Samzz op date gevraagdquote:Op donderdag 25 september 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
Ik sta al niet zo positief in Samzz boekje.
Hmm... Nog zeven meer en ik ga m'n sig veranderen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou van Yats. en van Aque.
En van mij natuurlijk.
Zo waar dit, he.quote:Haat voedt zich evenals liefde met de kleinste dingen; alles kan er toe bijdragen. Zoals de beminde persoon niets kwaads kan doen, zo kan de gehate niets goeds doen.
Zo rol ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad aardig van jou.
Wanneer?quote:
Oh zijn wij nog niet genoeg?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm... Nog zeven meer en ik ga m'n sig veranderen.
Herkenbaar inderdaadquote:
Ik heb Samzz nog nooit op date gevraagd?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hou geen logbestanden bij he
En als je dan in die laatste categorie zit, denk je: had ik maar meer genoten van de eerste categorie.quote:
Niet? oh dan ben ik in de war met iemand anders.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb Samzz nog nooit op date gevraagd?
Zonde. Zou je moeten doen en dan lekken. Vinden mensen leuk.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hou geen logbestanden bij he
Nogmaals herkenbaar. Al denk ik niet dat er veel mensen een hekel aan me hebben. Ik kan er maar twee bedenken eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
En als je dan in die laatste categorie zit, denk je: had ik maar meer genoten van de eerste categorie.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? oh dan ben ik in de war met iemand anders.
Of ik kan de toekomst zien.
En jij bent hier gekomen om ze recht te zetten?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
De misverstanden stapelen zich op
Nee hoor, je hebt gewoon gelijk, alleen was dat niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? oh dan ben ik in de war met iemand anders.
Of ik kan de toekomst zien.
Bambiquote:
Bij mij is het meestal erg extreem: of men vindt mij heel lief, of een extreem kutwijf.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Nogmaals herkenbaar. Al denk ik niet dat er veel mensen een hekel aan me hebben. Ik kan er maar twee bedenken eigenlijk.
Alles op Fok is serieus natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt gewoon gelijk, alleen was dat niet serieus bedoeld.
Ik vind je beidequote:Op donderdag 25 september 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal erg extreem: of men vindt mij heel lief, of een extreem kutwijf.![]()
Klopt. Dit heb ik met een zekere FOK!ster.quote:
Hoe is het met bambi vandaag?quote:
Ik heb slechts een hekel aan 1 persoon, dus dat valt mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal erg extreem: of men vindt mij heel lief, of een extreem kutwijf.![]()
Een extreem lief kutwijf?quote:
Ik wil een naam horen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Dit heb ik met een zekere FOK!ster.
Toevallig waar je mij laatst over vertelde?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Dit heb ik met een zekere FOK!ster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |