En maar klagen...Het is een gotspequote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik heb een succesvol liefdesleven.!
Ik moet altijd de neiging onderdrukken om Feer in haar wangetjes te knijpen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je er gewoon begin twintig eruit zien, hoor. Je kijkt wel onschuldig. Dat dan weer wel.
24, al kan ik er wat jaartjes afhalen als ik je meet.quote:
Ik kom er achter dat ik veel mee moet doen dan ik aanvankelijk dacht. Helaas geen dingen die ik vandaag even kan doen. Moet weer dat verrekte bos in.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Precies...Lukt het met de studie?
Onschuldig, schattig, aandoenlijk. Ik hoor niks anders.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je er gewoon begin twintig eruit zien, hoor. Je kijkt wel onschuldig. Dat dan weer wel.
Allebei.quote:
32quote:
Geen excuus om niet mee te gaan dusquote:Op donderdag 25 september 2014 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom er achter dat ik veel mee moet doen dan ik aanvankelijk dacht. Helaas geen dingen die ik vandaag even kan doen. Moet weer dat verrekte bos in.
[..]
Onschuldig, schattig, aandoenlijk. Ik hoor niks anders.Ik ben liever gewoon een lekker wijf, I guess.
Nee, jij ziet eruit als begin twintig.quote:
Zou toch wat zijn als mijn pokemon kennis beter is dan die van topografie.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/quizzes/original-pokemon-quiz.php
Dat is zo plat.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom er achter dat ik veel mee moet doen dan ik aanvankelijk dacht. Helaas geen dingen die ik vandaag even kan doen. Moet weer dat verrekte bos in.
[..]
Onschuldig, schattig, aandoenlijk. Ik hoor niks anders.Ik ben liever gewoon een lekker wijf, I guess.
Ik kan met recht zeggen dat dat bij mij nooit het geval gaat zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als mijn pokemon kennis beter is dan die van topografie.
Oh, dat is wel fijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, jij ziet eruit als begin twintig.
Nee, in dit soort gevallen is een lekker wijf beterquote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is zo plat.
Niet liever een mooie vrouw?
quote:
Maar ik ben nog niet klaar hè. Ben nu alle aantekeningen aan het overschrijven en moet straks nog een plan van aanpak schrijven om te zorgen dat dat project op tijd af komt. Help.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Geen excuus om niet mee te gaan dus
Dat klinkt zo saai. Ik vind het niet erg om lekker gevonden te worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is zo plat.
Niet liever een mooie vrouw?
Komt goed feer, relax. Tijd zatquote:Op donderdag 25 september 2014 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet klaar hè. Ben nu alle aantekeningen aan het overschrijven en moet straks nog een plan van aanpak schrijven om te zorgen dat dat project op tijd af komt. Help.
Dat zeg je alleen maar omdat ik jou ouder schatte ooitquote:
Ah ok, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, in dit soort gevallen is een lekker wijf beter
Je topokennis was niet zo best toch? Een score van 40 ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als mijn pokemon kennis beter is dan die van topografie.
I'm a bitter old man.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ik jou ouder schatte ooit.
Ik sprak mensen uit een ander groepje en die waren echt al kano ver met dat project. Vergeleken met hun hebben wij echt niets. Godverdomme.quote:
pedo alertquote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik heb een succesvol liefdesleven.!
lekker ding ook goed dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt zo saai. Ik vind het niet erg om lekker gevonden te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |