Je begrijpt me verkeerd Tijn. Ik heb morgen ook een date in het bed van jouw vriendin.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt waaren waar is het bed van jouw vriendin? Die van mijn vriendin staat in Erp
Als ik mee mag doen geen probleemquote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd Tijn. Ik heb morgen ook een date in het bed van jouw vriendin.
Jij mag na mij ok?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mee mag doen geen probleem
Voor je verjaardag vragenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
Mijn muis werkt ineens niet meer.
(externe muis, niet touchpad)
Nee mijn vriendin dus ik mag eerst.quote:
Ik had deze net nieuw, godverdomme.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor je verjaardag vragen
Ach, zeg nooit nooitquote:Op donderdag 25 september 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel aan waanzin grenzend optimisme zijn op dit tijdstip.
In en uit geplugged?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
Mijn muis werkt ineens niet meer.
(externe muis, niet touchpad)
Ja. Ook dat USB respondertje. En een paar keer gemept. Hielp allemaal niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In en uit geplugged?
Ja, nu echt wel. Ik moet morgen weer werken.quote:
Ze zei tegen mij dat ze eerst mij wou omdat ze jouw trucjes nu wel kent.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin dus ik mag eerst.
Ik ook helaas, en België red ik nu niet meer vrees ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu echt wel. Ik moet morgen weer werken.
Voor echte liefde zeg je natuurlijk meteen je baan op Samzzquote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu echt wel. Ik moet morgen weer werken.
Maar dit is geen echte liefde.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor echte liefde zeg je natuurlijk meteen je baan op Samzz
Dat weet je helemaal niet.quote:
Als het echte liefde is weet je dat juist wel.quote:
Wie wil jou nou niet volgen?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha jij denkt dat mannen mij gewoon volgen?
LiefEn ik dacht dat ik naief was.
Niet als het alleen zo via het internet gaat.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het echte liefde is weet je dat juist wel.
Nee, dat is iets anders.quote:
Smoothquote:Op donderdag 25 september 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie wil jou nou niet volgen?
Ik zou je volgen naar het einde van de wereld en verder
Klinkt een beetje necrofiel.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
lopend?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pff, pijnlijk dit.quote:
Kan je ook oefeningen op doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te moe om mijn ab oefeningen te doen.
Dan maar op de bank chips eten.
Ze kennen elkaar IRL.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet als het alleen zo via het internet gaat.
Ja dat weet ik toch niet.quote:
Daarom ik eerst dan kan je het afmakenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zei tegen mij dat ze eerst mij wou omdat ze jouw trucjes nu wel kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |