Ja, sorry. Maar prioriteiten.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu zit ik alleen met yats opgescheept
Kutklusje.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoef je haar ook niet te laten komen. Dat kutklusje kan aeque mooi opknappen.
Wow dan betaal je veels te veel Tijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt 75 euro voor 5 minuten
Jammer feer. Nou ja, dan word het gewoon een biertje drinken met VA.quote:
Mannen willen toch duidelijkheidquote:
Vanuit mijn kant weet ik dat heel zekerquote:
Volgende keer beter.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer feer. Nou ja, dan word het gewoon een biertje drinken met VA.
Ik heb nauwelijks een woord met Fax gewisseld, dus dat is niet helemaal waar...quote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, ik geloof niet dat ik samzz veel gesproken heb op die meet. Helaas. Roy en Fax hielden haar steeds in gesprek.
Dan hoef je nog niet meteen al onze harten hier te brekenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen willen toch duidelijkheid?
[..]
Vanuit mijn kant weet ik dat heel zeker.
Nee je begrijpt het verkeerd. Ik ben haar pooierquote:Op donderdag 25 september 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Kutklusje.
En is goed hoor, doe ik wel. Vind ik geen vervelend iets.
[..]
Wow dan betaal je veels te veel Tijn.
Pfff, ik breek geen hartenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet meteen al onze harten hier te breken
Kei en keihardquote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
Vanuit mijn kant weet ik dat heel zeker.
Top, ik stap zo in de autoquote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou, ik draain zo maar even een joint je voor als ik terug ben en dan pak ik de bus. Ben om 10 uur op willemsplein, yats
Echt welquote:
Yeah, cause you truly, madly, deeply love mequote:Op donderdag 25 september 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Kei en keihard
[..]
Top, ik stap zo in de auto
[..]
Echt wel
Lees dan nog eens mijn post en hetgeen jij daarop reageerde. Daaruit kan alleen maar geconcludeerd worden dat jij dus 75 euro zou moeten betalen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het verkeerd. Ik ben haar pooier
Nein. Is het wat of valt het tegen?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand de nieuwe South Park al gezien?
Ik vond hem maar matigquote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein. Is het wat of valt het tegen?
Zover ik weet niet, maar dat is ook wat moeilijk als je iemand niet kent.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah, cause you truly, madly, deeply love me.
Dus. Hoe kan ik dan in godsnaam je hart hebben gebroken.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, maar dat is ook wat moeilijk als je iemand niet kent.
Zal bestquote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Lees dan nog eens mijn post en hetgeen jij daarop reageerde. Daaruit kan alleen maar geconcludeerd worden dat jij dus 75 euro zou moeten betalen.
Ik betaal helemaal niks. Zij nodigde mij uit he. Wees blij dat ik het je verteld heb.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal bestmaar goed nu dan wel duidelijk. Jij moet 75 euro betalen voor 5 minuten
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou van Yats. en van Aque.
En van mij natuurlijk.
Dat is inderdaad aardig van jou.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks. Zij nodigde mij uit he. Wees blij dat ik het je verteld heb.
Was jij niet diegene die me ooit zei alles niet al te serieus te nemen?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus. Hoe kan ik dan in godsnaam je hart hebben gebroken.
Nog niet gezien. Maar dan weet ik of het de moeite waard is.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nein. Is het wat of valt het tegen?
Jup, daarom doe ik dat dus ook niet nuquote:Op donderdag 25 september 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die me ooit zei alles niet al te serieus te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |