Ja, dat had ik eerst ook nog wel, maar nu is het ineens mevrouw door oudere mensen.. not good!quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerst ook nog wel, maar nu is het ineens mevrouw door oudere mensen.. not good!
Ligt eraan hoe oud je bent, denk ikquote:Op donderdag 25 september 2014 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerst ook nog wel, maar nu is het ineens mevrouw door oudere mensen.. not good!
Ik ook.quote:
Oh ja, dat is wel echt de leeftijd dat je bij de oudere dames hoort.quote:
Is privé.quote:
Ik ben nu bang om te vragen ouder of jongerquote:Op donderdag 25 september 2014 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind je er niet uitzien als 30.
Ik vind je ook niet op een jongen lijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nu bang om te vragen ouder of jongen
Ah, daar ligt dus de grens bij wat wel/niet meer privé is. Ik dacht al.,.die zal toch wel ergens zijn.quote:
29,5quote:Op donderdag 25 september 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind je ook niet op een jongen lijken.
Maar jonger.
Hjbquote:
Ik lijk 38 blijkbaar...Ik weet niet wat beter isquote:
Hoe kom je aan mijn initialen.quote:
Dan liever 17 idd.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lijk 38 blijkbaar...Ik weet niet wat beter is
En ik heb een succesvol liefdesleven.quote:
Ik ben helderziend.quote:
Toch hoor ik het vaak genoeg. En moet ik regelmatig m'n ID laten zien.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik heb een succesvol liefdesleven.!
Precies...Lukt het met de studie?quote:
neequote:Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik schijn 25 te lijken... Maar of dat echt zo is.
Ik vind je er gewoon begin twintig eruit zien, hoor. Je kijkt wel onschuldig. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch hoor ik het vaak genoeg. En moet ik regelmatig m'n ID laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |