Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou van Yats. en van Aque.
En van mij natuurlijk.
Dat is inderdaad aardig van jou.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks. Zij nodigde mij uit he. Wees blij dat ik het je verteld heb.
Was jij niet diegene die me ooit zei alles niet al te serieus te nemen?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus. Hoe kan ik dan in godsnaam je hart hebben gebroken.
Nog niet gezien. Maar dan weet ik of het de moeite waard is.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein. Is het wat of valt het tegen?
Jup, daarom doe ik dat dus ook niet nuquote:Op donderdag 25 september 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die me ooit zei alles niet al te serieus te nemen?
Samzz op date gevraagdquote:Op donderdag 25 september 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
Ik sta al niet zo positief in Samzz boekje.
Hmm... Nog zeven meer en ik ga m'n sig veranderen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou van Yats. en van Aque.
En van mij natuurlijk.
Zo waar dit, he.quote:Haat voedt zich evenals liefde met de kleinste dingen; alles kan er toe bijdragen. Zoals de beminde persoon niets kwaads kan doen, zo kan de gehate niets goeds doen.
Zo rol ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad aardig van jou.
Wanneer?quote:
Oh zijn wij nog niet genoeg?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm... Nog zeven meer en ik ga m'n sig veranderen.
Herkenbaar inderdaadquote:
Ik heb Samzz nog nooit op date gevraagd?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hou geen logbestanden bij he
En als je dan in die laatste categorie zit, denk je: had ik maar meer genoten van de eerste categorie.quote:
Niet? oh dan ben ik in de war met iemand anders.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb Samzz nog nooit op date gevraagd?
Zonde. Zou je moeten doen en dan lekken. Vinden mensen leuk.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hou geen logbestanden bij he
Nogmaals herkenbaar. Al denk ik niet dat er veel mensen een hekel aan me hebben. Ik kan er maar twee bedenken eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
En als je dan in die laatste categorie zit, denk je: had ik maar meer genoten van de eerste categorie.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? oh dan ben ik in de war met iemand anders.
Of ik kan de toekomst zien.
En jij bent hier gekomen om ze recht te zetten?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
De misverstanden stapelen zich op
Nee hoor, je hebt gewoon gelijk, alleen was dat niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? oh dan ben ik in de war met iemand anders.
Of ik kan de toekomst zien.
Bambiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |