Oh, dat is wel fijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, jij ziet eruit als begin twintig.
Nee, in dit soort gevallen is een lekker wijf beterquote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is zo plat.
Niet liever een mooie vrouw?
quote:
Maar ik ben nog niet klaar hè. Ben nu alle aantekeningen aan het overschrijven en moet straks nog een plan van aanpak schrijven om te zorgen dat dat project op tijd af komt. Help.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Geen excuus om niet mee te gaan dus
Dat klinkt zo saai. Ik vind het niet erg om lekker gevonden te worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is zo plat.
Niet liever een mooie vrouw?
Komt goed feer, relax. Tijd zatquote:Op donderdag 25 september 2014 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet klaar hè. Ben nu alle aantekeningen aan het overschrijven en moet straks nog een plan van aanpak schrijven om te zorgen dat dat project op tijd af komt. Help.
Dat zeg je alleen maar omdat ik jou ouder schatte ooitquote:
Ah ok, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, in dit soort gevallen is een lekker wijf beter
Je topokennis was niet zo best toch? Een score van 40 ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als mijn pokemon kennis beter is dan die van topografie.
I'm a bitter old man.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ik jou ouder schatte ooit.
Ik sprak mensen uit een ander groepje en die waren echt al kano ver met dat project. Vergeleken met hun hebben wij echt niets. Godverdomme.quote:
pedo alertquote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik heb een succesvol liefdesleven.!
lekker ding ook goed dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt zo saai. Ik vind het niet erg om lekker gevonden te worden.
niks gehadquote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Fascination het volgende:
Ben even iedereen een dm aan het sturen dat ik diegene een lekker wijf vind. Brb.
Kano ver, is dat een nieuwe lengtemaatquote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sprak mensen uit een ander groepje en die waren echt al kano ver met dat project. Vergeleken met hun hebben wij echt niets. Godverdomme.
Dat wil ik ook weer eens horenquote:
Kano ver?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sprak mensen uit een ander groepje en die waren echt al kano ver met dat project. Vergeleken met hun hebben wij echt niets. Godverdomme.
Ja, ook wel. Het hoeft niet zo letterlijk. Ik bedoel gewoon dat ik liever sexy en aantrekkelijk gevonden wordt dan dat iedereen zegt: "awww, wat schattig". Ik ben geen vijf meer.quote:
Kano ver? Laat me raden, maas en waler zeker?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry Yats, ik heb er net 1 aan Fera gegeven en heb er nog maar 1 over voor deze maand. Die moet ik natuurlijk wel verstandig gebruiken.quote:
Als vervanging voor minder nette woorden. Not that I care, maar het bekt wel lekker.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kano ver, is dat een nieuwe lengtemaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |