Maar ik wel.quote:
Ja ok, die 5 minuten die jij nodig hebt kan ik wel wachten. Maar ze moet dan wel even douchen voordat ik ga. Is wel zo hygiënisch.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ik eerst dan kan je het afmaken
Kennen is een groot woord, ik geloof niet dat ik samzz veel gesproken heb op die meet. Helaas. Roy en Fax hielden haar steeds in gesprek.quote:
Hoef je haar ook niet te laten komen. Dat kutklusje kan aeque mooi opknappen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ik eerst dan kan je het afmaken
zo ken ik fera ook irl, alleen maar staan paffen buitenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, ik geloof niet dat ik samzz veel gesproken heb op die meet. Helaas. Roy en Fax hielden haar steeds in gesprek.
Dat is ook een eerste indruk.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo ken ik fera ook irl, alleen maar staan paffen buiten
Dat wordt 75 euro voor 5 minutenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, die 5 minuten die jij nodig hebt kan ik wel wachten. Maar ze moet dan wel even douchen voordat ik ga. Is wel zo hygiënisch.
Hou mij er ff buitenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, ik geloof niet dat ik samzz veel gesproken heb op die meet. Helaas. Roy en Fax hielden haar steeds in gesprek.
Samen douchen danquote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, die 5 minuten die jij nodig hebt kan ik wel wachten. Maar ze moet dan wel even douchen voordat ik ga. Is wel zo hygiënisch.
Noem je je vriendin nou een hoer?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt 75 euro voor 5 minuten
Inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoef je haar ook niet te laten komen. Dat kutklusje kan aeque mooi opknappen.
Ik kom niet denk ik.quote:
In dat geval zou ik meer vragen, dit is een vriendenprijsjequote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem je je vriendin nou een hoer?
Wow.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval zou ik meer vragen, dit is een vriendenprijsje
Voor andere is het 750 euroquote:
Wat vindt zij daarvan?quote:
Ahw, echt niet? Kom op feer, desnoods wil ik je wel ophalen als dat t probleem isquote:
Heeft ze er wat van te vinden dan?quote:
Er zijn gewoon dingen die ik per se nu af wil hebben voor school, anders denk ik daar de hele avond aan. En morgen moet ik om kwart voor 7 al op staan. Ook heb ik afgelopen nacht echt nauwelijks geslapen en toen moest ik ook vroeg eruit. Vandaag ook de hele dag buiten geweest.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ahw, echt niet? Kom op feer, desnoods wil ik je wel ophalen als dat t probleem is
Nu zit ik alleen met yats opgescheeptquote:Op donderdag 25 september 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn gewoon dingen die ik per se nu af wil hebben voor school, anders denk ik daar de hele avond aan. En morgen moet ik om kwart voor 7 al op staan. Ook heb ik afgelopen nacht echt nauwelijks geslapen en toen moest ik ook vroeg eruit. Vandaag ook de hele dag buiten geweest.
Hoezo moet je er morgen zo vroeg uit?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn gewoon dingen die ik per se nu af wil hebben voor school, anders denk ik daar de hele avond aan. En morgen moet ik om kwart voor 7 al op staan. Ook heb ik afgelopen nacht echt nauwelijks geslapen en toen moest ik ook vroeg eruit. Vandaag ook de hele dag buiten geweest.
En bedankt...quote:Op donderdag 25 september 2014 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu zit ik alleen met yats opgescheept
Vroeg les. Toets Engels.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo moet je er morgen zo vroeg uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |