Die wil ik proberen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, ik had vanmiddag eindelijk 100% op de Pokemon gen 1 quiz
Dankje, je mag ook wel mevrouw zeggen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja je moet beleefd zijn tegen ouderen, ik houd mij daar netjes aan.
![]()
Bij deze, mevrouw.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dankje, je mag ook wel mevrouw zeggen hoor.
Ik word vaak jongedame genoemd.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zei u![]()
Vanochtend zei er een man van rond de 55 'mevrouw' tegen mij,
dat vond ik dan weer net iets te shockend.
http://www.jetpunk.com/quizzes/original-pokemon-quiz.phpquote:Op donderdag 25 september 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die wil ik proberen.Jeugdsentiment.
Link?
Ja, dat had ik eerst ook nog wel, maar nu is het ineens mevrouw door oudere mensen.. not good!quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerst ook nog wel, maar nu is het ineens mevrouw door oudere mensen.. not good!
Ligt eraan hoe oud je bent, denk ikquote:Op donderdag 25 september 2014 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerst ook nog wel, maar nu is het ineens mevrouw door oudere mensen.. not good!
Ik ook.quote:
Oh ja, dat is wel echt de leeftijd dat je bij de oudere dames hoort.quote:
Is privé.quote:
Ik ben nu bang om te vragen ouder of jongerquote:Op donderdag 25 september 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind je er niet uitzien als 30.
Ik vind je ook niet op een jongen lijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nu bang om te vragen ouder of jongen
Ah, daar ligt dus de grens bij wat wel/niet meer privé is. Ik dacht al.,.die zal toch wel ergens zijn.quote:
29,5quote:Op donderdag 25 september 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind je ook niet op een jongen lijken.
Maar jonger.
Hjbquote:
Ik lijk 38 blijkbaar...Ik weet niet wat beter isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |