Ik krijg het gevoel alsof je ons gaat verlaten.quote:
GMTAquote:Op donderdag 25 september 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel alsof je ons gaat verlaten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom? Ga je FOK! langzaamaan verlaten?
Ik heb te weinig te doen verder om FOK! te verlaten.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel alsof je ons gaat verlaten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb te weinig te doen verder om FOK! te verlaten.
Maar ik ga wel minder actief zijn, ja. Vind het niet meer echt leuk.
Meh. Hoe komt het?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb te weinig te doen verder om FOK! te verlaten.
Maar ik ga wel minder actief zijn, ja. Vind het niet meer echt leuk.
Ga dan van FOK! af. Lekker gezellig zo.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:05 schreef yats het volgende:
Zo, va gevonden. Terrasje check, nu nog een biertje erbij.
Ik ben nog aan het bekomen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
Zijn we allemaal zo geschrokken van kaneel aangezien het hier zo stil is?
Ik doe van alles en nog wat.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
Zijn we allemaal zo geschrokken van kaneel aangezien het hier zo stil is?
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was kaartjes voor movie world germany aan het kopen.
Oh, dat is leukquote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was kaartjes voor movie world germany aan het kopen.
Nou, Fok staat de laatste paar dagen wel vaker stil. Dus een andere tekst is misschien beter.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:39 schreef muhahaha het volgende:
25 september, the day FOK! stood still.
In memory of kaneelstokje.
He will be missed
gr gr
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:33 schreef aeque het volgende:
[..]Daar wil ik ook nog steeds een keer heen
We gaan wel (per ongeluk) op de eerste dag van alle halloween dingen, dus daar kijk ik een beetje tegen op.quote:
Johquote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, Fok staat de laatste paar dagen wel vaker stil. Dus een andere tekst is misschien beter.
* Fera knuffelt Fasquote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
Poeh, voel me even heel erg kut. Misschien maar vroeg gaan slapen. Gelukkig houdt m'n lichaam zichzelf wel in balans.
Heb je nog zoveel te doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Fas
Ik heb zelf last van maagzuur. Eigenlijk moet ik nu naar bed, maar ben nog niet klaar.
Ben nu wel klaar en ik ga pitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |