quote:
Dit is eigenlijk al wel waar ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:39 schreef Royco1 het volgende:
Ik verstuur alleen maar lieve DM's.
Het feit dat ik je belangrijk genoeg vind om een DM te sturen is al lief.
Uiteraard.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk al wel waar ja.
oh en even wat anders en super laat, maar had het nog niet gezegd, ik vind je nieuwe UI leuk(er)quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
Ik stuur eigenlijk ook zelden DM's bedenk ik me net... Ik ontvang ze ook zelden.
Dank jequote:Op donderdag 25 september 2014 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh en even wat anders en super laat, maar had het nog niet gezegd, ik vind je nieuwe UI leuk(er)
Spelling is inderdaad een probleem daar.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee wel iets meer.
Bij deze 71, ondergemiddeld. De spelling ging vaak fout.
Oh ik dacht dat je jezelf nu even niet belangrijk voelde.quote:
Ik heb wel 5 keer abrakadabra getypt, incl. 'KOM OP DAT IS EEN POKEMON!'quote:Op donderdag 25 september 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spelling is inderdaad een probleem daar.
Zitten nog wel moeilijkere quizzen bij op die site. Maar niet allemaal leuk.
Ik wilde quiz met de lyrics van We didn't start the fire doen, maar ik was spontaan alle lyrics vergeten.
Er was ook zo'n quiz waar je een nummer te horen krijgt en er de titel + artiest bij moet typen, maar op dat moment weet je ook niets meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spelling is inderdaad een probleem daar.
Zitten nog wel moeilijkere quizzen bij op die site. Maar niet allemaal leuk.
Ik wilde quiz met de lyrics van We didn't start the fire doen, maar ik was spontaan alle lyrics vergeten.
Dat zijn twee Pokémon. Abra en Kadabra.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel 5 keer abrakadabra getypt, incl. 'KOM OP DAT IS EEN POKEMON!'
Kadabra dus.
Omg, echt.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zijn twee Pokémon. Abra en Kadabra.
Ja ik had abra al wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
nerdquote:Op donderdag 25 september 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik maar een Pikachu-pakje.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, echt.Ik zie Feer vroeger in haar Pikachu-pakje Pokémon kijken. Zo intens schattig.
Boerquote:
Een vrouw naar mijn hart. Deze kennis.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, nee dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je jezelf nu even niet belangrijk voelde.
Want dat ik je niet dagelijks bestook met DM's wil natuurlijk niet zeggen dat ik je niet belangrijk genoeg vind he.
Ik had er eentje met lichtgevende wangetjes die ook geluid maakte en zijn oortjes bewoog als je in z'n handjes kneep.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had een mega pikachu knuffel vroeger. Kei leuk.
Mijn hond vond hem ook iets te leuk.
PWF heeft er eenquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel 5 keer abrakadabra getypt, incl. 'KOM OP DAT IS EEN POKEMON!'
Kadabra dus.
Typisch is dat. Ook met pubquizzen altijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er was ook zo'n quiz waar je een nummer te horen krijgt en er de titel + artiest bij moet typen, maar op dat moment weet je ook niets meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |