Die heb ik ook gehad!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had er eentje met lichtgevende wangetjes die ook geluid maakte en zijn oortjes bewoog als je in z'n handjes kneep.
Niet eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn boer en nerd iets negatiefs?
And proud to be one.quote:
Geen idee, ik volg geen voetbal meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet eigenlijk.
[..]
And proud to be one.
Hoe zijn de wedstrijden bij Achilles en TOP?
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, even film afkijken, douchen en dan weg. Fijne avond allemaal.
Dat was het al lang niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg geen voetbal meer.
Dat is het bij Feyenoord toch ook niet?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was het al lang niet meer natuurlijk.
Auch, goede comeback Feer.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het bij Feyenoord toch ook niet?
Wat heb jij eigenlijk gedaan/gezegd dat dit verdiende:quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het bij Feyenoord toch ook niet?
Je kan er op klikken en het bijbehorende topic lezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gedaan/gezegd dat dit verdiende:
Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Fera, jij hebt het vertrouwen in de vrouw weer hersteld. Hulde
Want dit soort uitspraken zijn het iig niet
Ah ok. En mooie duidelijke uitspraak inderdaad. Ik snap zijn punt.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan er op klikken en het bijbehorende topic lezen.
Net of jullie vanavond gaat winnen tegen Utrechtquote:Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef perro. het volgende:
oki. ik heb nu wel medelijden met jullie, yviemeisje en roy. het begint wel wat dramatisch te worden, dit feyenoord.
geen idee, heb goede hoop wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of jullie vanavond gaat winnen tegen Utrecht
Van Toren C, maar volgens mij vindt bijna niemand dat leuk hier. :$quote:
O, ik ken het niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van Toren C, maar volgens mij vindt bijna niemand dat leuk hier. :$
Hoe gaat het met hem?quote:
Hij wilde meteen naar het eten rennen, dus ik denk goedquote:
Awwww.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Hij wilde meteen naar het eten rennen, dus ik denk goed
Best lang eigenlijk 10 dagen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:05 schreef yats het volgende:
Het ziet er wel sneu uit zo in die bench, maar het moet maar (10 dagen)
Ik ben er al weer.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef yats het volgende:
Het is wat dood hier. Is iedereen weg ofzo?
Ja, donderdagavond, wilde plannenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef yats het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef yats het volgende:
still here, got boozequote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef yats het volgende:
Je hebt wilde plannen? Voor mij geen van beide vanavond helaas.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Lekker daten en neuken toch
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, donderdagavond, wilde plannen
Hoe waren de pannenkoeken?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
still here, got booze
Ik nooit.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt wilde plannen? Voor mij geen van beide vanavond helaas.
Nog steeds school.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef yats het volgende:
Toevallig heb ik die ook gegeten vanavond. Lekker maar machtig. Zit vol.quote:
Dat is jammer yats, maar ik doe ook niks wilds vanavond.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt wilde plannen? Voor mij geen van beide vanavond helaas.
Succes Yvquote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks bijzonders, heb een afspraak in Leiden, moet zo weg.
Dit klinkt bekend, hoewel ik school altijd wel leuk vond.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
Ben wel vreselijk aan het SOG'gen waardoor het net wat trager gaat.
Ik vind school ook leuk, maar bepaalde dingen aan school zijn minder leuk. Of er zijn afleidingen die leuker zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend, hoewel ik school altijd wel leuk vond.
Veel plezier op je date dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks bijzonders, heb een afspraak in Leiden, moet zo weg.
Arme kaneel. Ik denk overigens dat je ons fokkers overschat, wie zouden er vanavond gaan daten?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nooit.
Al in geen weken iemand gesproken.
Hup, aan de studie jij! Jij moet wingenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
Ben wel vreselijk aan het SOG'gen waardoor het net wat trager gaat.
Ik niet, ik ga op bed voetbal kijken met een mok warme chocolademelkquote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Arme kaneel. Ik denk overigens dat je ons fokkers overschat, wie zouden er vanavond gaan daten?
Is geen date, al had ik van de week wel sjans met de conducteur, kreeg heel lief en thee van hem omdat ik moest wachtenquote:
Ik moet niks.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Hup, aan de studie jij! Jij moet wingen
Dat is dan wel hoffelijkquote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is geen date, al had ik van de week wel sjans met de conducteur, kreeg heel lief en thee van hem omdat ik moest wachten
Oh, nou veel plezier of succes op je afspraak dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is geen date, al had ik van de week wel sjans met de conducteur, kreeg heel lief en thee van hem omdat ik moest wachten
Jawel, wat steun is gewenstquote:
Dan moet ik nog steeds niks.quote:
prima, wel wat dikker dan mij ma maakte, ik moet van het weekend even vragen hoequote:
Als je heel zielig keek en je zat te rillen van de kou, dan kan het ook nog. Desondanks een pluim voor die conducteur, want zoiets doen er maar weinig.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja was het ook wel eigenlijk. Of hij had gewoon medelijden, dat kan natuurlijk ook nog.
Kan je vrouwen niet lokken?quote:
Nee denk het niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je vrouwen niet lokken?
Gewoon zeggen dat je zielig moet thuis blijven omdat je voor je kat zorgt, vast wel vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.
Ok, point takenquote:
In Leiden?quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je zielig moet thuis blijven omdat je voor je kat zorgt, vast wel vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.
quote:
Nee in Capelle aan den IJssel. Met mijn bed.quote:
Vrouwen als ik, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yvie ging naar Leiden, vandaarquote:Op donderdag 25 september 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee in Capelle aan den IJssel. Met mijn bed.
Waarom in leiden trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |