Ja, nu echt wel. Ik moet morgen weer werken.quote:
Ze zei tegen mij dat ze eerst mij wou omdat ze jouw trucjes nu wel kent.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin dus ik mag eerst.
Ik ook helaas, en België red ik nu niet meer vrees ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu echt wel. Ik moet morgen weer werken.
Voor echte liefde zeg je natuurlijk meteen je baan op Samzzquote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu echt wel. Ik moet morgen weer werken.
Maar dit is geen echte liefde.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor echte liefde zeg je natuurlijk meteen je baan op Samzz
Dat weet je helemaal niet.quote:
Als het echte liefde is weet je dat juist wel.quote:
Wie wil jou nou niet volgen?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha jij denkt dat mannen mij gewoon volgen?
LiefEn ik dacht dat ik naief was.
Niet als het alleen zo via het internet gaat.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het echte liefde is weet je dat juist wel.
Nee, dat is iets anders.quote:
Smoothquote:Op donderdag 25 september 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie wil jou nou niet volgen?
Ik zou je volgen naar het einde van de wereld en verder
Klinkt een beetje necrofiel.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
lopend?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pff, pijnlijk dit.quote:
Kan je ook oefeningen op doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te moe om mijn ab oefeningen te doen.
Dan maar op de bank chips eten.
Ze kennen elkaar IRL.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet als het alleen zo via het internet gaat.
Ja dat weet ik toch niet.quote:
Daarom ik eerst dan kan je het afmakenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zei tegen mij dat ze eerst mij wou omdat ze jouw trucjes nu wel kent.
Maar ik wel.quote:
Ja ok, die 5 minuten die jij nodig hebt kan ik wel wachten. Maar ze moet dan wel even douchen voordat ik ga. Is wel zo hygiënisch.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ik eerst dan kan je het afmaken
Kennen is een groot woord, ik geloof niet dat ik samzz veel gesproken heb op die meet. Helaas. Roy en Fax hielden haar steeds in gesprek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |