Nu nog niks. Vanavond pas wat.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah merk je daar nu ook wat van? Voel je je fitter?
Ik denk het.quote:
Ja, jullie blijven leuke eye-candyquote:Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen jullie niet zonder ons
Toch.......
Paars doet het wel vermoedenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog niks. Vanavond pas wat.
Maar dan voel ik me vooral scherper. Meer concentratie.
[..]
Ik denk het.
Maar omdat de bobbel niet pijnlijk is, vermoed ik dat ik niet diep genoeg heb gespoten, dat het nu niet in de spier zit.
Ah ja, goed punt wel.quote:
Nou ja, ik heb het jaren prima gedaan zonder mannen in m'n levenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen jullie niet zonder ons
Toch.......
Duurt dat gevoel lang?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu nog niks. Vanavond pas wat.
Maar dan voel ik me vooral scherper. Meer concentratie.
Als je daarmee het gedeelte 'jongeman' bedoeld, dan ja. De rest is helaas een nee.quote:
Ik sta er ook niet op anders.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohja, dat moeten we niet hebben natuurlijk, straks blijf ik alleen over. Ben blij dat er nog medestander zijn
Ohwjaquote:Op donderdag 25 september 2014 17:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je daarmee het gedeelte 'jongeman' bedoeld, dan ja. De rest is helaas een nee.
[..]
Ik sta er ook niet op anders.
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, jullie blijven leuke eye-candy(meer kan ik even niet bedenken)
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paars doet het wel vermoeden.
[..]
Ah ja, goed punt wel.
[..]
Nou ja, ik heb het jaren prima gedaan zonder mannen in m'n leven.
De ene keer wat langer dan de andere keer. Geen idee waar dat aan ligt.quote:
Klopt, maar ik heb nog nooit gezien dat het zo snel opzwol. Meestal gaan daar wat minuten over heen.Vanavond nog maar eens goed kijken dan.quote:
Feer, ik had vanmiddag eindelijk 100% op de Pokemon gen 1 quizquote:Op donderdag 25 september 2014 17:51 schreef Fera het volgende:
De enige zeikende man in mijn leven is m'n vader.En ook dat valt tegenwoordig reuze mee.
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, ik had vanmiddag eindelijk 100% op de Pokemon gen 1 quiz
Hoe is jouw sollicitatie eigenlijk gegaan? Of moet die nog komen?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wees blij dat je een baan hebt.
Vanmorgen gehad, ging wel goed.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is jouw sollicitatie eigenlijk gegaan? Of moet die nog komen?
Mooi dat het goed gingquote:Op donderdag 25 september 2014 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanmorgen gehad, ging wel goed.
Krijg dinsdag meer te horen.
Dus volgende week sowieso nog een weekje op de bouw doorbrengen.
Flauw Roy.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wees blij dat je een baan hebt.
Dank u!quote:
ja dat is wel fijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gingEn dinsdag is best snel al!
Je zei uquote:
Ja ik vind meneer ook altijd raar klinken.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zei u![]()
Vanochtend zei er een man van rond de 55 'mevrouw' tegen mij,
dat vond ik dan weer net iets te shockend.
Ja je moet beleefd zijn tegen ouderen, ik houd mij daar netjes aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zei u![]()
Die wil ik proberen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, ik had vanmiddag eindelijk 100% op de Pokemon gen 1 quiz
Dankje, je mag ook wel mevrouw zeggen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja je moet beleefd zijn tegen ouderen, ik houd mij daar netjes aan.
![]()
Bij deze, mevrouw.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dankje, je mag ook wel mevrouw zeggen hoor.
Ik word vaak jongedame genoemd.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zei u![]()
http://www.jetpunk.com/quizzes/original-pokemon-quiz.phpquote:Op donderdag 25 september 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die wil ik proberen.Jeugdsentiment.
Link?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |