Maar jij zit in België en niet in Arnhem. Jammer...quote:
haha jij denkt dat mannen mij gewoon volgen?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yvie ging naar Leiden, vandaar
Dan heb ik ook een date met mijn bed vanavond. Die laat me nooit alleen
Neukeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een date morgen in het bed van mijn vriendin
Ik zeg als ik, niet dat ik kom ;+.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Maar jij zit in België en niet in Arnhem. Jammer...
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg als ik, niet dat ik kom ;+.
Als zij er is wel jaquote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neukeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh
In deze tijd van drones hoeven we niet meer fysiek te volgen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha jij denkt dat mannen mij gewoon volgen?
LiefEn ik dacht dat ik naief was.
Oh vandaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yvie ging naar Leiden, vandaar
Dan heb ik ook een date met mijn bed vanavond. Die laat me nooit alleen
Nou ja gewoon. Ik denk niet dat ze je 'gewoon' volgen. Als ze je volgen willen ze 9/10 keer iets van je.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha jij denkt dat mannen mij gewoon volgen?
LiefEn ik dacht dat ik naief was.
Toevallig, jij ook al?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zou wel aan waanzin grenzend optimisme zijn op dit tijdstipquote:
Ja echt waarquote:
Het zou wel een mooi script voor een romcom zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel aan waanzin grenzend optimisme zijn op dit tijdstip.
Je begrijpt me verkeerd Tijn. Ik heb morgen ook een date in het bed van jouw vriendin.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt waaren waar is het bed van jouw vriendin? Die van mijn vriendin staat in Erp
Als ik mee mag doen geen probleemquote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd Tijn. Ik heb morgen ook een date in het bed van jouw vriendin.
Jij mag na mij ok?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mee mag doen geen probleem
Voor je verjaardag vragenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
Mijn muis werkt ineens niet meer.
(externe muis, niet touchpad)
Nee mijn vriendin dus ik mag eerst.quote:
Ik had deze net nieuw, godverdomme.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor je verjaardag vragen
Ach, zeg nooit nooitquote:Op donderdag 25 september 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel aan waanzin grenzend optimisme zijn op dit tijdstip.
In en uit geplugged?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
Mijn muis werkt ineens niet meer.
(externe muis, niet touchpad)
Ja. Ook dat USB respondertje. En een paar keer gemept. Hielp allemaal niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In en uit geplugged?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |