Dan liever 17 idd.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lijk 38 blijkbaar...Ik weet niet wat beter is
En ik heb een succesvol liefdesleven.quote:
Ik ben helderziend.quote:
Toch hoor ik het vaak genoeg. En moet ik regelmatig m'n ID laten zien.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik heb een succesvol liefdesleven.!
Precies...Lukt het met de studie?quote:
neequote:Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik schijn 25 te lijken... Maar of dat echt zo is.
Ik vind je er gewoon begin twintig eruit zien, hoor. Je kijkt wel onschuldig. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch hoor ik het vaak genoeg. En moet ik regelmatig m'n ID laten zien.
En maar klagen...Het is een gotspequote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik heb een succesvol liefdesleven.!
Ik moet altijd de neiging onderdrukken om Feer in haar wangetjes te knijpen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je er gewoon begin twintig eruit zien, hoor. Je kijkt wel onschuldig. Dat dan weer wel.
24, al kan ik er wat jaartjes afhalen als ik je meet.quote:
Ik kom er achter dat ik veel mee moet doen dan ik aanvankelijk dacht. Helaas geen dingen die ik vandaag even kan doen. Moet weer dat verrekte bos in.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Precies...Lukt het met de studie?
Onschuldig, schattig, aandoenlijk. Ik hoor niks anders.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je er gewoon begin twintig eruit zien, hoor. Je kijkt wel onschuldig. Dat dan weer wel.
Allebei.quote:
32quote:
Geen excuus om niet mee te gaan dusquote:Op donderdag 25 september 2014 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom er achter dat ik veel mee moet doen dan ik aanvankelijk dacht. Helaas geen dingen die ik vandaag even kan doen. Moet weer dat verrekte bos in.
[..]
Onschuldig, schattig, aandoenlijk. Ik hoor niks anders.Ik ben liever gewoon een lekker wijf, I guess.
Nee, jij ziet eruit als begin twintig.quote:
Zou toch wat zijn als mijn pokemon kennis beter is dan die van topografie.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/quizzes/original-pokemon-quiz.php
Dat is zo plat.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom er achter dat ik veel mee moet doen dan ik aanvankelijk dacht. Helaas geen dingen die ik vandaag even kan doen. Moet weer dat verrekte bos in.
[..]
Onschuldig, schattig, aandoenlijk. Ik hoor niks anders.Ik ben liever gewoon een lekker wijf, I guess.
Ik kan met recht zeggen dat dat bij mij nooit het geval gaat zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als mijn pokemon kennis beter is dan die van topografie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |