Ik vind school ook leuk, maar bepaalde dingen aan school zijn minder leuk. Of er zijn afleidingen die leuker zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend, hoewel ik school altijd wel leuk vond.
Veel plezier op je date dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks bijzonders, heb een afspraak in Leiden, moet zo weg.
Arme kaneel. Ik denk overigens dat je ons fokkers overschat, wie zouden er vanavond gaan daten?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nooit.
Al in geen weken iemand gesproken.
Hup, aan de studie jij! Jij moet wingenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
Ben wel vreselijk aan het SOG'gen waardoor het net wat trager gaat.
Ik niet, ik ga op bed voetbal kijken met een mok warme chocolademelkquote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Arme kaneel. Ik denk overigens dat je ons fokkers overschat, wie zouden er vanavond gaan daten?
Is geen date, al had ik van de week wel sjans met de conducteur, kreeg heel lief en thee van hem omdat ik moest wachtenquote:
Ik moet niks.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Hup, aan de studie jij! Jij moet wingen
Dat is dan wel hoffelijkquote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is geen date, al had ik van de week wel sjans met de conducteur, kreeg heel lief en thee van hem omdat ik moest wachten
Oh, nou veel plezier of succes op je afspraak dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is geen date, al had ik van de week wel sjans met de conducteur, kreeg heel lief en thee van hem omdat ik moest wachten
Jawel, wat steun is gewenstquote:
Dan moet ik nog steeds niks.quote:
prima, wel wat dikker dan mij ma maakte, ik moet van het weekend even vragen hoequote:
Als je heel zielig keek en je zat te rillen van de kou, dan kan het ook nog. Desondanks een pluim voor die conducteur, want zoiets doen er maar weinig.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja was het ook wel eigenlijk. Of hij had gewoon medelijden, dat kan natuurlijk ook nog.
Kan je vrouwen niet lokken?quote:
Nee denk het niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je vrouwen niet lokken?
Gewoon zeggen dat je zielig moet thuis blijven omdat je voor je kat zorgt, vast wel vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.
Ok, point takenquote:
In Leiden?quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je zielig moet thuis blijven omdat je voor je kat zorgt, vast wel vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.
quote:
Nee in Capelle aan den IJssel. Met mijn bed.quote:
Vrouwen als ik, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yvie ging naar Leiden, vandaarquote:Op donderdag 25 september 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee in Capelle aan den IJssel. Met mijn bed.
Waarom in leiden trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |