niks gehadquote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Fascination het volgende:
Ben even iedereen een dm aan het sturen dat ik diegene een lekker wijf vind. Brb.
Kano ver, is dat een nieuwe lengtemaatquote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sprak mensen uit een ander groepje en die waren echt al kano ver met dat project. Vergeleken met hun hebben wij echt niets. Godverdomme.
Dat wil ik ook weer eens horenquote:
Kano ver?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sprak mensen uit een ander groepje en die waren echt al kano ver met dat project. Vergeleken met hun hebben wij echt niets. Godverdomme.
Ja, ook wel. Het hoeft niet zo letterlijk. Ik bedoel gewoon dat ik liever sexy en aantrekkelijk gevonden wordt dan dat iedereen zegt: "awww, wat schattig". Ik ben geen vijf meer.quote:
Kano ver? Laat me raden, maas en waler zeker?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry Yats, ik heb er net 1 aan Fera gegeven en heb er nog maar 1 over voor deze maand. Die moet ik natuurlijk wel verstandig gebruiken.quote:
Als vervanging voor minder nette woorden. Not that I care, maar het bekt wel lekker.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kano ver, is dat een nieuwe lengtemaat?
Maar Feer, ik heb dat laatst serieus nog eens tegen je gezegd, he.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ook wel. Het hoeft niet zo letterlijk. Ik bedoel gewoon dat ik liever sexy en aantrekkelijk gevonden wordt dan dat iedereen zegt: "awww, wat schattig". Ik ben geen vijf meer.
This shit keeps on happening to mequote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Yats, ik heb er net 1 aan Fera gegeven en heb er nog maar 1 over voor deze maand. Die moet ik natuurlijk wel verstandig gebruiken.
Ik heb er nooit van gehoord, het klinkt grappigquote:Op donderdag 25 september 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vervanging voor minder nette woorden. Not that I care, maar het bekt wel lekker.
Was dat serieus? Ik vind dat soms moeilijk in te schatten bij jou.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar Feer, ik heb dat laatst serieus nog eens tegen je gezegd, he.
Jij hebt een rantsoen?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Yats, ik heb er net 1 aan Fera gegeven en heb er nog maar 1 over voor deze maand. Die moet ik natuurlijk wel verstandig gebruiken.
Juist. Je moet niet iedereen een lekker ding gaan noemen he, dan nemen ze je niet meer serieus.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En je hebt een kleine bundel omdat ze dan meer waard lijken?
Lieve DM's, kreeg ik ze maar.quote:
Je hebt mijn lieve DM ontvangen?quote:
Ik denk dat het komt omdat je een man bent.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd alleen maar haat DM's van Fas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |