. Ik word soms zo moe van mezelf.quote:
Ik ook niet, maar niemand gelooft mij.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aan niemand echt een hekel, denk ik.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meh. Ik word soms zo moe van mezelf.Dan ga ik veel te veel nadenken over dingen, het veel te serieus nemen en zit ik me echt druk te maken om niks.
Vertel je nou gewoon mijn leven? Hoe weet jij hoe mijn leven is?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meh. Ik word soms zo moe van mezelf.Dan ga ik veel te veel nadenken over dingen, het veel te serieus nemen en zit ik me echt druk te maken om niks.
Oh en mijn werk is ZO saaaaai.
Maar verder wel goed eigenlijk, haha.
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar niemand gelooft mij.
Zeikerds zijn het.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik denk wel dat er mensen zijn die mij haten.
Ik haat je niet hoor Samzz.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik denk wel dat er mensen zijn die mij haten.
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar, he. Misschien dat je iemand hebt afgewezen en dat diegene daarom elke avond een voodoopoppetje dat jou moet voorstellen volprikt met naalden. Je weet het niet, he.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat niemand mij haat, eigenlijk. Ik ben kei lief en makkelijk.
Mensen zijn gewoon zo serieus. Gisteren nog een discussie op het werk dat ik zo'n hater ben, maar wel lief.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 25 september 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:
Ik haat ook niemand. Ik heb meer dat ik van mensen walg, haten doe ik pas als ze me iets geflikt zouden hebben.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon zo serieus. Gisteren nog een discussie op het werk dat ik zo'n hater ben, maar wel lief.
Blijkbaar lijk ik in het echt toch meer op twi dan ik denk.
Tot op het punt dat ik grapjes via de mail van een collega serieus ging nemen. En nu vind ik het dan weer sneu dat ik niet oppikte dat het grapjes waren, en vraag ik me af wat hij daar wel niet van moest denken dat ik er zo serieus op in ging.quote:
Waren het leuke grapjes?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tot op het punt dat ik grapjes via de mail van een collega serieus ging nemen. En nu vind ik het dan weer sneu dat ik niet oppikte dat het grapjes waren, en vraag ik me af wat hij daar wel niet van moest denken dat ik er zo serieus op in ging.![]()
![]()
Heb besloten dan ik morgen even tegen hem zeg dat ik een baaldag had en dus wat overgevoelgi reageerde, en dat het dan gewoon klaar moet zijn. ZUCHT.
Awwww. Ik snap je helemaal tho.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tot op het punt dat ik grapjes via de mail van een collega serieus ging nemen. En nu vind ik het dan weer sneu dat ik niet oppikte dat het grapjes waren, en vraag ik me af wat hij daar wel niet van moest denken dat ik er zo serieus op in ging.![]()
![]()
Heb besloten dan ik morgen even tegen hem zeg dat ik een baaldag had en dus wat overgevoelgi reageerde, en dat het dan gewoon klaar moet zijn. ZUCHT.
Normaal gesproken wel. Maar nu was het iets wat al een beetje gevoelig ligt bij mij, dus viel het net verkeerd.quote:
Och ja vast wel, maar ik baal er wel van dat ik het mezelf zo moeilijk maak dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Ik snap je helemaal tho.Komt wel weer goed.
Dit lag aan mij, niet aan de grapjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
Ik heb helaas wel vaker dat mensen mijn grapjes serieus nemen. En er dan zelf overtuigd van zijn dat niemand zoiets serieus kan nemen.
Als ik het zou kunnen lezen, zou ik mijn eigen schrijfsels nog wel kunnen begrijpen. Denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
Echt geweldig als je aantekeningen tijdens een college hebt gemaakt en er zelf niets meer van snapt als je het terugleest.
Vaak slaap je er dan een nachtje over en word je de volgende ochtend wakker en denk je: "Waarom was ik hier ook alweer gestrest over?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och ja vast wel, maar ik baal er wel van dat ik het mezelf zo moeilijk maak dan.
[..]
Dit lag aan mij, niet aan de grapjes.
Het handschrift is prima, maar ik zet in alle haast allemaal pijlen met daarnaast enkele woorden. Tijdens het opschrijven slaat dat ergens op, maar achteraf heb ik geen idee meer waar dat nou over ging.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen lezen, zou ik mijn eigen schrijfsels nog wel kunnen begrijpen. Denk ik.
Had ik ook altijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
Echt geweldig als je aantekeningen tijdens een college hebt gemaakt en er zelf niets meer van snapt als je het terugleest.
Daarom gewoon niks opschrijvenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Het handschrift is prima, maar ik zet in alle haast allemaal pijlen met daarnaast enkele woorden. Tijdens het opschrijven slaat dat ergens op, maar achteraf heb ik geen idee meer waar dat nou over ging.
Wat heb jij eigenlijk gestudeerd?quote:
Dat denk ik nu al een beetje.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak slaap je er dan een nachtje over en word je de volgende ochtend wakker en denk je: "Waarom was ik hier ook alweer gestrest over?"
Ik ben bang dat ik allemaal belangrijke dingen vergeet als ik het niet opschrijf.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom gewoon niks opschrijven
Ik zet vooral wanneer ik collega's iets aan het uitleggen ben allemaal onzinnige pijlen, haken en strepen rondom mijn schrijfsels. Dan besef ik me halverwege dat ze aandachtig aan het bekijken zijn wat ik schrijf, waarop ik ze meld dat alles wat ik net op papier heb gezet helemaal nergens op slaat.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Het handschrift is prima, maar ik zet in alle haast allemaal pijlen met daarnaast enkele woorden. Tijdens het opschrijven slaat dat ergens op, maar achteraf heb ik geen idee meer waar dat nou over ging.
Weg.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik allemaal belangrijke dingen vergeet als ik het niet opschrijf.
Waar is je UI?
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zet vooral wanneer ik collega's iets aan het uitleggen ben allemaal onzinnige pijlen, haken en strepen rondom mijn schrijfsels. Dan besef ik me halverwege dat ze aandachtig aan het bekijken zijn wat ik schrijf, waarop ik ze meld dat alles wat ik net op papier heb gezet helemaal nergens op slaat.
Waarom? Ga je FOK! langzaamaan verlaten?quote:
Goedenavond hertjequote:
Ik krijg het gevoel alsof je ons gaat verlaten.quote:
GMTAquote:Op donderdag 25 september 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel alsof je ons gaat verlaten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom? Ga je FOK! langzaamaan verlaten?
Ik heb te weinig te doen verder om FOK! te verlaten.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel alsof je ons gaat verlaten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb te weinig te doen verder om FOK! te verlaten.
Maar ik ga wel minder actief zijn, ja. Vind het niet meer echt leuk.
Meh. Hoe komt het?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb te weinig te doen verder om FOK! te verlaten.
Maar ik ga wel minder actief zijn, ja. Vind het niet meer echt leuk.
Ga dan van FOK! af. Lekker gezellig zo.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:05 schreef yats het volgende:
Zo, va gevonden. Terrasje check, nu nog een biertje erbij.
Ik ben nog aan het bekomen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
Zijn we allemaal zo geschrokken van kaneel aangezien het hier zo stil is?
Ik doe van alles en nog wat.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
Zijn we allemaal zo geschrokken van kaneel aangezien het hier zo stil is?
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was kaartjes voor movie world germany aan het kopen.
Oh, dat is leukquote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was kaartjes voor movie world germany aan het kopen.
Nou, Fok staat de laatste paar dagen wel vaker stil. Dus een andere tekst is misschien beter.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:39 schreef muhahaha het volgende:
25 september, the day FOK! stood still.
In memory of kaneelstokje.
He will be missed
gr gr
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]Daar wil ik ook nog steeds een keer heen
We gaan wel (per ongeluk) op de eerste dag van alle halloween dingen, dus daar kijk ik een beetje tegen op.quote:
Johquote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, Fok staat de laatste paar dagen wel vaker stil. Dus een andere tekst is misschien beter.
* Fera knuffelt Fasquote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
Poeh, voel me even heel erg kut. Misschien maar vroeg gaan slapen. Gelukkig houdt m'n lichaam zichzelf wel in balans.
Heb je nog zoveel te doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Fas
Ik heb zelf last van maagzuur. Eigenlijk moet ik nu naar bed, maar ben nog niet klaar.
Ben nu wel klaar en ik ga pitten.quote:
Ik lig in bed?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had jij niet een date met je bed?
Zo ja, wat doe je hier dan nog.
Nou ja mijn bed is niet zo'n prater. Dus moet toch iets.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, een succesvolle date dus(op Fok! na dan)
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja mijn bed is niet zo'n prater. Dus moet toch iets.
Dan lijk je op mijn bed.quote:
Ja, wat ik had willen zeggen was iets te Fax-achtig geweest en ik ben super netjes, dus dat kan natuurlijk nietquote:
Mag best een keer.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wat ik had willen zeggen was iets te Fax-achtig geweest en ik ben super netjes, dus dat kan natuurlijk niet
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
Poeh, voel me even heel erg kut. Misschien maar vroeg gaan slapen. Gelukkig houdt m'n lichaam zichzelf wel in balans.
Ja, geen MVM meer voor jou. Je zult vanaf nu gewoon een MV moeten doen.quote:
Vast niet. Volgens mij was het een rustige avond. Jij nog iets meegemaakt?quote:
Ik wilde toch al geen MVM. En eh, zie net dat er 20 min tussen zit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, geen MVM meer voor jou. Je zult vanaf nu gewoon een MV moeten doen.
Wel weer opvallend dat jij en straw weer bijna rond hetzelfde tijdstip hier posten hoor...
Ik zie iets opbloeien.
Nee niet gevonden...quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee? Wij nog nieuwtjes vanuit jouw kant gemist?
Jurk inmiddels al gevonden?
Uit eten geweest met (ex)collega'squote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Vast niet. Volgens mij was het een rustige avond. Jij nog iets meegemaakt?
Heel optimistisch: dood gaan we toch wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
He getver, net de aflevering van KvW terug zitten kijken en was wel weer redelijk shockend, overal zit maar plastic in. Ergens weet je wel dat het zo is, maar toch hoop je dat het niet zo is. Bah!
Ja dat dacht ik ook.. maar dat was dus niet zo (door de laatste minuut)quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Heel optimistisch: dood gaan we toch wel.
Maar ik dacht dat het alleen over honing zou gaan?
Nee ok, maar misschien woon jij iets verder. Dan post je ook later, of jullie hebben het zo uitgedacht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde toch al geen MVM. En eh, zie net dat er 20 min tussen zit.
Dus niet echt hetzelfde tijdstip. Je bent wel nieuwsgierig
Sterkte morgen! Ik ga voor de zes uur slaap.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee niet gevonden...
[..]
Uit eten geweest met (ex)collega'sen zal nu mijn bed opzoeken. Even lekker 5 uurtjes slapen.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet gezien heb. Maar zag een reclame voorbij komen erover.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.. maar dat was dus niet zo (door de laatste minuut)
Nou, gewoon een shockende avond. Ik kijk nu Zembla... had ik ook niet moeten doen. Holy moly.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet gezien heb. Maar zag een reclame voorbij komen erover.
Ik woon iets verder van?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ok, maar misschien woon jij iets verder. Dan post je ook later, of jullie hebben het zo uitgedacht.
Maar ik heb jullie door hoor, gooi het nu maar gewoon in de groep.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De geheime ontmoetingsplek?
Zou aeque ook plots voor films schrijven? haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |