Jawel, wat steun is gewenstquote:
Dan moet ik nog steeds niks.quote:
prima, wel wat dikker dan mij ma maakte, ik moet van het weekend even vragen hoequote:
Als je heel zielig keek en je zat te rillen van de kou, dan kan het ook nog. Desondanks een pluim voor die conducteur, want zoiets doen er maar weinig.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja was het ook wel eigenlijk. Of hij had gewoon medelijden, dat kan natuurlijk ook nog.
Kan je vrouwen niet lokken?quote:
Nee denk het niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je vrouwen niet lokken?
Gewoon zeggen dat je zielig moet thuis blijven omdat je voor je kat zorgt, vast wel vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.
Ok, point takenquote:
In Leiden?quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je zielig moet thuis blijven omdat je voor je kat zorgt, vast wel vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.
quote:
Nee in Capelle aan den IJssel. Met mijn bed.quote:
Vrouwen als ik, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 25 september 2014 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yvie ging naar Leiden, vandaarquote:Op donderdag 25 september 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee in Capelle aan den IJssel. Met mijn bed.
Waarom in leiden trouwens?
Maar jij zit in België en niet in Arnhem. Jammer...quote:
haha jij denkt dat mannen mij gewoon volgen?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yvie ging naar Leiden, vandaar
Dan heb ik ook een date met mijn bed vanavond. Die laat me nooit alleen
Neukeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een date morgen in het bed van mijn vriendin
Ik zeg als ik, niet dat ik kom ;+.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Maar jij zit in België en niet in Arnhem. Jammer...
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg als ik, niet dat ik kom ;+.
Als zij er is wel jaquote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neukeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh
In deze tijd van drones hoeven we niet meer fysiek te volgen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha jij denkt dat mannen mij gewoon volgen?
LiefEn ik dacht dat ik naief was.
Oh vandaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yvie ging naar Leiden, vandaar
Dan heb ik ook een date met mijn bed vanavond. Die laat me nooit alleen
Nou ja gewoon. Ik denk niet dat ze je 'gewoon' volgen. Als ze je volgen willen ze 9/10 keer iets van je.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha jij denkt dat mannen mij gewoon volgen?
LiefEn ik dacht dat ik naief was.
Toevallig, jij ook al?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zou wel aan waanzin grenzend optimisme zijn op dit tijdstipquote:
Ja echt waarquote:
Het zou wel een mooi script voor een romcom zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel aan waanzin grenzend optimisme zijn op dit tijdstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |