Maar Feer, ik heb dat laatst serieus nog eens tegen je gezegd, he.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ook wel. Het hoeft niet zo letterlijk. Ik bedoel gewoon dat ik liever sexy en aantrekkelijk gevonden wordt dan dat iedereen zegt: "awww, wat schattig". Ik ben geen vijf meer.
This shit keeps on happening to mequote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Yats, ik heb er net 1 aan Fera gegeven en heb er nog maar 1 over voor deze maand. Die moet ik natuurlijk wel verstandig gebruiken.
Ik heb er nooit van gehoord, het klinkt grappigquote:Op donderdag 25 september 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vervanging voor minder nette woorden. Not that I care, maar het bekt wel lekker.
Was dat serieus? Ik vind dat soms moeilijk in te schatten bij jou.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar Feer, ik heb dat laatst serieus nog eens tegen je gezegd, he.
Jij hebt een rantsoen?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Yats, ik heb er net 1 aan Fera gegeven en heb er nog maar 1 over voor deze maand. Die moet ik natuurlijk wel verstandig gebruiken.
Juist. Je moet niet iedereen een lekker ding gaan noemen he, dan nemen ze je niet meer serieus.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En je hebt een kleine bundel omdat ze dan meer waard lijken?
Lieve DM's, kreeg ik ze maar.quote:
Je hebt mijn lieve DM ontvangen?quote:
Ik denk dat het komt omdat je een man bent.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd alleen maar haat DM's van Fas
Een lieve DM van Fas? Ik kreeg er ook één, maar die was heel schreeuwerig.quote:
Misschien was het schreeuwerige om de overtuiging goed duidelijk naar voren te halen,quote:Op donderdag 25 september 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Een lieve DM van Fas? Ik kreeg er ook één, maar die was heel schreeuwerig.
Nou ja, dat was de mijne ookquote:Op donderdag 25 september 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Een lieve DM van Fas? Ik kreeg er ook één, maar die was heel schreeuwerig.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat was de mijne ook. Maar ik denk dat het lief bedoeld was.
Nee wel iets meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je topokennis was niet zo best toch? Een score van 40 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |